hgverwoerd
door hgverwoerd Apr 29, 2012 om 12:51
Geldzaken & recht

BESPARINGEN KLEINE MAN

WEET U WAT HET VERSCHIL IS MET KORTEN OM DE STAATSKAS TE SPEKKEN

950 UITKERINGEN OF 950 MENSEN UIT DE REGERING LEES HIER ONDER. ,MAAR DAT ZIET ONZE REGERING NIET WANT DAN MOETEN ZE ZELF INLEVEREN

Besparingen ... alle beetjes helpen!!!
Nederland heeft een gebrek aan geld... Een oplossing?....
577 afgevaardigden, 343 senatoren, 30 ministers en staatssecretarissen.
Als hun loon worden verlaagd met 1000, -, zou elke maand
950 000 worden bespaard.
950 000 x 12 = 11,4 miljoen.

1599 33 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 12:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is geen vraag (en al zeker geen vraag betreffende consumentenzaken), maar discussie.

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 13:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

1000 minder????

En die mensen doen het al puur uit bevlogenheid met de samenleving, want in het bedrijfsleven zouden ze veel meer verdienen.

Je hebt trouwens niet meer gelijk door als een idioot te gaan staan schreeuwen.

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 13:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is een vraag&antwoord rubriek.

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 13:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

En hoofdletters=schreeuwen, komt gefrustreerd over!

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 13:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste H. G. Verwoerd,

waarom heeft u mijn stuk tekst wat ik aan u had gericht nu gebruikt om een nieuw draadje te starten?
Wees dan zo sportief en schrijf dat er dan bij, dat het bericht door mij was geplaatst of mijn naam eronder en niet de uwe.

Jammer, dat u dit op deze manier te werk gaat.

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 13:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Om het te tonen waar ik eerder de bewuste tekst die TS H. G. Vewoerd nu hier heeft geplaatst is :

Zie:
1. Vraag en antwoord: Verhoging energierekening dreigt

2. Discussie: Thuiswonende kinderen met inkomsten= weg bijstandsuitkering.

M.vr.gr.,
Ineke L.

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 13:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hestel, "Verhoging energierekening dreigt" was gisteren niet geplaatst bij vraag en antwoord maar bij "Actueel"

inekel1953 zaterdag 28 apr 2012, 18:51

Dankzij Bakellende en vervolgens Verhagen Rutte de partij van de 5 G's. ( g(R)utte graait graag grof geld ), hebben deze crisis veroorzaakt, met alle gevolgen cq de rekening voor de minderheden, zoals zieken, gehandicapten, ouderen en mensen met een uitkering in Nederland.

Toch deze crisis, het te kort aan geld, kan in één jaar worden opgelost door 11,5 miljard te bezuinigen alleen dat willen de betreffende dames en heren niet. Omdat ze dan op hun eigen verantwoording worden gewezen.

Hoe de crisis en het tekort aan gelden in Nederland kan worden opgelost... ???
Wel op deze manier: nl. de vervuiler gaat dan betalen.

Besparingen ... alle beetjes helpen!!!
Nederland heeft een gebrek aan geld... Een oplossing?....
577 afgevaardigden, 343 senatoren, 30 ministers en staatssecretarissen.
Als hun loon worden verlaagd met 1000, -, zou elke maand
950 000 worden bespaard.
950 000 x 12 = 11,4 miljoen.

Laat dit bericht circuleren.
Wij, het gewone volk kennen en kunnen ook oplossingen vinden.

Getekend: Het Nederlands volk..."
Kopiëren allemaal!

M.vr.gr.,
Ineke L.

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 13:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ineke: je schrijft zelf: kopiëren allemaal en laat dit bericht circuleren.

Bovendien vind ik het een belachelijk voorstel om het salaris te verlagen.

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 14:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

carola.83.
je schrijft: Bovendien vind ik het een belachelijk voorstel om het salaris te verlagen.

Pensioen met 50 jaar!!!
Goed dat het merendeel van de bevolking dit niet weet !

Iemand heeft gewerkt tot zijn 65ste en krijg 1.194 euro pensioen de maand ......

EU-ambtenaar(Pamperaar) heeft gefeest tot zijn 50ste, en ontvangt 9.000 euro per maand! Fijn hé, Europese Unie? Zie en verbaast u .

