Co
door Cor@Sier1948 Jun 8, 2020 om 10:27
Geldzaken & recht

Gaat stroom per 1 jullie naar beneden

Ik heb een mail van u gekregen dat stroom per 1 julie met 6.6 % naar beneden gaat is dat zo?

1248 8 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jun 8, 2020 om 10:30
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wij hebben geen mail verstuurd naar u.

marita5
door marita5 - Jun 8, 2020 om 10:40
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Cor ,

U bent op het forum van Kassa, wij zijn geen energieleverancier , en Kassa ook niet .

Voor informatie over uw vraag , klik op de rode regel .

https://www.businessinsider.nl/energieprijzen-1-juli-2020-stroom-gas-variabel/

ed
door edosantos - Jun 8, 2020 om 10:57
16 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Cor,

Het lijkt mij sterk dat Kassa jou hier een e-mail over heeft gestuurd. Maar de tarieven bij veel energieleveranciers gaan inderdaad per 1 juli omlaag. Het gaat dan om de variabele energietarieven. Zie ook: https://www.kieszeker.nl/blog/opnieuw-lagere-energietarieven-vanaf-1-juli/

edrick3
door edrick3 - Jun 8, 2020 om 11:18
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Al eens goed naar de afzender van die mail gekeken?
En waarom zou de inhoud van die mail niet kloppen?

Donuts
door Donuts - Jun 8, 2020 om 11:27
1203 Antwoorden / 2 Vragen

U heeft het waarschijnlijk over onderstaand Kassa artikel, waarbij ik er dan maar vanuit ga dat dit in hun aan u gemailde nieuwsbrief heeft gestaan.

https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/flexibel-tarief-energie-daalt-met-ruim-100-euro-per-jaar

Let op! in het artikel staat ook "De genoemde daling van gemiddeld 6,6 procent geldt enkel voor mensen met flexibele tarieven. Doorgaan zijn huishoudens die de prijs van gas en elektra voor één of drie jaar hebben vastgezet nog wel goedkoper uit."

wi
door willems123 - Jun 8, 2020 om 11:36
117 Antwoorden / 16 Vragen

Stroom weet ik niet... maar huur en Ziggo abonnement gaan omhoog.

mi
door miennaamishaaz - Jun 8, 2020 om 22:02
725 Antwoorden / 1 Vragen

Dit zijn alleen maar Speculaties, die gedaan worden naar informatie van de huidige markt. het kan zijn dat de Informatie die hun hebben Niet Correct is en de Prijzen flink gaan stijgen.
Gezien niemand weet hoe de markt loopt kunnen mensen Alleen maar Speculeren of de Markt gaat zakken of stijgen.
Het is maar net of u dat ene Artikel wilt vertrouwen en aftwachten tot Juli, en zien of de bedragen inderdaad lager worden.
------------------------------------
Indien uw, abbonement rond 1 Juli afloopt Raad ik aan om te verlengen of over te stappen.
Hierdoor kunt u flink besparen.
Helaas is het zo dat bij een Variabel abbonement de Prijzen stijgen en dalen, en gezien we niet weten of de prijzen weer omhoog gaan binnen enkele maanden, is het beter om een 1 jarig vast abbonement af te sluiten,

Dan geniet u van de Vaste Lage prijzen die NU gelden, en loopt u niet het Risico dat de prijzen ineens flink omhoog kunnen gaan nadat de corona crisis voorbij is.

Indien u kiest om te verlengen raad ik u aan om 1-2x per week te bellen naar uw leverancier voor een interesant verlengaanbod.
dan krijgt u verschillende bedragen te horen.

voorbeeld: Nieuwe klanten korting's aanbod: 150 euro

U belt en krijgt op verschillende dagen de volgende bedragen genoemt:
Dag 1 100 euro
Dag 2  30 euro
Dag 3  60 euro
Dag 4  90 euro
Dag 5  40 euro
Dag 6 130 euro
In dit voorbeeld raad ik u dan aan om op Dag 6 dat u belt het "verleng" aanbod te accepteren. gezien het bijna nooit voorkomt dat de bedragen bijna gelijk of hoger zijn, dan het "overstap" aanbod voor Nieuwe klanten.

aurora1
door aurora1 - Jun 8, 2020 om 22:43
15645 Antwoorden / 6 Vragen

U heeft geen mail van ons, forum, ontvangen. Wij versturen geen mails.

Maar u kunt denk ik het beste op vergelijkingssites voor energie kijken.