wv
door wvenend May 22, 2009 om 12:18
Geldzaken & recht

Free Lotto

Ik heb een prijs gewonnen bij Free Lotto,kan iemand mij vertellen of dit zuivere koffie is en ik er door mee moet gaan?

De prijs is 1 millioen dollar,alleen nog even adres en email adres invullen etc.

1011 5 Rapporteer

richard83
door richard83 - May 22, 2009 om 12:28
386 Antwoorden / 28 Vragen

Wat denk je zelf?

Natuurlijk niet, daar moet je zeker niet intrappen!

varabas
door varabas - May 22, 2009 om 12:34
450 Antwoorden / 35 Vragen

Hallo...............wakker worden!!!!!!!!!!!!  Waar bent u de laatste jaren geweest?

Als u wilt dat Free Lotto de hoofdprijs zelf gaat winnen dan aan hun doorgeven:

Uw adres, telefoonnummer, bank- en/of giro rekening nummer, nummer van uw creditcard en ook alle bijbehorende pincodes. En  verder nog alle gegevens aan hun opgeven die u normaal nooit aan wie dan ook zal afgeven.

Wat was eigenlijk het bedrag dat u heeft betaald om mee te doen meer Free Lotto? Nooit meegedaan? en toch een prijs gewonnen, Gefeliciteerd !!!

Bassie (het moest er even uit)

poltol
door poltol - May 22, 2009 om 14:17
3885 Antwoorden / 22 Vragen

HOERA, weer een [mogelijk] slachtoffer.

Weggooien en nergens, maar dan ook nergens, op reageren.

Vr.gr. poltol [die nooit zomaar dollars aanneemt, bij deze koers]

lx
door lxa - May 22, 2009 om 20:27
47 Antwoorden / 0 Vragen

Als u nergens aan mee doet kunt u ook niet winnen..

Dit is echt onzin, google maar eens op free lotto

va
door vanoers - May 23, 2009 om 17:27
1 Antwoorden / 1 Vragen

ook ik ben de gelukkige???

geloof u in sprookjes

of zullen we saman delen