bo
door bossebol Jul 29, 2010 om 13:40
Geldzaken & recht

Deurwaarder

wij hebben ooit op een camping gestaan maar daar moesten we vanaf omdat er alleen nieuwe chaletjes op mochten staan ik had toen een achterstand staangeld lopen die via een deurwaarder verder loopt ik heb een paar keer betaald maar omdat we geen uitkering hadden en mijn man zonder werk zit verder niet meer betaald nu kreeg ik 14 dagen geleden een brief van de deurwaarder dat ze beslag kwamen leggen op mijn inboedel ik heb de hele dag binnen gezeten maar er is niemand geweest nu hebben we vandaag weer wat geld binnen gekregen omdat mijn man een week kon werken dus wilde ik via de site van de deurwaarder kijken wat ik nog allemaal moet betalen maar nu staat er dit Uw dossier is inmiddels gesloten en niet meer via deze website in te zien.
weet iemand wat dit betekent?

1142 6 Rapporteer

herrdroetker
door herrdroetker - Jul 29, 2010 om 13:48
275 Antwoorden / 10 Vragen

Lieber Bossebol,

Wat dat betekent, kan ik u helaas niet zeggen. Het kan van alles zijn. Het beste lijkt mij dat u de deurwaarder zelf opbelt om te vragen naar de stand van zaken. Dan hoort u het uit de eerste hand.

Gesundheit!
HerrDoktorOetker

vladja
door vladja - Jul 29, 2010 om 14:00
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Voordat er beslag kan worden gelegd op de inboedel moet er een uitspraak van de rechter liggen, waarin de campinghouder in het gelijk is gesteld voor betreft de vordering. Daarvan moet je toch bericht hebben gehad, doordat er een dagvaarding uitgebracht moet zijn (bij jou bezorgd).

Heb je die ontvangen? En was je al die tijd ingeschreven op het goede adres in het Bevolkingsregister?

Vladja

bo
door bossebol - Jul 29, 2010 om 14:43
12 Antwoorden / 9 Vragen

ik heb geen beslagbrief van de rechter gehad en ja we wonen al 4 jaar op dit adres dus snap er niks ik stond 4 jaar geleden bij mijn vader ingeschreven maar als daar de deurwaarder geweest zou zijn had ik wel iets gehoord van mijn vader ik heb gisteren ook een brief van de camping gehad met een rekening over 2010 gas en licht tjaa ik sta er al 4 jaar niet meer mijn caravan hebben ze toen ook gesloopt dus weet niet hoe ze daar nou weer bij komen er zijn veel mensen die in de klins liggen met hun er werd in die tijd veel buitenom gedaan een hoep gerotzooid met de oficieele papiern enzo omdat wij er woonden en dat mocht toen officieel nog niet ik wacht het wel af

herrdroetker
door herrdroetker - Jul 29, 2010 om 22:54
275 Antwoorden / 10 Vragen

Lieber Bossebol,

U kunt het beste contact opnemen met de deurwaarder. Met die rekening van de camping voor gas over 2010 en het verhaal dat u daar al 4 jaar weg bent, staat u zeker sterk. Het lijkt er op dat de camping fraudeert. Het is zeer vreemd dat u geen vonnis van de kantonrechter (beslaglegging) heeft ontvangen. De deurwaarder weet u echt wel te vinden. Misschien is het een of ander opzetje om u bang te maken. U schreef dat de deurwaarder een website heeft. Kunt u de hyperlink geven? Dan ga ik eens kijken of het een echte is.

Gesundheit!
HerrDoktorOetker

bo
door bossebol - Sep 8, 2010 om 10:49
12 Antwoorden / 9 Vragen

sorry heeft lang geduurd maar had geen internet meer modem was kapot maar de website is http://www.janssen-janssen.nl/

vladja
door vladja - Sep 8, 2010 om 11:29
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Die firma heeft twee bedrijfsonderdelen: nl. een incasso-gedeelte (zoals alle ander incasso cowboys) en deurwaarders-gedeelte.

Vaak gebruikt een incasso-deel, het deurwaardersdeel om druk uit te oefenen/indruk te maken.

Als er geen rechterlijk vonnis is, waarin de eis van de campinghouder is toegekend, kan er geen beslag worden gelegd.

Vladja