Dit is GOEDGEKEURD !!!
Pensioen op 50 jaar.
Met 9.000 euro maandelijks voor EU- ambtenaren. Als iemand 1000 euro moet afstaan, heeft de gewone vrouw of man nog 194 Euro en de ambtenaar nog een zeer riant inkomen van maar liefst 8.000 Euro.

Deze buitensporige bedragen gelden ook voor bovenstaande afdelingen die eerder genoemd zijn en voor de directeuren van banken in Nederland.

Dan vragen ze zich af, hoe zou het toch komen dat de kloof tussen burger en politiek zo groot is ?

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 14:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ineke: je reactie verandert niets aan mijn mening.

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 15:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

carola.83 schreef op zondag 29 apr 2012, 12:53: Dit is geen vraag (en al zeker geen vraag betreffende consumentenzaken), maar discussie.

WAT IS JOUW LEVEN?? TELKENS OP ELK ANTWOORD GEEF JIJ JE MENING ZIT JE SOMS 24 UUR OP INTERNET,JE MOET NIET DENKEN DAT JIJ ALLES WEET EN GEEF EENS GEEN ANTWOORD OP ANDERE HUN MENING GA EENS STOFZUIGEN OF ANDERE DINGEN DOEN

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 15:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

winterman schreef op zondag 29 apr 2012, 13:01: 1000 minder????

En die mensen doen het al puur uit bevlogenheid met de samenleving, want in het bedrijfsleven zouden ze veel meer verdienen.

Je hebt trouwens niet meer gelijk door als een idioot te gaan staan schreeuwen.

ACH DAT IS EEN VAN REDEN HOE EN WAAR JE GELD VANDAAN KAN HALEN OF KOM IK AAN JOUW GELD????????

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 15:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

inekel1953 schreef op zondag 29 apr 2012, 13:18: Beste H. G. Verwoerd,

waarom heeft u mijn stuk tekst wat ik aan u had gericht nu gebruikt om een nieuw draadje te starten?
Wees dan zo sportief en schrijf dat er dan bij, dat het bericht door mij was geplaatst of mijn naam eronder en niet de uwe.

Jammer, dat u dit op deze manier te werk gaat.

klopt maar u heeft mij zelf geschreven om deze antwoord door te geven aan andere personen en nu doe ik dat en weer niet goed omdat ze op uw antwoord niet komen.

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 15:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

sonjaatje schreef op zondag 29 apr 2012, 13:12: En hoofdletters=schreeuwen, komt gefrustreerd over!

Dat is tie ook.

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 15:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

hgverwoerd schreef op zondag 29 apr 2012, 15:19:
winterman schreef op zondag 29 apr 2012, 13:01: 1000 minder????

En die mensen doen het al puur uit bevlogenheid met de samenleving, want in het bedrijfsleven zouden ze veel meer verdienen.

Je hebt trouwens niet meer gelijk door als een idioot te gaan staan schreeuwen.

ACH DAT IS EEN VAN REDEN HOE EN WAAR JE GELD VANDAAN KAN HALEN OF KOM IK AAN JOUW GELD????????

Lees de forumregels eens over onnodig capslock gebruik!

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 15:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

inekel1953 schreef op zondag 29 apr 2012, 14:34: carola.83.
je schrijft: Bovendien vind ik het een belachelijk voorstel om het salaris te verlagen.

Pensioen met 50 jaar!!!
Goed dat het merendeel van de bevolking dit niet weet !

Iemand heeft gewerkt tot zijn 65ste en krijg 1.194 euro pensioen de maand ......

EU-ambtenaar(Pamperaar) heeft gefeest tot zijn 50ste, en ontvangt 9.000 euro per maand! Fijn hé, Europese Unie? Zie en verbaast u .

Dit is GOEDGEKEURD !!!
Pensioen op 50 jaar.
Met 9.000 euro maandelijks voor EU- ambtenaren. Als iemand 1000 euro moet afstaan, heeft de gewone vrouw of man nog 194 Euro en de ambtenaar nog een zeer riant inkomen van maar liefst 8.000 Euro.

Deze buitensporige bedragen gelden ook voor bovenstaande afdelingen die eerder genoemd zijn en voor de directeuren van banken in Nederland.

