he
door hendrik1522 Mar 24, 2015 om 13:29
Geldzaken & recht

Belastingen

In het laatste programma van Kassa is gezegd dat ik de belasting opgave 2014 kon downloaden op Kassa.Vara.nl
IK geef mijn belastingen altijd per papier op, maar wil dat graag controleren met een anonieme digitale opgave die op uw site beschikbaar zou zijn. Ik kan die echter niet vinden.
Met vriendelijke groeten,

Gerrit van Kralingen

5700 10 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Mar 24, 2015 om 13:44
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo hendrik1522,

Je kunt de aangifte hier downloaden.

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Mar 24, 2015 om 13:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen

En lees de info hier nog eens.

fi
door fisbel - Mar 24, 2015 om 18:52
851 Antwoorden / 3 Vragen

Overweeg eens af te stappen van het invullen van een papieren aangifte. Onnodige tijdsverspilling - voor fiscaal partners 2 formulieren invullen. Met meer kans op fouten van uw kant of van de kant van de Belastingdienst. De papieren aangifte wordt door de computer ingelezen. Bedragen in het verkeerde vak worden niet gelezen of verkeerd geinterpreteerd. Bovendien controleert de Belastingdienst de papieren invuller extra, juist vanwege de foutenkans.

hans57
door hans57 - Mar 25, 2015 om 11:47
16 Antwoorden / 0 Vragen

Waarom zou u uw aangifte wel controleren met een anonieme digitale en de aangifte vervolgens opsturen Stel er is een verschil in uitkomst tussen uw ingevulde aangifte en de digitale welke gaat er dan naar de belastingdienst? Gewoon digitaal aangifte doen snel en minder papier verbruik

no
door nordhaus - Mar 25, 2015 om 11:48
25 Antwoorden / 3 Vragen

Het programma zit zo goed verstopt dat ik het ook niet kon vinden. Maar het is toch gelukt: via Google!

me
door mei - Mar 25, 2015 om 12:34
50 Antwoorden / 19 Vragen

Het is een raadsel waarom de belastingdienst zo moeilijk doet om het programma onvindbaar te maken.als je de aangifte via internet rechtstreeks doet lig je er in 15 minuten uit.sessie verbroken.
Downloaden programma is veel makkelijker en overzichtelijker. Dus ik zou zeggen belastingdienst volgend jaar weer gewoon het programma voor op de site. Makkelijker kun je het niet maken en de klant is koning toch??

edrick3
door edrick3 - Mar 25, 2015 om 13:02
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@mei,

Hei is niet onvindbaar, maar een 'beetje' verstopt.
Via de link in de 1e reactie is het te downloaden.
Is m.i. inderdaad véél makkelijker dan invullen op de site!

ko
door kooy0085 - Mar 25, 2015 om 13:47
2 Antwoorden / 0 Vragen

Kopiëer de hieronder vermelde site en je kunt het programma via je browser naar je PC downloaden:

www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/themaoverstijgend/programmas_en_formulieren/aangifteprogramma_2014

Cookies
door Cookies - Mar 25, 2015 om 13:54
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=kooy0085 schreef op woensdag 25 mrt 2015, 13:47]Kopiëer de hieronder vermelde site en je kunt het programma via je browser naar je PC downloaden:

www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/thegmaoverstijgend/programmas_en_formulieren/aangifteprogramma_2014

Een rechtstreekse link staat al sinds gistermiddag in dit topic. Wellicht eerst de reacties lezen?

edrick3
door edrick3 - Mar 25, 2015 om 13:55
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@kooy0085,

Dat stond al in de allereersrte reactie!