wa
door walsmachine Mar 6, 2010 om 20:11
Garantie & verzekeringen

Yarden

Ik ben erg geschrokken van de actie van Yarden, waar mensen zonder enige reden werden geroyeerd.
Ook ik ben lid van Yarden, maar voel nu een sterke drang om mijn heil elders te zoeken, het is duidelijk dat deze organisatie letterlijk en figuurlijk over lijken gaat.
Is het mogelijk om de reeds betaalde premies terug te eisen en bij een andere overlijdensverzekering onder te brengen?

1250 5 Rapporteer

magicscanman
door magicscanman - Mar 7, 2010 om 10:53
261 Antwoorden / 0 Vragen

Als u niet bent geroyeerd ,waarom zou u er dan weg willen .En ook als u er weg zou willen ,is dit geen reden voor Yarden om u premie terug te gaan storten

mvg

druifje01
door druifje01 - Mar 7, 2010 om 11:11
1712 Antwoorden / 140 Vragen

Er was op t.v. aandacht voor deze geschiedenis. Mensen die hun automatische betaling wilden omzetten in een betaling per acceptgiro zouden geroyeerd kunnen worden. Dit om de reden dat een aparte betaling niet geadministreerd zou kunnen worden. Yarden heeft hier stelling in genomen, dat kunt U nagaan.

jo
door jojonij - Mar 15, 2010 om 15:59
1 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte Forumleden,

Yarden Uitvaartverzekering is weer in opspraak.
Kijk voor de meeste gegevens over AVVL/Yarden-selectverzekering en
service-lidmaatschap van AVVL en Yarden op trosradar.nl (zie forum
verzekeraars)
Ook voor service-leden van voor 2007 is er de nodige informatie te vinden

druifje01
door druifje01 - Mar 15, 2010 om 16:23
1712 Antwoorden / 140 Vragen

Jojonij, het is de bedoeling om hier vragen te stellen. Je doet aan willekeurige verslaglegging, dat hoort hier niet thuis.

ya
door yardenkwelgeest - Oct 7, 2014 om 10:22
12 Antwoorden / 1 Vragen

Beste mensen, heeft u een naturaverzekering bij Yarden en brengt Yarden u na de uitvaart tóch nog allerlei kosten in rekening, of heeft u in het verleden al duizenden euro's aan Yarden moeten bijbetalen, hoewel u dacht goed verzekerd te zijn? Dan is er nu goed nieuws te melden! Begin 2014 heb ik het laten aankomen op een rechtszaak en deze rechtszaak heb ik glansrijk gewonnen. Vervolgens heeft de Consumentenbond zich in deze materie vastgebeten. Mede naar aanleiding daarvan heeft de directievoorzitter van Yarden beterschap beloofd. Heeft u een naturaverzekering? Dan zult u te zijner tijd wellicht niet hoeven bij te betalen. Heeft u in het verleden al fors moeten bijbetalen, dan kunt u dit geld misschien terugvorderen. Zie voor alle details en een uitgebreide handleiding mijn website www.hansvrij.nl, kies op die website inlognummer 06 en voer als toegangscode 'uitvaart' in.