johandv
door johandv Jan 14, 2006 om 17:03
Geldzaken & recht

Ervaringen met Pretium carrier select?


Een oude dame vertelde mij dat ze na vele telefoontjes in zee gegaan is met pretium, een aanbieder van lage gesprekskosten. Kent iemand dit bedrijf en is bekend hoe ze er weer van af kan komen?


919 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ha
door harwin - Jan 16, 2006 om 21:16
16 Antwoorden / 2 Vragen
0

ik ben ook lid geworden van pretium carrier select geloof ik maar dan hoef je helemaal niets te betalen toch ik mocht het vrijblijvend 1 jaar proberen ofzo. Je kan dan op een veilingsite dingen kopen ofzo ik snapte er niet van die verkoper was nogal opdringerig

ch
door chippoa - Jan 26, 2006 om 15:21
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

NIET mee in zee gaan. Het zijn grote oplichters!! Je denkt alleen een contract voor telefonie te hebben en krijgt dan de zgn. gratis Privilege-Pas. Hiervoor wordt echter na 1 jaar een bedrag van 50 euro geïncasseerd, zijnde lidmaatschapsgeld!!!


Er zijn al vele gedupeerden, die onwetend hiervoor getekend hebben, en nu hiermee geconfronteerd worden. Niet doen dus!!


Succes met het vinden van een geschikte carrier!


Vriendelijke groet,


Tonny van Els

ve
door velden78 - Feb 15, 2006 om 16:57
7 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb twee zeer nare ervaringen met Pretium m.b.t. de laagste prijsgarantie. Ik bel nu met "bel1601" en die zijn veel goedkoper als pretium. Je moet formulieren invullen en het bewijs leveren. Het naast elkaar afdrukken van de tarieven accepteert men niet.


Het tweede geval van laagste prijsgarantei betrof de aanschaf van vliegtickets via vliegwinkel. Ik kocht op dezelfde dag 3 tickets AMS_SEA bij worldticketcenter en 3 tickets AMS-SEA bij vliegwinkel. Zelfde vluchtdata, zelfde tijden, zelfde toestel. Prijsverschil € 474.-


Ik claimde dezelfde dag het dubbele verschil. Na weigering naar mijn advocaat gestapt. Opnieuw weigerde Pretium de claim te betalen. Bij voorleggen aan de rechter in Haarlem (laatste optie) moest ik rekening houden met € 2000.- advieskosten van mijn advocaat.


Advies: Je krijg gelijk, maar je krijgt de kosten vaneigen advocaat niet terug.

mo
door mosie - Feb 20, 2006 om 21:19
6 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik onderschrijf de andere reacties: niet met Pretium in zee gaan,
vanwege de twee al eerder genoemde redenen (prijsvergelijking wordt
nooit geaccepteerd en uitbetaald en de kosten voor de Pas). Als de oude
dame in uw vraag nu ook akkoord is gegaan met zo'n pas, dan zit er
niets anders op dan de verplichte termijn uit te zitten. Is de dame
alleen akkoord gegaan met telefonie via Pretium, dan kan zij (of u)
gemakkelijk instellingen terug zetten via 0800-1273. Hier kunt u heen
bellen vanaf de aansluiting van de "oude dame" en kiezen voor de opties
instellingen wijzigen, alle instellingen gelijktijdig wijzigen en
vervolgens de instellingen verwijderen. Binnen 24 uur belt zij dan weer
via KPN. Succes ermee.



Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Rienvh
Rienvh - May 10, 2024 om 08:26
Computers & telefonie

Cookies???

Waarom moet Ik op de websites van Kassa en Radar bijna elke week die Rottige cookies accepteren???
Terwijl ik op andere websites dat een keer doe en dan er niet meer lastig gevallen word.
Ik zie het antwoord al komen "dan moet je ze op automatisch accepteren zetten"
Nee dat doe ik niet omdat ik niet alle cookies van andere websites wil accepteren!!!

Graag normale antwoo ... Lees meer

vandaorchidee
vandaorchidee - May 8, 2024 om 07:50
Winkels & webshops

FOUTEN OP DE KASSA BON BIJ DE VOMAR

Waarom komt het geregeld voor bij de Vomar dat de prijzen niet kloppen op de kassa bon .
Vaakt zijn de aanbiedingen niet verwerkt.

Afgelopen zondag drie klanten bij de kassa waar het weer niet klopte .

Waarom doet de Vomar hier niets mee ? Lees meer

Ida b
Ida b - May 10, 2024 om 12:19
Huishouden & energie

Rolluik

Wij hebben een order geplaatst voor rolluiken aan de voor en achterkant van onze woning. Nu is het bedrijf die we de opdracht hebben gegeven( we hebben ook een handtekening op de overeenkomst geplaatst )failliet gegaan, maar ze proberen een doorstart te maken ( e e a was begin maart) maar we horen niets meer en kunnen met geen mogelijkheid contact opnemen met het bedrijf. Kunnen we nu gewoon een a ... Lees meer