Dan vragen ze zich af, hoe zou het toch komen dat de kloof tussen burger en politiek zo groot is ?

u heeft gelijk en die carola83 die zit hierzo 24 uur op deze site om haar mening te geven omdat ze denk dat ze altijd gelijk heeft.

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 15:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ vraagsteller
Mogelijk kunnen 950 mensen geholpen worden aan een betaalde baan i.p.v. nog meer mensen die ontslagen worden en dus aangewezen worden op een uitkering als gevolg van de crisis.

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 15:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

carola.83 schreef op zondag 29 apr 2012, 15:23:
hgverwoerd schreef op zondag 29 apr 2012, 15:19:
winterman schreef op zondag 29 apr 2012, 13:01: 1000 minder????

En die mensen doen het al puur uit bevlogenheid met de samenleving, want in het bedrijfsleven zouden ze veel meer verdienen.

Je hebt trouwens niet meer gelijk door als een idioot te gaan staan schreeuwen.

ACH DAT IS EEN VAN REDEN HOE EN WAAR JE GELD VANDAAN KAN HALEN OF KOM IK AAN JOUW GELD????????

ppfppf speel je nu ook voor de kassa.vara rapporteur

Lees de forumregels eens over onnodig capslock gebruik!

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 15:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

..... omdat ze denk dat ze altijd gelijk heeft.......

Je begrijpt het echt niet, hè? Met gelijk of niet gelijk hebben, heeft dit niks te maken. Iedereen heeft gelukkig een eigen mening. Blijkbaar moeten mensen van jou allemaal dezelfde mening als jij hebben. Forget it!

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 15:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

O.T.
Mevrouw, vet gedrukte letters gebruiken lijkt mij ook onnodig.
BTW
U geeft de indruk dat u een baan als moderator ambieert.

carola.83 schreef op zondag 29 apr 2012, 15:29: ..... omdat ze denk dat ze altijd gelijk heeft.......

Je begrijpt het echt niet, hè? Met gelijk of niet gelijk hebben, heeft dit niks te maken. Iedereen heeft gelukkig een eigen mening. Blijkbaar moeten mensen van jou allemaal dezelfde mening als jij hebben. Forget it!

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 15:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

......O.T. Mevrouw, vet gedrukte letters gebruiken lijkt mij ook onnodig......

Veelvuldig gebruik is niet toegestaan, lees ze ook even door zou ik zeggen, meneer de hond.

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 15:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

inekel1953 schreef op zondag 29 apr 2012, 13:18: Beste H. G. Verwoerd,

waarom heeft u mijn stuk tekst wat ik aan u had gericht nu gebruikt om een nieuw draadje te starten?
Wees dan zo sportief en schrijf dat er dan bij, dat het bericht door mij was geplaatst of mijn naam eronder en niet de uwe.

Jammer, dat u dit op deze manier te werk gaat.

Ik heb deze vraag ook op de sp lijst zien staan met een andere naam erbij dus ik vraag mij wel af heeft u deze ook niet over genomen van de sp lijst???

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 15:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

@dehond: bovendien gaat het er niet om wat jou onnodig lijkt. Bovendien als we het over onnodige reacties moeten hebben, kan ik er van jou heel wat vinden.

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 15:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

inekel1953 schreef op zondag 29 apr 2012, 13:38:
Getekend: Het Nederlands volk..."
Kopiëren allemaal!

Dacht het niet. Als je namens het Nederlandse volk wil spreken moet je je maar verkiesbaar stellen. Misschien kan je wel een zetelverbinding aan gaan met Johan Vlemmix.

hgverwoerd schreef op zondag 29 apr 2012, 15:19:
ACH DAT IS EEN VAN REDEN HOE EN WAAR JE GELD VANDAAN KAN HALEN OF KOM IK AAN JOUW GELD????????

Nee. Daar mis je de intelligentie voor. Kom maar eens terug als je de Nederlandse taal beheerst.

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 16:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

winterman schreef op zondag 29 apr 2012, 15:51:
inekel1953 schreef op zondag 29 apr 2012, 13:38:
Getekend: Het Nederlands volk..."
Kopiëren allemaal!

