kr
door krieno Jul 18, 2013 om 15:24
Geldzaken & recht

Abbo telegraaf vroeger afgeboekt

Zijn er meer mensen die een automatische afschrijving hebben voor een maand abbo op de telegraaf, en die ook moeite hebben dat de telegraaf het geld steeds vroeger afboekt.. Voor augustus was het al op 16 juli afgeboekt. Dus een halve maand voor de nieuwe maand begint

604 15 Rapporteer

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jul 18, 2013 om 16:06
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Wat zegt de klantenservice van de televaag hierover?

kr
door krieno - Jul 18, 2013 om 16:11
60 Antwoorden / 1 Vragen

dat het op verzoek van de abbonees was, want aan het eind van de maand zouden er veel dubbel afboekingen zijn geweest. , geloof er niks van, zei tegen de klanten service de baas geeft het salaris op verzoek van de werknemers toch ook niet alvast op de 16 van de maand ervoor

tijger1
door tijger1 - Jul 18, 2013 om 16:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En anders storneren en zelf eind van de maand overschrijven. Simpel

kr
door krieno - Jul 18, 2013 om 16:15
60 Antwoorden / 1 Vragen

Heb ik dus ook gedaan en het hun ook verteld, en nou dat moest dan ook maar doen, maar zo zadelen ze me wel op met extra werk, en dat ondanks automatische afschrijving, maar zo blijkt maar weer dat men maar doet waar men zin in heeft met automatische afschrijving

tijger1
door tijger1 - Jul 18, 2013 om 16:22
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat een onzin antwoord van de Telegraaf. Ik zou daar nog een mail aan wagen, want de 16e is echt dwaas.

kr
door krieno - Jul 18, 2013 om 16:26
60 Antwoorden / 1 Vragen

Denk dat ik nog een brief stuur naar de telegraaf directie, om inderdaad dit onzin antwoord nog eens bevestigd te zien,.
Ze hadden wel de tariefs verhoging per 1 juni in de krant gezet, niet dat ze ook per die datum het abbo geld een halve maand eerder zouden incasseren.
En het gaat me niet om het geld, maar om het principe

tijger1
door tijger1 - Jul 18, 2013 om 16:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Gelijk hebt u.

zwemmer
door zwemmer - Jul 18, 2013 om 17:37
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Idee: Weet je zeker dat er abo-geld afgeboekt wordt of gaat het misschien om een vroege aankondiging (!) van de af te boeken abo-kosten? Ook dat komt voor (bv bij mijn provider) en wordt soms niet goed gelezen.

Zwemmer

kr
door krieno - Jul 18, 2013 om 17:41
60 Antwoorden / 1 Vragen

Nee het is het geld voor het abonnement voor de maand augustus , dus echt voor 1 augustus tot 31 augustus , dus haast 2 week te vroeg. Het geld is al afgeboekt van mijn rekening

zwemmer
door zwemmer - Jul 18, 2013 om 18:30
2638 Antwoorden / 35 Vragen

[quote=krieno schreef op donderdag 18 jul 2013, 17:41]Nee het is het geld voor het abonnement voor de maand augustus , dus echt voor 1 augustus tot 31 augustus , dus haast 2 week te vroeg. Het geld is al afgeboekt van mijn rekening

In dat geval moet je toch heus de Telegraaf benaderen. Ik ben benieuwd welke verklaring men ervoor heeft.

kr
door krieno - Jul 18, 2013 om 18:35
60 Antwoorden / 1 Vragen

Heb ik gedaan gebeld, en op veler verzoek zou dat gebeurd zijn, mensen vonden het makkelijker als eind van de maand, er waren volgens de dame veel dubbele afboekingen eind van de maand.
IK zei geloof ik niks van dat het op veler verzoek is, dat was mijn mening zei ze en het werd niet verandert, dus ik zei uw baas gaat dus ook op veler verzoek het salaris al op de 16 van de maand over voor de maand augustus. Toen werd ze wat kort af, ik zei ik laat het terugboeken en maak het zelf wel over eind van de maand, nou moest ik dan zelf maar weten

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jul 19, 2013 om 15:44
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Zou mij werkelijk helemaal niets verbazen als ze dit doen om liquiditeitsproblemen op te vangen, aangezien het in kranten-land niet al te best gaat.
Uiteraard vertellen ze je dit niet bij de "klantenservice"..

zoekster
door zoekster - Jul 19, 2013 om 16:30
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Dat denk ik ook, het is algemeen bekend dat het heel slecht gaat met de dagbladen en de Telegraaf vormt daarop zeker geen uitzondering.
"Op veler verzoek", dat gelooft toch niemand? De meeste mensen krijgen aan het eind van de maand hun salaris of uitkering gestort en hebben het liefst dat op dat moment alle maandelijkse lasten worden afgeboekt.

kr
door krieno - Jul 19, 2013 om 16:39
60 Antwoorden / 1 Vragen

Inderdaad zoekster dat zie ik dus ook tegen de dame van de financieele adminstratie, en u krijgt toch ook niet op veler verzoek het salaris al op de 16 van de maand voor de volgende maand.
Heb de telegraaf directie een brief geschreven vandaag, waarom per 1 juli het verandert is tegelijkmet de prijsverhoging
Daarvoor kon het ook gewoon aan het eind van de maand.
29-01/25-02/27-03/25-4/29-05 en toen werd het ineens 17-06 en 16-07
rara waarom nu ineens, en het gaat me niet eens om het bedrag maar het principe waarom ik iets 2 week van te voren moet betalen voor iet wat ik pas 2 week later ontvang, en terwijl dus de eerste helft van het jaar wel kon, dus ben benieuwd of men terug reageert

dearagain
door dearagain - Jul 19, 2013 om 17:42
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*storneren en indien ze lastig worden: het abonnement opzeggen