ti
door tinycollaris Feb 7, 2012 om 01:03
Geldzaken & recht

Digitale belastingbrief

De blauwe brieven van de belasting verdwijnen.
Dus er wordt aangenomen dat iedereen beschikt over een computer en internet. Beetje ruim gedacht,niet? Er zijn toch nog steeds mensen die om welke reden dan ook, geen computer zowel geen internet hebben,
Wat gebeurt er dan?

743 7 Rapporteer

sw
door swat1500 - Feb 7, 2012 om 01:05
3809 Antwoorden / 0 Vragen

Die zullen aan de belastingdienst te kennen kunnen geven nog wel een papieren versie te willen ontvangen.

naitsoezn
door naitsoezn - Feb 7, 2012 om 01:49
842 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=swat1500 schreef op dinsdag 7 feb 2012, 01:05]Die zullen aan de belastingdienst te kennen kunnen geven nog wel een papieren versie te willen ontvangen.
Wat weer ongetwijfeld heel makkelijk kan via de website :-D

fe
door festinger - Feb 7, 2012 om 02:09
410 Antwoorden / 18 Vragen

Weet je mensen zonder internet zijn een uitstervend ras. Wat de belastingdienst van plan is deden banken al haast 10 jaar eerder. Namelijk elke waardigheid van zelfbeschikking ontnemen van oudere mensen door ze te dwingen alles over te moeten laten aan kinderen of instanties .Want zelf lukt het niet of zijn ze bang.

Heb een strijdbare moeder van bijna 80 en gezond van geest, Bij haar wordt het nog maar eens dubbel ingewreven dat ze uit de tijd is bij de bank en nu ook bij de belastingdienst, In de efficiente wereld heet dit "veilig afval" en verdienen mensen tonnen euro's die dit bedenken.

ooparry
door ooparry - Feb 7, 2012 om 07:45
80 Antwoorden / 3 Vragen

Als de Belastingdienst geen informatie heeft over het bezit van een computer ontvangt u gewoon de blauwe enveloppe. GEEN PANIEK!!

jo
door jorisw - Feb 7, 2012 om 09:31
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Sorry, maar om een paar honderd miljoen per jaar over de balk te gooien aan overbodige brieven omdat een paar mensen geen internet hebben lijkt me niet de meest efficiente oplossing. Dan kan je beter, zoals nu het plan is, standaard zaken via internet aanleveren en op verzoek op papier aanleveren.

stofzuigers
door stofzuigers - Feb 7, 2012 om 18:45
75 Antwoorden / 14 Vragen

Je moet wel een DigD aan kunnen vragen, hebben wij al menig maal geprobeerd....Dan kan je je belasting ook niet via het internet doen !!!

ro
door ron530 - Feb 7, 2012 om 19:44
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Van mij mogen ze per direct weg die brieven komen altijd op vrijdag en verpesten bij voorbaat je weekend ongeacht wat er instaat.