la
door lanzenk Feb 18, 2013 om 18:12
Geldzaken & recht

Bol.com incompetent of poging "oplichting"?

13/2 heb ik bij Bol met cadeaubonnen en bijbetaling een bestelling gedaan.
Na de bestelling en betaling kreeg ik deze keer geen bevestiging en volgens mijn account geen bestelling gedaan, dus direct een mail gestuurd hoe het zit.
Tot op heden heb ik nog geen cadeaubonnen teruggehad en geen geld (geld zou nog kunnen morgen). Ze wisten me wel precies te e-mailen welke cadeaubonnen het zijn.
Om het kort te houden, ze hebben intussen alle bewijzen d.m.v. schermprinten dat ik geen cadeaubonnen terug heb en de gegevens van de betaling (Ideal).
Ik heb intussen wat standaard e-mails gehad die eigenlijk suggereren dat ik gek ben en uitleggen hoe ik in mijn account kan kijken.
Vandaag geen enkele reactie meer gehad dus neem ik aan dat ze me willen bestelen, op zijn minst willen ze er niets aan doen.

Mijn vraag is nu heeft iemand een soortgelijke ervaring en weet die uit ervaring een beter adres waar ik dit schriftelijk neer kan leggen. Ik overweeg natuurlijk aangifte te doen bij de politie maar ja.............

1805 11 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Feb 18, 2013 om 18:29
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Stelt u zich niet zo aan. Aangifte doen bij de politie is ronduit belachelijk.
Het is nog maar iets dat 5 dagen speelt, zit er ook nog een weekend tussen. Geef ze even een paar dagen de tijd om het op te lossen en daarna gaat u flink zeuren om alles weer recht te zetten.

la
door lanzenk - Feb 18, 2013 om 18:46
21 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=zoekster schreef op maandag 18 feb 2013, 18:29]Stelt u zich niet zo aan. Aangifte doen bij de politie is ronduit belachelijk.
Het is nog maar iets dat 5 dagen speelt, zit er ook nog een weekend tussen. Geef ze even een paar dagen de tijd om het op te lossen en daarna gaat u flink zeuren om alles weer recht te zetten.

Tja ik wilde het kort houden met alleen essentiële informatie maar voor de halve verstaander dan maar het volgende nog.
Vanaf dag 1 wisten ze te melden welke bonnen het zijn en dat ze waren opgewaardeerd maar niets dus, Het zit ook niet in de cookies want die worden elke keer verwijderd. bovendien heb ik 1 ubuntu computer en 1 windows computer met verscheidene browsers die ik allemaal probeer.
Ze hebben wel een cadeautje teruggewaardeerd a 2,50, die is ook zichtbaar maar de rest niet.
Ik zou het op prijs stellen alleen antwoorden op mijn vraag te krijgen en niet dergelijke denigrerende reacties, die heb ik van Bol al genoeg gehad.

tijger1
door tijger1 - Feb 18, 2013 om 19:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien kunt u dan beter direct een advocaat inschakelen, die praat u wel naar de mond, gezien het tarief.

diumenge
door diumenge - Feb 18, 2013 om 20:09
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Antwoord op je vraag: incompetent.

Als het bedrijfsmodel van bol.com op oplichting gebaseerd was, dan waren ze niet zo groot geworden.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 dus.

la
door lanzenk - Feb 18, 2013 om 22:12
21 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=diumenge schreef op maandag 18 feb 2013, 20:09]Antwoord op je vraag: incompetent.

Als het bedrijfsmodel van bol.com op oplichting gebaseerd was, dan waren ze niet zo groot geworden.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 dus.

Ha ha ja dat is duidelijk hoor maar ik word kwaad van zoveel onfatsoen achter elkaar, al vraag ik me, een beetje filosofisch misschien, wel af waar incompetentie eindigt en oplichting begint.
Ik heb intussen wel veel gelezen dat na de overname door Ahold het allemaal veel slechter is geworden bij bij Bol volgens veel reacties op het internet.

Maar ja hoe krijg je nu je geld terug? ze reageren niet eens meer terwijl ik simpel kan bewijzen dat ik het niet terug heb , via mijn account.

Helaas krijg ik hier ook niet veel nuttige reacties op mijn vraag.

tijger1
door tijger1 - Feb 18, 2013 om 22:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien even geduld oefenen?

testcase
door testcase - Feb 18, 2013 om 23:43
189 Antwoorden / 1 Vragen

Komt allemaal goed jochie

jo
door jorisw - Feb 19, 2013 om 09:01
4340 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=lanzenk schreef op maandag 18 feb 2013, 22:12]

Helaas krijg ik hier ook niet veel nuttige reacties op mijn vraag.

Je krijgt hier wel nuttige reacties, alleen verwacht jij reacties die jou 200% gelijk geven. En sinds jouw bestelling zijn er nog geeneens 4 werkdagen verstreken. Vind je zelf ook niet dat je een beetje overdreven reageert?

la
door lanzenk - Feb 19, 2013 om 09:11
21 Antwoorden / 7 Vragen

Je krijgt hier wel nuttige reacties, alleen verwacht jij reacties die jou 200% gelijk geven. En sinds jouw bestelling zijn er nog geeneens 4 werkdagen verstreken. Vind je zelf ook niet dat je een beetje overdreven reageert?

Lezen is moeilijk blijkbaar, jammer.
Ze beweren al 4 dagen dat ik het terug heb maar dat is niet zo !!
Verder werkt Bol ook in het weekend gewoon door.

Maar laat maar, ik deed een beroep op kassa lezers maar de reageerders zijn blijkbaar meer met zichzelf bezig, jammer van zo'n forum

zoekster
door zoekster - Feb 19, 2013 om 09:28
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ook al vind ik dat je veel te vroeg schreeuwt, toch zal ik je helpen.

Zet je klacht neer op klacht.nl daar is Bol.com actief en het schijnt dat daar dingen redelijk snel worden opgelost.

la
door lanzenk - Feb 19, 2013 om 10:00
21 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=zoekster schreef op dinsdag 19 feb 2013, 09:28]Ook al vind ik dat je veel te vroeg schreeuwt, toch zal ik je helpen.

Zet je klacht neer op klacht.nl daar is Bol.com actief en het schijnt dat daar dingen redelijk snel worden opgelost.

Dank je wel
Voor de duidelijkheid, ze beweren al 4 dagen dat het terug is hoor en reageren nergens meer op ook niet als ik een schermprint van mijn account stuur als bewijs.
Ze negeren je volkomen