ij
door ijsvogeltje_1 Jun 21, 2011 om 19:49
Geldzaken & recht

Bankkosten OTTO

Kreeg vandaag een herinnering van postorderbedrijf Otto, waarop 4 euro bankkosten werd berekend i.v.m. te late betaling, en dit terwijl deze brief de eerste was die ik ontving, dus nooit een acceptgiro ontvangen, terwijl ik hier wel om had gevraagd. Het bleek ook dat ik geen gewoon tel nr. kon bellen, maar een 0900 nummer, waarvoor ik extra moet betalen. Mijn klacht werd ook niet opgelost, eerst een lange wachtrij, en daarna somde de telefonist allemaal op wat ik had besteld, alsof ik dit zelf niet wist! Volgens mij was het doel mij zo lang mogelijk aan de telefoon te houden om inkomsten te genereren.Bah! Was eerste en laatste keer dat ik bij OTTO heb besteld, en naar die 4 euro kunnen ze fluiten.

722 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jun 21, 2011 om 20:47
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hoe lang geleden had je de bestelling gedaan?

ve
door verwijderd - Jun 22, 2011 om 11:22
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Daarom betaal ik altijd maar gelijk of binnen 14 dagen, heb ik in ieder geval geen gezeur.
Zat er geen acceptgiro bij de bestelling?

ve
door verwijderd - Jun 22, 2011 om 12:25
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Een accept zit altijd bij de bestelling. Als dat niet zo was, had je aan de bel moeten trekken.

ve
door verwijderd - Jun 22, 2011 om 13:00
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

sonjaatje schreef op woensdag 22 jun 2011, 12:25: Een accept zit altijd bij de bestelling. Als dat niet zo was, had je aan de bel moeten trekken.



Dan klopt het verhaal wel, dat het een herinnering was en er extra administratiekosten worden gerekend.

Ik zou die 4 euro dan maar gewoon overmaken.

ve
door verwijderd - Jun 22, 2011 om 13:55
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik geloof dat Otto ervan uitgaat dat je je klantenrekening op de site zelf bijhoudt.Wat de medewerker aan de telefoon kan (=vertrouwd raken met jouw financiele situatie bij Otto) kan jij ook. Ik zou maar gauw betalen, anders loopt het bedrag alsmaar op.

ve
door verwijderd - Jun 22, 2011 om 14:06
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dus: even updaten. D.w.z. bellen is niet meer nodig daar je zelf toegang hebt tot je klantenrekening en herinneringen hoeven niet meer verstuurd te worden om dezelfde reden (Spaart ook weer papier).

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ni
Niet-op-vakantie - May 2, 2024 om 11:05
Vakantie & reizen

Mag corendon dit zomaar doen?

Goedemiddag,

Op 30 april boekten wij een last minute bij Corendon. We kozen een rondreis Spanje, last minute, met vertrekdatum 11 mei. Op 10 en 11 mei was de prijs van deze reis goedkoper: 446 euro pp maar vlucht vanaf Eindhoven. Geen vreemde prijs voor een last minute met 3* hotel (Logies) over 10 dagen, dachten wij. Met de koffers en alle andere extra kosten erbij kwamen we op een bed ... Lees meer

p.
p.j.de leur - Apr 29, 2024 om 16:31
Voeding & gezondheid

Krimpflatie

Hr.- mevr. Hoogvliet Wij doen altijd onze boodschappen Bij Hoogvliet in Houten wat mij al een tijd opviel dat de eieren kleiner werden krimpflatie, ik koop altijd de L  qua grootte zitten ze tussen de M en de S geen verschil ik heb ze thuis nagewogen als ik in de winkel ga kijken in de dozen L zie ik qua grootte ook geen verschil. [edit-red.]   Eieren zijn verkrijgbaar in vier gewichtsklassen ... Lees meer

Va
VanJetje - May 2, 2024 om 20:48
Auto & vervoer

NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren

In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen. 
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke ... Lees meer