do
door doeser Dec 20, 2007 om 18:07
Geldzaken & recht

Buitenlandse overboeking

wij hebben op 2 februari geld over gemaakt naar spanje voor het huren van een appartement wij wisten zelf niet hoe dit ging via internet we zijn toen naar de abn amro gegaan die medewerkster heeft het toen op het scherm laten zien  en voor ons gedaan nu komen we er achter dat wij 18 euro in totaal aan kosten hebben betaald we hebben hierover met de amro contact gehad en zeggen dat wij dat verkeerd hebben gedaan en verder is het dossier gesloten zeggen ze dit is toch te gek voor woorden want wij hebben het niet zelf gedaan


wat kan ik hier nu nog aan doen??


nu moeten we begin januari de rest van het geld overmaken zometeen betalen we weer 18 euro aan kosten


 


 

477 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Dec 20, 2007 om 18:43
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag doeser,


Niet zo netjes dat de bankmedewerker dit niet vooraf heeft gezegd! Lees ook even:


DeBankWilOokGraagWatVerdienen


Sukses en prettige dagen, Read2.

ve
door verwijderd - Dec 21, 2007 om 05:32
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

28 januarie 2008 SEPA, dit schreef Argenta en dan kan je voordelig of gratis overboeken binnen europa...


Elke bank heeft eigen regels en tarieven en vraag of het altijd zoveel koste of heeft U iets fout gedaan, via Iban code en zo zou het vaak goedkoper moeten kunnen....


Niet alleen vragen hoe het moet, maar ook wat de kosten zijn!

ve
door verwijderd - Dec 23, 2007 om 06:14
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Mensen


Als u een buitenlandoverboeking door een collega laat doen op een kantoor van welke bank dan ook komen er extra administratiekosten bij. Dit geldt ook bijv voor spoedoverboekingen enzo. Maar toegegeven de medewerker had u hierop moeten wijzen. Heeft u geen internetbankieren?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Frank Sc
Frank Sc - Dec 28, 2023 om 18:14
Huishouden & energie

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij Eigen

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij vereniging Eigen Huis. Ik was in de veronderstelling dat ik dit via het contactformulier van Eigen Huis deed, maar nu doet deze partij zich voor alsof zij een brief hebben geschreven voor mij, incl. kosten en aanmanning. Kent iemand deze firma? ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer