45 cent per minuut is dat normaal?
POSTNL heeft even de tarieven verhoogd met maar liefst 35 cent per minuut. De klantenservice kost nu 45 cent per minuut!!! Dus als je wilt weten hoe het met je zending zit of andere vragen hebt betreffende de post dan moet je bellen met 0900-0990.
Als je dan nog geholpen wordt .... maar nee hoor.
Na een kwartier heb ik opgehangen zonder iemand echt aan de lijn te hebben gehad. (kosten 7 euro!!!)
Ik ben zo woedend hierover, dit is crimineel en staat niet in verhouding tot rechtvaardig.
Nog even voor de duidelijkheid dat het hier om oplichting gaat:
Op deze pagina staat dat het 10 cent kost:
http://www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/telefoonnummers/index.aspx
Pakketten 0900 0990 (10 ct/pm) (voor als de link niet zichtbaar is, dit heb ik met copy/past hier geplakt)
Ga je het bellen dan krijg je te horen; dit nummer kost 45 cent per minuut!!!!!
De prijs van een sexlijn, maar zonder happy ending dus ....... want ze laten je in de wacht staan zonder enige waarschuwing hoe lang de wachttijd kan bedragen. (een zinnetje als: de wachttijd bedraagt meer dan 5 minuten had mij al doen ophangen, maar ik ben zo stom geweest om 15 minuten tevergeefs te blijven wachten) Ja ik ben nog steeds razend op deze criminele organisatie!
Ik heb het al eerder geschreven: dit 'bedrijf' vind ik langzamerhand een onbetrouwbare onderneming geworden. (Heeft de 'Dikke van Dale' daar niet een heel mooi woord voor?)
En uiteraard laten zij de meeste personen gewoon in de wacht staan: dit is dik verdienen.
Zij hebben er geen baat bij, om zo snel mogelijk de 'klanten'(of zou je van slachtoffers kunnen spreken) te helpen. En (ook) dat is a-sociaal. Net zoals die vele pakketjes die 'per ongeluk' verdwijnen.
Zoals iemand op deze site al schreef: "Heb er een keer vakantie werk gedaan tijdens kerst periode. Doe maar niet want je ziet ze stelen als gekken, post die tussen machines komen laten ze liggen (krijg je dus nooit).Ik meldde dat er gestolen werd en ik dat niet prettig vond, maar ze deden niks."
Dit 'bedrijf' heeft haar eigen personeel al lang niet meer onder controle.........
Lang leve de concurrentie.......
Maar ja, dat is mijn mening.
PS: zij hebben op 30 mei 2011 ook een profiel op deze site aangemaakt: 'postnl webcare'. Echter tot nu toe nog geen reactie geplaatst. Is misschien ook beter van niet, daar zij het dan wel erg druk krijgen ;-)
Via de website http://www.0900alternatieven.nl/postnl is het 0900-alternatief te vinden voor PostNL. En ook eventueel een twitter en of andere contact mogelijkheden die je kunt gebruiken om contact te leggen met postNL zonder die 45 eurocent te betalen.
[quote=kassa26 schreef op maandag 24 okt 2011, 11:33]Via de website http://www.0900alternatieven.nl/postnl is het 0900-alternatief te vinden voor PostNL. En ook eventueel een twitter en of andere contact mogelijkheden die je kunt gebruiken om contact te leggen met postNL zonder die 45 eurocent te betalen.
Persoonlijk meld ik via klachtenformulier op de site.
Ik kan me voorstellen dat bij zoekgeraakte pakketten de klager een mens wil spreken.
De alternatieve nummers had ik in eerste instantie uitgeprobeerd maar zonder resultaat je wordt doorverwezen naar het 0900 nummer. Om die reden het uiteindelijk gaan bellen.
Consuwijzer zal ik zo bezoeken en eventueel ook daar mijn klacht bekend maken.
Gelukkig kon ik het bedrijf bellen waar het pakje afgeleverd moet worden (0.10 ct per minuut en werd direct opgenomen). Ik kan hun nu de track/trace gegevens mailen en dan gaan zij uitzoeken waarom het pakket nooit bij hun is aangekomen.
Uiteindelijk zal postnl heus wel op het matje geroepen worden door een of andere instantie maar dan hebben die criminelen al wel hun zakken inmiddels flink weten te vullen.
[quote=bchui schreef op maandag 24 okt 2011, 16:38]De alternatieve nummers had ik in eerste instantie uitgeprobeerd maar zonder resultaat je wordt doorverwezen naar het 0900 nummer. Om die reden het uiteindelijk gaan bellen.
Consuwijzer zal ik zo bezoeken en eventueel ook daar mijn klacht bekend maken.
Gelukkig kon ik het bedrijf bellen waar het pakje afgeleverd moet worden (0.10 ct per minuut en werd direct opgenomen). Ik kan hun nu de track/trace gegevens mailen en dan gaan zij uitzoeken waarom het pakket nooit bij hun is aangekomen.
Uiteindelijk zal postnl heus wel op het matje geroepen worden door een of andere instantie maar dan hebben die criminelen al wel hun zakken inmiddels flink weten te vullen.
Dien ook een klacht in bij Consuwijzer over zoek raken van pakketten.
Ik heb hier ook een reactie van Consuwijzer over gekregen:
Quote deel reactie
Als toezichthouders één of meer meldingen krijgen, dan kunnen zij verschillende dingen doen, bijvoorbeeld:
· een onderzoek doen naar een bedrijf;
· bij een overtreding een boete geven aan een bedrijf;
· een bedrijf dwingen om een oplossing te zoeken voor een bepaald probleem;
· via ConsuWijzer extra voorlichting geven over een bepaald onderwerp.
Het lijkt mij hoog tijd worden dat een onderzoek hiernaar verricht wordt.
.........Ga je het bellen dan krijg je te horen; dit nummer kost 45 cent per minuut!..........
Zojuist even gebeld: de kosten van dit gesprek zijn 0,10 cent per minuut.
[quote=birdies schreef op maandag 24 okt 2011, 17:07].........Ga je het bellen dan krijg je te horen; dit nummer kost 45 cent per minuut!..........
Zojuist even gebeld: de kosten van dit gesprek zijn 0,10 cent per minuut.
Bel met vaste lijn via mobiel
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Lekkage bij de buren via onze schoorsteen?
Onze buren hebben lekkage in de nok van hun huis. Volgens hen komt dit water via onze schoorsteen.
Nu heb ik een appje gekregen waarin de buren mij vragen om hier wat aan te laten doen omdat het onze schoorsteen is.
Maar wie is nu verantwoordelijk. Zou de lekkage via mijn schoorsteen kunnen komen? Slecht voegwerk.
Of moeten de buren dit oplossen? Loodslabben van hun dak?
Lees meer
Mijn ex-man is in 2014 overleden en ik moet nog steeds zijn schuld betalen omdat
Omdat sociale dienst van Den Haag ze dat ik moet betalen. 9 jaar geleden betaalde ik €20 per maand. Daarna hebben ze zelf besloten dat het vedrag van €33,17 per maand moest. En nu heb ik brief van sociale dienst ontvangen dat ik vanaf juni moet €80 per maand moest betalen.
terwijl niet mijn schuld is waarom moet ik betalen. En hij had recht op bijstand en kreeg zo'n €200 per maand
Lees meerPopulair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer