marjanka bosse
door marjanka bosse Mar 24, 2016 om 14:44
Garantie & verzekeringen

Welke maatschappy verzekert mijn Canta vanaf 1-5-16

Ik rij al jaren in een Canta. Tot nu toe verzekerd via Waayenburg , voogd en voogd en reaal. Maar nu krijg ik bericht dat de Canta (officieel een overdekte scootmobiel) niet meer verzekerd kan worden door deze maatschappijen.   Ik kan ook nergens een verzekering vinden die wel een Canta verzekering nog in het pakket heeft....

Maar ik ben straks strafbaar als ik zonder verzekering op de weg rijd

6067 6 Rapporteer

Tijger2
door Tijger2 - Mar 24, 2016 om 14:58
302 Antwoorden / 1 Vragen

Misschien hier nog.

http://www.directverzekerd.nl/waarom-unigarant-de-premie-van-de-verzekering-van-de-canta-verhoogd/

ma
door marnix1 - Mar 24, 2016 om 14:58
256 Antwoorden / 22 Vragen

Misschien hier:http://www.directverzekerd.nl/verzekering/invalidenvoertuigverzekering/premie-invalidenvoertuigverzekering-berekenen/

marita5
door marita5 - Mar 24, 2016 om 15:19
11529 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Marjanka Bosse ,

Lees deze informatie eens door , klik benedenaan op brommobiel verzekering .

http://www.goedkope.nl/verzekeringen/canta-verzekering

En deze : http://www.directverzekerd.nl/verzekering/brommobiel-verzekering/

marjanka bosse
door marjanka bosse Mar 25, 2016 om 21:51
Antwoorden / 2 Vragen

Even werd ik blij...ik zag inderdaad op deze pagina ook een link optie naar 'Canta', maar helaas...deze ging nergens meer heen. En...een Canta is geen soort brommobiel, maar valt onder de scootmobiel soorten (overdekt)

ma
door marnix1 - Mar 24, 2016 om 16:06
256 Antwoorden / 22 Vragen

Een canta is geen brommobiel.

marita5
door marita5 Mar 24, 2016 om 17:02
11529 Antwoorden / 15 Vragen

in mijn eerste link staat , een canta is een type brommobiel .

reflecs
door reflecs - Mar 24, 2016 om 16:49
1859 Antwoorden / 4 Vragen
aurora1
door aurora1 - Mar 24, 2016 om 21:30
15645 Antwoorden / 6 Vragen
marjanka bosse
door marjanka bosse Mar 25, 2016 om 21:49
Antwoorden / 2 Vragen

Bedankt!  Deze had ik al gelezen, maar het ging in dit artikel over het afgelopen jaar