ti
door ti110031 Mar 23, 2004 om 20:59
Geldzaken & recht

Ervaringen met Lvow thuiswerkorganisatie

Sinds kort heb ik mij opgegeven bij het Lvow, een organisatie die bemiddeld met thuiswerk. Tot op heden heb ik nog geen vacatures ontvangen om op te reageren. Is er iemand die met deze organisatie ervaring heeft en deze met mij wil uit wisselen? Groetjes, Jacqueline

365 1 Rapporteer

se
door seamion - May 21, 2004 om 20:34
16 Antwoorden / 0 Vragen

Dit zegt Tros Radar over thuiswerk. Misschien is dit antwoord voldoende?

De redactie van Tros Radar krijgt veel klachten over thuiswerk. In het huidige economische klimaat willen veel mensen thuis wat bijverdienen.

Aanbieders van thuiswerk spelen hier handig op in. Om je voor werk aan te melden, dien je een 0900 nummer te bellen. Dit kost gemiddeld zo'n 1 euro per minuut.

Voor een inschrijving hang je ongeveer 20 minuten aan de telefoon zonder dat het daadwerkelijk wat oplevert. Sommige aanbieders maken het zelfs nog bonter. Ze sturen je na deze lange inschrijving mailtjes en beloven dat er werk voor je is.

Vervolgens hang je opnieuw vruchteloos 25 minuten aan de telefoon. Kortom: de enigen die écht aan thuiswerk verdienen, zijn de aanbieders zelf.

Ga ook eens op deze site kijken, die biedt veel goede tips. Of ze betrouwbaar zijn weet ik niet, maar ze vragen in ieder geval geen geld!! http://www.produktiewerk.nl/homepage.htm

Succes !