ma
door manro71 May 6, 2019 om 20:58
Geldzaken & recht

Gebeld door +35315008300

Hallo,
Ik wordt nu ongeveer 3 weken achter elkaar gebeld door +353 1500 83 00, en ze spreken voicemail in met het bericht, dit is een zakelijk bericht van Paypal,
( er is mij altijd geleerd dat een financiele instelling ( bank ) je nooit telefonisch zal benaderen ), ze hebben immers toch mijn mail adres .
Nu heb ik dit een tijdje aangezien en ze blijven maar bellen en heb nu de rekening opgezegd bij paypal, ik had geen negatief saldo, dit heb ik nog gecheckt voordat ik mijn rekening opgeheven heb, maar ze blijven maar bellen, soms wel meerdere keren per dag.

Zelfs nu ik het nummer geblokkeerd heb, spreken ze toch nog voicemail in.

Wat kan ik hier tegen doen ?

22242 17 Rapporteer

Ka
door Kassagebruiker - May 6, 2019 om 21:03
683 Antwoorden / 5 Vragen

Niet reageren als dit nummer belt en de voicemail niet terugbellen. Of een keer opnemen en een scheidrechters fluitje bij de hand hebben ........

jo
door jorisw Aug 7, 2019 om 14:45
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Weer zo'n kinderachtig figuur met zo'n fluitje. Maar kennelijk vind je het niet erg als je iemand die gewoon werkt voor z'n geld gehoorschade aanbrengt. Wel lekker asociaal.

Ka
door Kassagebruiker Aug 7, 2019 om 21:19
683 Antwoorden / 5 Vragen

Het is dus wel sociaal om mensen te tillen?

diumenge
door diumenge Aug 7, 2019 om 21:43
11969 Antwoorden / 15 Vragen

@Kassagebruiker, leg eens uit hoe paypal mensen tilt?

marita5
door marita5 - May 6, 2019 om 21:07
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Manro71 ,

U bent niet de enige die door dit nummer word gebeld , klik op de rode regel .

https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/35315008300

Zelfs nu ik het nummer geblokkeerd heb, spreken ze toch nog voicemail in.

Wat kan ik hier tegen doen ?

De voicemail uit zetten

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 6, 2019 om 21:22
16860 Antwoorden / 202 Vragen

Idem niet reageren maar wel de melding doen aan www.fraudehelpdesk.nl  Het zal absoluut geen bericht van Paypal zijn.
Hoe meer klachten, des te meer kans dat er iets aan gedaan wordt. re edit.

Gelet op de vele meldingen die ik zie kan het nummer zijnn gekaat of worden misbruikt. opnieuw toch m.i. reden om de fraudehelpdesk te informeren.

gerbera
door gerbera May 6, 2019 om 21:32
7367 Antwoorden / 14 Vragen

het gaat om nr 00353 en dat is Ierland.

heremietkreeft
door heremietkreeft May 6, 2019 om 21:56
16860 Antwoorden / 202 Vragen

@GERBERA, dank. Ik telde verkeerd.

jo
door jorisw - May 6, 2019 om 22:55
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Dit nummer is inderdaad van Paypal. Heb je een paypal account? En wie heeft je verteld dat een financiele instelling nooit telefonisch contact opneemt? En als je het nummer blokkeert, geeft jouw telefoon gewoon een "in gesprek" terug aan het netwerk, waardoor er wordt doorgeschakeld naar voicemail.

Th
door Thijs124 - May 7, 2019 om 00:43
289 Antwoorden / Vragen

Bij PayPal aangemeld met een niet echte naam?

diumenge
door diumenge - May 7, 2019 om 08:02
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Wat dacht je van gewoon een keer de telefoon opnemen? Waren alle problemen maar zo simpel op te lossen.

mo
door mof - May 8, 2019 om 12:18
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Laten bellen, houdt vanzelf op. Kmt it Ierland.

koekeloer
door koekeloer - May 8, 2019 om 14:12
562 Antwoorden / 18 Vragen

Banken bellen je heus wel als er iets is, bv een verdachte transactie.

Br
door BrendaDJSenKarel - May 13, 2019 om 13:33
35 Antwoorden / Vragen

Opnemen en niks zeggen, je kan ook het nummer blokkeren

Joost
door Joost - Aug 7, 2019 om 14:14
2 Antwoorden / Vragen

Beste,

Helaas heb ik precies het zelfde meegemaakt als MANRO71. Ik word al weken gebeld door +35315008300. Het enige wat ik over dit nummer kan vinden is dat de eigenaar is gevestigd in ierland. Hier ben ik achter gekomen doormiddel van deze website Telefoongidszoeker.nl/gratis-omgekeerd-telefoonnummer-zoeken-google/ Helaas heb ik geen methode kunnen vinden om dit nummer te blokkeren.

Heeft iemand anders een oplossing?

Alvast bedankt

tijger1
door tijger1 Aug 7, 2019 om 14:23
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Neem het gesprek eens aan dan weet u wat ze willen.

sj
door sjoppy Aug 7, 2019 om 14:27
129 Antwoorden / Vragen

Deze link bevat groene hokjes waar u mogelijk iets aan heeft.
https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/35315008300

diumenge
door diumenge Aug 7, 2019 om 18:09
11969 Antwoorden / 15 Vragen

De telefoon gewoon opnemen kost je helemaal niets en lost het probleem naar alle waarschijnlijkheid gewoon op. Of doe je telefoon de deur uit, als je 'm toch niet gebruikt...

Th
door Thijs124 - Aug 7, 2019 om 14:51
289 Antwoorden / Vragen

Eigenlijk wel goed dat ze eerst bellen voordat ze een duur incassobureau sturen. Daar kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen.

aurora1
door aurora1 - Aug 7, 2019 om 16:17
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Waarom neemt u de telefoon niet een keer op, dan kunt u erachter komen of er iets aan de hand is.
Overigens bellen banken ook naar klanten als er iets is.

tijger1
door tijger1 - Aug 7, 2019 om 22:30
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat moet u eigenlijk met ern telefoon als u hem toch niet opneemt als u gebeld wordt? Vroeger kon u ook niet zien wie er belde.

Die rare paranoia tegenwoordig voor een telefoontje. Compleet belachelijk.

Zeffuro
door Zeffuro - Sep 20, 2019 om 16:59
1 Antwoorden / Vragen

Ik kan bevestigen dat dit nummer van paypal is. Ze bellen mij weleens als ik in de min sta bij ze en vragen of ik dat wil aanvullen.

Gewoon legitiem dus.

rebek
door rebek - Sep 21, 2019 om 00:28
228 Antwoorden / 97 Vragen

Het zou best kunnen dat het een nummer voor telefooninstellingen is. Ik had dat toen ik de apps oid van de ene naar andere telefoon ging overzetten. Koste mij niets. Was bij mij puur opnemen en code invullen.