WvV
door WvV Feb 11, 2013 om 20:11
Geldzaken & recht

BDR containerreiniging houdt zich niet aan de afspraken

Ik heb op 10 oktober een contract afgesloten bij BDR containerreiniging. Ik heb op 10 oktober 2012 een contract met BDR containerreinniging afgesloten en heb getekend voor E88,50 per jaar. Dit zou in delen per maand worden afgeschreven. In plaats daarvan werd in 1 keer het bedrag van E91,50 afgeschreven.
Contact opgenomen met BDR containerreinuging: het zou gaan om de BTW verhoging. Mijn contract is afgesloten NA 1 oktober en 2% belastingverhoging over E88,50 is geen E3,00 extra. Mag dit zomaar???
Tot nu toe is mijn zwarte bak 2x gereinigd, en mijn groene bak 1x. Met feestdagen, sneeuw en vorst wordt er niet gereinigd. Dit staat in de voorwaarden. Ook als het overdag gewoon boven nul is, wordt er niet gereinigd, vanwege vorst in de grond. Dan mag men niet met water werken en wordt de container NIET gereinigd. Vorige week waren de weersomstandigheden zo dat er wel kon worden gereinigd. Echter, mijn bak is NIET gereinigd. Ik heb tot nu toe dus E30,50 betaald voor 3x containerreinigen. Als ik dit van te voren had geweten...Contract dus per direct opgezegd. Wat een waardeloos bedrijf. Ik blijf erbij dat ze niet zomaar een ander bedrag dan waarvoor getekend af hadden mogen schrijven. Graag wil ik hier antwoord op.

714 3 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Feb 11, 2013 om 20:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo ww,

Véle klachten over dit bedrijf.
Typ maar eens BDR in in het zoekveld rechtsboven.

Met vr.gr.

tijger1
door tijger1 - Feb 12, 2013 om 00:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Beschouw het geld dat door hen geïncasseerd is maar als echt weggegooid geld. Zeg per omgaande schriftelijk aangetekend op en ook nog per mail. Bevestiging vragen en kopieën goed bewaren. Dit is een ramp bedrijf.

tijger1
door tijger1 - Feb 12, 2013 om 00:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zij hadden zeker niet dat bedrag mogen afschrijven, maar u bent nu wel te laat om het te laten storneren. Op een andere manier zult u het niet van hen terugkrijgen.