ha
door hanpannevis Feb 26, 2004 om 12:16
Geldzaken & recht

Aanvullende beurs ivm hardheidsclausule

In augustus dit jaar heb ik gebeld met de IBG om informatie mbt een aavullende beurs. Ik wilde gebruik maken van de hardheidsclausule, maar wist niet precies hoe te handelen. Tijdens dat gesprek werd ik zo onfatsoenlijk te woord gestaan dat ik een klachtenbrief met mijn vraag hoe te handelen als je in aanmerking wil komen voor de hardheidsclausule heb gestuurd. Op een reactie moest ik 6 weken wachten. De reactie bevatte een excuus brief en een duidelijke handleiding welke stappen ik moest ondernemen. Omdat dat er een flink aantal waren heb ik mijn aanvraag pas in november kunnen doen. Toen pas had ik alle bewijzen binnen die de IBG verlangt. Vandaag heb ik een toekenning gekregen, maar tot mijn verbazing gaat de beurs per 01 december in. Een maand na mijn aanvraag. Is dit redelijk? Naar mijn idee heb ik recht op een aanvullende beurs vanaf de datum dat mijn studiefinanciering inging n.l. september. Daarbij komt ook het feit dat de hele procedure ruim een maand vertraagd is omdat ik moest wachten op het antwoord op mijn klacht.

556 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tr
door truuy - Apr 16, 2004 om 12:51
2 Antwoorden / 2 Vragen
0

Hoi, ik heb zelf onlangs ook een aanvullende studiebeurs aangevraagd. De tijd die er overheen gaat krijg je als het goed is met terugwerkende kracht betaald. Dit betekent dat je de maanden dat je het niet gekregen hebt in één keer betaald krijgt. Je zou contact op moeten nemen met IBG en dit nogmaals door moeten geven.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Nick714
Nick714 - Sep 20, 2024 om 13:14
Computers & telefonie

Mag KPN spotify in rekening blijven brengen en niet opzeggen?

Destijds bij het afsluiten van mijn abonnement gratis Spotify erbij gekregen. Na verloop van tijd werd dit betaald, want het was geen onderdeel meer van het abonnement. Prima! Echter, bleek dat het abonnement er om de zoveel tijd uitlag en kwamen de reclames van een gratis abonement steeds weer voorbij. Uiteindelijk dit dus opgezegd en een direct abonnement gepakt bij spotify. Helaas bleek dat KPN ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

No
Noa44evan! - Sep 22, 2024 om 15:46
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Krijg na opzegging van ziggo abbo. nog een rekening van €78,- kosten booster. Terwijl ik deze terug heb gestuurd incl. router in toegestuurde ziggo doos. Tevens dreiging met incasso,omdat ik natuurlijk niet heb  betaald. Ziggo div. keren gemaild hierover maar geen reactie?
Verzendgegevens post nl aanwezig 
Graag Uw reactie hierover. 


              m.vr.gr. John Q. 

Lees meer