bo
door bommeltje1 Dec 12, 2007 om 17:17
Geldzaken & recht

Bankzaken

Wat vraagt een bank voor een overmaking naar Spanje. Ik dacht dat het tegenwoordig kosteloos was, maar de "brief"die ik dacht dat die op deze rubriek zou staan kom ik niet tegen.

561 7 Rapporteer

vladja
door vladja - Dec 12, 2007 om 17:31
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Hier is het programma:

http://kassa.vara.nl/portal?_li=y&_scr=kassa_artikel&number=3665202

Onder aan vind je de voorbeeldbrief.

Vladja

door 4711 - Dec 13, 2007 om 09:51
885 Antwoorden / 2 Vragen

Meld welke banken U heeft of vraag hun naar de mogelijkheden, via website kun je vaak een vraag stellen want als je bij de Postbank het verkeerde aan klikte betaal je....

Daarom kun je het beste Mailen , als fout antwoord kun je hiermee tevens je geld terug eisen....

Dus dan weet je hoe het bij jou bank moet, Gewoon of Internet bankieren is vaak anders, dus stel duidelijk de vraag of je papier of PC gebruikt...

do
door doeser - Dec 18, 2007 om 15:41
3 Antwoorden / 3 Vragen

heb in februari 280 euro over gemaakt naar spanje heb dit bij de amro bank in barneveld laten doen door een medewerkster nu komen wij er achter dat ze in spanje maar 262 euro hebben ontvangen heb hier na de uitzending op gereageerd en de voorbeeld brief op gestuurd maar krijg nu net bericht terug dat ik er op had moeten vermelden dat ik shared had moeten aangeven maar ik heb het helemaal niet zelf gedaan

onder aan de brief word nog even gezegd het dossier word gesloten dus afgedaan voor hun te gek voor woorden toch

wat kan ik verder nog doen

met vriendelijke groet carla doeser

ju
door justin31 - Dec 23, 2007 om 06:16
19 Antwoorden / 2 Vragen

Het overmaken van geld binnen eurolanden is kosteloos indien aan volgende voorwaarden wordt voldaan.

Zelf via internet opgeven

U weet de iban en bic (swift) code

en het gaat om bedrag lager dan 50.000 euro

als laatste let erop dat u de kosten op GEDEELD laat staan

ju
door justin31 - Dec 23, 2007 om 06:16
19 Antwoorden / 2 Vragen
do
door doeser - Dec 23, 2007 om 09:37
3 Antwoorden / 3 Vragen

dat is allemaal zo daar ben ik nu achter maar wij hebben het door een medewerkster van de bak laten doen en die heeft het bij hun via internet gedaan

maar daar praten ze niet over heb weeer mailtjes gestuurd op hun bericht dat het dossier gesloten is maar dat ik het daar niet mee eens ben (want zo hebben ze het afgedaan)

maar hoor hier helemaal niets meer op

hoe krijg ik nu mijn geld terug

me
door meidam - Dec 23, 2007 om 10:53
150 Antwoorden / 120 Vragen

Hallo beste mensen, Justin 31 geeft het juiste antwoord. Bekijk nogeens bij b.v. de postbank in de rubriek "betalingen buitenland" hoe het precies in zijn werk gaat.

Naar die kosten bij de AMRO kunt U natturlijk fluiten, hun woord t.o. het Uwe.

U heeft er nu éénmaal in getrapt, volgende keer zal het U niet meer overkomen mag ik aannemen. groetjes Berchris