kn
door knuffelbeest Nov 20, 2008 om 06:03
Geldzaken & recht

Bestelling bij Electronica Gigant.

Twee maanden terug heb ik bij electronicagigant.nl een desktop pc besteld. Destijds was de verachtte levertijd meer dan 11 werkdagen. Mijn order had ik netjes betaald, maar na anderhalve maand had ik nog steeds niks gehoord of ontvangen. Inmiddels was de pc op de website weer op voorraad. Ik heb eens een mailtje gestuurd en het probleem voorgelegd, maar geen reactie. Een week later heb ik opnieuw een mailtje gestuurd, maar wederom geen reactie gekregen. Gisteren zag ik dat ze het geld op mijn rekening hebben teruggestort (minus 95 cent) en mijn bestelling hebben geannuleerd, terwijl ik daar niet om had gevraagd. Ik heb dezelfde pc opnieuw besteld, en bij betaling zag ik dat deze ineens €8,50 duurder was. Diezelfde middag heb ik ze geprobeerd te bellen, maar ze waren onbereikbaar. Ik wil niet gaan zeuren om kleine bedragen, maar dit vind ik niet zo netjes. Wat moet ik nou doen? Vriendelijke groeten.

392 1 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 20, 2008 om 12:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag knuffelbeest,

Je mag in je handen knijpen dat ze het geld hebben teruggestort. De verkoper wil blijkbaar niet meer leveren voor de oude prijs en daar doe je als consument/koper weinig aan. In feite is het terugstorten erg netjes en het niet meer willen leveren onfatsoenlijk, want er was nu eenmaal wél een geldige koopovereenkomst afgesloten.

Met vriendelijke groet, Read3.