je
door jeroen01 May 17, 2004 om 13:32
Geldzaken & recht

Airmiles Aankoop

Ik heb een tijdje geleden een zonnepaneel lader gekocht met mijn Airmiles. Voor het versturen heb ik nog meer meer Airmiles betaald. Helaas werkte het zonnepaneel niet. Bovendien op het plaatje op de Airmiles website stonden ook 2 oplaadbare batterijen die er niet bij zaten.

Ik dit via e-mail laten weten en gevraagt waar het pakje retour te sturen. Ik kreeg een postbus nummer en heb de retour instructies opgevolgt en alles naar Airmiles gezonden. Ik heb het pakje niet gefrankeerd, dit was immers nergens aangegeven.


Airmiles heeft het pakket daarom geweigerd en omdat volgens de retour instructies het retouradres IN de doos moest zitten eindigde het pakketje bij onbestelbare post in DenHaag.
Ik heb toen een antwoordnummer van Airmiles gekregen en via een retour formulier van de TPG het pakketje direkt daar heen laten sturen.

Nu krijg ik zojuist een telefoontje van de TPG dat ze het op het antwoordnummer ook niet willen aannemen omdat er inmiddels wel 13 Euro kosten over betaald moeten worden.


Wat moet ik nou doen? Kan ik van Airmiles verlangen dat zij deze kosten betalen? Als ik het niet ophaal wordt het na een jaar vernietigd ben ik mijn Airmiles en paneel kwijt. Ik heb geen zin om nog eens 13 Euro to betalen voor iets dat niet compleet is, niet werkt en nog geen 10 Euro waard is. Afgezien van het feit dat dit nou al sinds 16 maart aan de gang is.


 

1418 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

jo
door jose - May 17, 2004 om 21:27
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Zo, dat is een snelle reactie. Prima!!


Ik heb wel vaker via airmiles wat besteld en dat is altijd heel netjes gegaan.


Mijn complimenten!

cl
door cleopatra_1 - May 19, 2004 om 15:27
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Respons Air Miles Consumentenbetrekkingen


Het spijt ons dat e.e.a. is misgegaan bij het retourneren van het pakketje. Vriendelijk verzoek aan u om direct contact op te nemen met: consumentenbetrekkingen@airmiles.nl; of bel 023-5699 187, zodat wij in de gelelgenheid gesteld worden u een oplossing te bieden.


 


 

je
door jeroen01 - May 19, 2004 om 15:32
1 Antwoorden / 3 Vragen
0

Mijn complimenten aan deze mevrouw van Airmiles. Alles was binnen een mum van tijd geregeld met een extra 750 Miles voor het ongemak. Keurig! Vriendelijk bedankt voor uw hulp.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ke
keesbakels - Jun 27, 2024 om 10:05
Elektronica & tv

Hoe krijg ik hinderlijke voice over weg?

Goedemorgen forumleden,

Bij het afspelen  van de opgenomen programma's "the unheard tapes", uitgezonden door de EO, spreekt er een buitengewoon hinderlijke voice over mee. Niet alleen doet deze (AI?) stem zijn best om vrijwel alle klemtonen verkeerd te leggen, ook zijn er rare versprekingen zoals het uitspreken van D-Day als deedee en van zooi maakt hij 2001. Om van Franse plaatsname ... Lees meer

Ma
Maximaal70 - Jun 26, 2024 om 12:15
Huishouden & energie

Portaal vernieuwt de ene badkamer wel en de andere niet. even oud, even slecht

Wij zien in onze wijk met Portaal sociale huurhuizen dat er rare verschillen worden gemaakt in het vernieuwen van de oude, schimmelige badkamers. Er is een schimmige selectie gaande waar we de vingers niet achter krijgen. Hetzelfde geldt voor de even oude keukens. Mag dat zomaar? 


Lees meer

je
jelloowmelloow - Jun 26, 2024 om 06:02
Geldzaken & recht

Overstap voor aansluiting glasvezel, oplegging boete gerechtigd?

In juni 2022 sloot ik via de glasvezelaanbieder/aanlegger in mijn regio bij provider 1 een abonnement af voor afname internet en tv via glasvezel. Mijn huidige aansluiting is via VDSL, dus ik dacht erop vooruit te gaan. Over mijn VDSL-provider, provider 2, ben ik al jarenlang heel tevreden. Scherpe prijzen en goede service. Een abonnement afsluiten tijdens de aanleg bespaart aanlegkosten, reden wa ... Lees meer