Dacht het niet. Als je namens het Nederlandse volk wil spreken moet je je maar verkiesbaar stellen. Misschien kan je wel een zetelverbinding aan gaan met Johan Vlemmix.

hgverwoerd schreef op zondag 29 apr 2012, 15:19:
ACH DAT IS EEN VAN REDEN HOE EN WAAR JE GELD VANDAAN KAN HALEN OF KOM IK AAN JOUW GELD????????

Nee. Daar mis je de intelligentie voor. Kom maar eens terug als je de Nederlandse taal beheerst.

als je de waarheid spreek gaan ze schelden of katten en intelligentie laat ik wel aan jouw over omdat jij het allemaal wel beter weet.

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 16:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

hgverwoerd schreef op zondag 29 apr 2012, 16:06:
als je de waarheid spreek gaan ze schelden of katten.

Als dat zo is, dan kan ik uit jouw reacties naar anderen niets anders dan concluderen dat zij de waarheid spreken.

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 16:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dank voor uw suggestie.

carola.83 schreef op zondag 29 apr 2012, 15:35: ......O.T. Mevrouw, vet gedrukte letters gebruiken lijkt mij ook onnodig......

Veelvuldig gebruik is niet toegestaan, lees ze ook even door zou ik zeggen, meneer de hond.

ve
door verwijderd - Apr 30, 2012 om 11:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

JAJA de politie ,enz,enz blijven op de 0 lijn en de AMBTENAREN???

De gemeenteambtenaren krijgen per 1 januari van dit jaar met terugwerkende kracht structureel 1% meer loon op hun rekening bijgeschreven. Per 1 april 2012 volgt nog eens een structurele loonstijging van 1% en in augustus ontvangen de ambtenaren tot en met de loonschaal zes eenmalig €?400. De ambtenaren vanaf schaal zeven kunnen rekenen op €?200.

ve
door verwijderd - Apr 30, 2012 om 12:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

De plannen van de huidige KUNDUZ gedoog coalitie moeten nog uitgewerkt worden.....

Groen Links wil net als in België 6% op zonnepanelen maar eerst onderzoek, dan invoeren dus maandenlang zitten installateurs op klanten te wachten...
Verder moeten andere dingen ook nog uitgewerkt worden dus of ze het halen is maar de vraag.

En 0 lijn, juist de rijkere zoals je afgelopen zaterdag in de krant over Engelsen kon lezen werden juist rijker.

Ik zit na winnen staatsloterij ook bij deze groep dus niet iedereen gaat achteruit maar ik voel me nog steeds verboden met die wel moeten inleveren.

Maar waarom niet klagen over 500.000 werklozen verplichten te werken als hier ook nog 300.000 Oost Europeanen onder de prijs werken en de boel daarmee verzieken?

Als we die 300.000 lastiger maken om onder de prijs te werken zullen vele van de 500.000 legale weer werk kunnen vinden.

Verder heeft de Politie al jarenlange achterstand dus eigenlijk zijn ze met deze verhogingen eigenlijk nog steeds op -1½ dus geen 0 lijn!

ve
door verwijderd - Apr 30, 2012 om 14:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Even nog een toevoeging voor alle schreeuwlelijkerds hier:

Onze regering is demissionair en mag geen verstrekkende maatregelen meer nemen.

Even goed onthouden welke partijen er zaten in Rutte I en volgende keer een andere partij stemmen, die wel wat eerlijker verdeelt.

Beste Hgverwoerd, mag ik vragen op welke partij u bij de vorige verkiezingen heeft gestemd (het zal toch niet leugenachtige Geertje zijn, ie al zijn beloftes heeft gebroken naar de kiezer toe en naar VVD en CDA en nu buiten spel staat?)?

ve
door verwijderd - Apr 30, 2012 om 17:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dank voor uw mening

carola.83 schreef op zondag 29 apr 2012, 15:38: @dehond: bovendien gaat het er niet om wat jou onnodig lijkt. Bovendien als we het over onnodige reacties moeten hebben, kan ik er van jou heel wat vinden.

ve
door verwijderd - Apr 30, 2012 om 17:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

@tchina, je gaat me toch niet vertellen dat er ook maar EEN betrouwbaar figuur op het binnenhof zit. Ze liegen allemaal. Tot de communist aan toe.

ve
door verwijderd - May 1, 2012 om 14:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit topic gaat dicht. Het betreft geen consumentenvraag.
Daarbij worden er te veel onvriendelijkheden uitgewisseld.

De redactie