me
door mer83 Oct 27, 2014 om 17:28
Geldzaken & recht

Els lotto

Hallo, ik heb een vraag. Ik speel bijna altijd mee met Euromillions of een andere lotto via els-lotto.
Het gaat altijd goed en krijg ook elke keer me loten via de mail opgestuurd.
Alleen de laatste weken gaat het wat stroef of ik krijg bijna elke keer dezelfde getallen toegestuurd en als ik een mail stuur krijg ik wel andere.
Maar afgelopen vrijdag deed ik weer mee maar kreeg me loten niet toegestuurd voor de enkelvoudige maakt dat niet echt uit want mijn eigen gekozen getallen staan in de mail maar voor de meervoudige heb ik een lot nodig om te zien waar ik mee speel.
De trekking is inmiddils geweest en vandaag krijg ik de loten toegestuurd achteraf dat vind ik zelf niet normaal omdat ik vind ik moet weten waarmee ik gespeeld heb misschien deed mijn lot niet mee in de trekking.
Nu weet ik niet precies wat ik moet doen want ik vind het niet kunnen.
Iemand misschien die mij in de juiste richting kan sturen.

bij voor baat dank!

5849 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Oct 27, 2014 om 17:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Stoppen met die gekkigheid.

Achteraf loten krijgen. ;-)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kl
kl.beens - May 2, 2024 om 11:57
Winkels & webshops

Hoe kan ik On that ass bereiken?

Ik heb begin dit jaar fotoboeken besteld bij Albelli samen met een collega, daarbij konden we 3 producten gratis bestellen uit een lijst van verschillende leveranciers. Mijn collega ging voor een onderbox van "On that ass". Ik heb 2 eurocent betaald en zijn adres opgegeven. Nadat hij zijn "gratis" onderbox had ontvangen, kreeg hij elke maand een ander onderbox. Hij had mij na de 1e zending gebeld ... Lees meer

ha
hansenmarja - May 1, 2024 om 16:24
Huishouden & energie
Klacht online bij fysieke winkel

Klacht online bij fysieke winkel

Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had.
Na ontvangst 1 pan gebruikt en bij deze liet de binnenkant van de bodem los.
De overige pannen {nog} niet durven gebruiken.
Contact, via mail, opgenomen met winkel hoe dit op te lossen.
Zij kregen geen comntact metr de externe leverancier maar hebben mail gezonden.
Hierop kreeg ik ... Lees meer

Va
VanJetje - May 2, 2024 om 20:48
Auto & vervoer

NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren

In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen. 
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke ... Lees meer