rlsailer
door rlsailer Nov 13, 2009 om 12:40
Geldzaken & recht

Abonement

ik kreeg een blad binnen editie enigma met een rek van 62,65 te betalen binnen 10 dagen het klopt dat ik een proefnr heb aangevraagt gewoon om wat te lezen, nu schijnt het dat ik binnen 2 weken het had moeten anuleren om dat ik dan een abonement aanging ik gebelt naar hun om te vragen om dit te niet te doen werd ik zobeetje uit gelachen ja dat is dan dom u moet gewoon betalen kan ook het andere blad niet terug sturen is niks te regelen en ik kan het niet betalen wat nu

1746 6 Rapporteer

to
door tollenaar - Nov 13, 2009 om 14:06
3 Antwoorden / 0 Vragen

Als je hier mee ingestemd heb, moeten ze hiervan een bewijs hebben. Die bewijslast ligt bij de aanbieder. Bij een telefonische benadering zou dit een voicelog kunnen zijn. Ik zou die eens opvragen.

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Nov 13, 2009 om 14:52
1163 Antwoorden / 60 Vragen

Enigma is een vaste klant op deze site. Helaas is het inderdaad zo dat u -onbewust- een overeenkomst met deze fijne mensen overeengekomen bent. In de kleine lettertjes stond inderdaad dat u binnen 2 weken had moeten annuleren....

Helaas heeft iemand de oude Enigma-berichten op de Kassa-site onbereikbaar gemaakt, vandaar dus maar even een Tros Radar-linkje:

linkje

....gratis is nu eenmaal niet altijd gratis.... ...helaas...

stacey
door stacey - Nov 13, 2009 om 19:54
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Lettertjes van decvoorwaarden zijn zo klein niet en op internet ook nog te vergroten, alleen dien je het dan wel even te lezen..................

----Als je na het proefnummer dit .......blad niet wil ontvangen moet je wel zelf opzeggen via hun site. (Lees de actie voorwaarden) Editie enigma is een ...
---

nb
door nbw - Nov 17, 2009 om 02:17
521 Antwoorden / 24 Vragen

Tja je zit er maar mee. Gewoon direct uit je luie stoel opstappen en een advocaat of rechtshulp inschakelen en er werk van maken. Als je het laat zitten en enkel hier advies vraagt blijft deze waanzin bestaan. Iedereen weet dat wat Enigma doet rechtsongeldig is. Echter omdat heel veel mensen wel betalen omdat ze geen zin hebben hun gelijk te halen gaat dat bedrijf vrolijk door. Die 3 % die wel de moeite neemt te procederen en gelijk krijgen is een ingecalculeerd verlies. Enigma weet dondersgoed dat 97& weliswaar pruttelt maar uiteindelijk gewoon betaald vanwege gemakzucht.De consument rekent dat de overheid altijd maar afrekend met wetsovertreders. De consument verwacht dat de bond of consumentensites hun probleem oplossen. Tja en Enigma weet dat dit niet gebeurt en verdiend legaal geld omdat de slachtoffers te lui zijn het tegendeel te beweren. Enigma uit de wereld helpen is niet zo moeilijk. Verzamel de klachten en procedeer. Met 20 samen kan het al.

rlsailer
door rlsailer - Nov 17, 2009 om 11:49
3 Antwoorden / 2 Vragen

ik heb deze mail naar hun verzonden

Geachte heer / mevrouw,
ik heb het proefexemplaar van uw puzzelblad nooit ontvangen.
en wil dit niet hebben. Ik wil geen abonnement van dat dure blad van u wat niemand verder kent.
Ik ben niet akkoord met het sturen van andere exemplaaren en wil dat u mijn gegevens verwijderd!!!
Ik hoop dat u dit direct doet anders zal ik Tros Radar en kassa in moeten schakelen.
Zij hebben zo te zien al veel negatieve ervaringen met u!

en dit was het andwoord :

Geachte heer/mevrouw,

Jammer om te horen dat u het abonnement niet wenst voort te zetten. Wij bedanken u voor de tijd die u genomen heeft om ons blad te leren kennen. We zullen uw opzegging registreren in ons systeem, zodat u geen verdere exemplaren zult ontvangen. Wij hopen u echter in de toekomst weer als klant te mogen begroeten. U kunt zich dan weer aanmelden via onze website www.editieenigma.nl

Hopende u hiermee voldoende te informeren.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice editie enigma

en nu maar hopen dat zij als nog niet een rekening zullen sturen dank voor al jullie reactie's

vrg ruud

je
door jeannet46 - May 17, 2010 om 11:05
1 Antwoorden / 4 Vragen

iK heb net een berichtje ingevuld betr, de EDITIE ENIGMA dacht dat ik de enigste was. Maar nu lees ik dat er meer mensen dit probleem bij de Gemene wekwijze van EDITIE ENIGMA . WAT gaan we nu met z.n alle doen??????????? hoor ik dit nog ?????afz. van jeannet

=nbw schreef op dinsdag 17 nov 2009, 02:17: Tja je zit er maar mee. Gewoon direct uit je luie stoel opstappen en een advocaat of rechtshulp inschakelen en er werk van maken. Als je het laat zitten en enkel hier advies vraagt blijft deze waanzin bestaan. Iedereen weet dat wat Enigma doet rechtsongeldig is. Echter omdat heel veel mensen wel betalen omdat ze geen zin hebben hun gelijk te halen gaat dat bedrijf vrolijk door. Die 3 % die wel de moeite neemt te procederen en gelijk krijgen is een ingecalculeerd verlies. Enigma weet dondersgoed dat 97& weliswaar pruttelt maar uiteindelijk gewoon betaald vanwege gemakzucht.De consument rekent dat de overheid altijd maar afrekend met wetsovertreders. De consument verwacht dat de bond of consumentensites hun probleem oplossen. Tja en Enigma weet dat dit niet gebeurt en verdiend legaal geld omdat de slachtoffers te lui zijn het tegendeel te beweren. Enigma uit de wereld helpen is niet zo moeilijk. Verzamel de klachten en procedeer. Met 20 samen kan het al.