heksje49
door heksje49 Apr 10, 2006 om 19:21
Geldzaken & recht

Dexia

ik heb in juni 2000 ruim E10.000,= ingelegd in een spaar(beleggings)fonds bij Spaarbeleg/nu Dexia.Deze liep min.5jaar/max.20jaar.In juni2005 kon ik kosteloos stoppen,dit heb ik in maart 2006 gedaan,nu moest ik nog ruim E1.000,= betalen.Vanmiddag krijg ik een telefoontje van Dexia waarin me medegedeeld dat ik HELEMAAL NIKS terug krijg van die E10.000,=.Kan dat zomaar of kan ik nog stappen ondernemen zodat ik er nog iets van terug zie?

Alvast bedankt voor evt.raadgevingen.

Heksje

561 5 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 10, 2006 om 23:06
16966 Antwoorden / 202 Vragen

Volgt u dan in het geheel de pers niet, dagbladen, tv, radio etc wat er allemaal over Dexia wordt bericht??

uwjurist
door uwjurist - Apr 13, 2006 om 12:19
1043 Antwoorden / 0 Vragen

Tja, het hele dexia verhaal.
Gooi dexia in google, de sites van kassa en radar en voila, daar heb je je antwoorden (duizenden!)
succes.
UwJurist

pi
door pietbull - Apr 14, 2006 om 11:38
14 Antwoorden / 14 Vragen

Hallo Heksje,

Je bent niet aan het sparen geweest.

Je hebt een lening afgesloten waarmee aandelen zijn gekocht.

Het geld wat je betaald hebt is rente voor die lening.

Dat geld ben je kwijt en je moet nu ook nog het verschil in waarde van de aandelen bijbetalen, de restschuld.

Gelukkig is hier zeker wat tegen te doen en via een belangenbehartiger als PAL kun je veel informatie krijgen over je mogelijkheden.

Kijk op onze website www.platformaandelenlease.nl en stuur een e-mail als je vragen hebt naar info@platformaandelenlease.nl

Groeten,

Piet

th
door theebukker - Nov 9, 2006 om 01:09
17 Antwoorden / 3 Vragen

je inleg was alleen maar om de rente van je lening te betalen

met de bedoeling dat  je winst zou maken.

de aandelen zijn enorm gedaald dus in plaats van winst ben je je geld kwijt en zit je met een restschuld ik heb ook een restschuld maar betaal dit niet daar mijn advocaat dit adviseerde.

kijk eens bij vermogensmonitor ,nl en je word een stuk wijzer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 9, 2006 om 07:49
16966 Antwoorden / 202 Vragen

hallo theebukker, heeft u gezien dat deze vraag in apeil aan de orde was en daarmee in "onze termen"een oud draadje?