at
door ate_1 Jun 24, 2005 om 17:50
Geldzaken & recht

Geen bericht

Ik heb ook mijn belasting formulier ingevuld via een diccette.

Maar ik heb er verder nog niks van gehoord, terwijl ik geld terug krijg.Wat kan ik doen???

289 10 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 24, 2005 om 18:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vergat ik nog: 0800-0543 - gratis - E.

ve
door verwijderd - Jun 27, 2005 om 15:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bellen met de belastingtelefoon, die kunnen u de gewenste inlichtingen geven. Groeten - E.

ve
door verwijderd - Jun 27, 2005 om 15:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb al 3 keer gebeld naar de belasting telefoon. Maar ze hebben een achter stand,en nu krijg ik er rente over het bedrag dat ik terug krijg. Maar ze weten nog niet wanneer het gestort wordt. Maar bedankt voor je reactie. Groetjes Ate

ve
door verwijderd - Jun 28, 2005 om 20:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

goed in de gaten houden en vragen aan kennissen bij je in de buurt of die al iets van de bel.dienst gehoord hebben.

Bij mij is het in 2002 ook zoek geraakt " op de elektronische snelweg"

Wel door het belastingkantoor via pc verzonden, maar niet ontvangen op het kantoor dat uitbetaald

Lummy

ve
door verwijderd - Jun 28, 2005 om 20:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb vandaag weer gebeld naar het belastingkantoor,en ik hoorde daar dat ik het rond 8 july op mijn rekening kon verwachten met rente.

ve
door verwijderd - Jun 28, 2005 om 21:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

<SCRIPT language=javascript>postamble();
Ik weet niet hoeveel je terug krijg (wil ik ook niet weten) maar stel je van die rentie niet te veel voor. Hooguit een paar euro dus dat tweede huis zit er (nog) niet in :-) groeten - E.

ve
door verwijderd - Jun 28, 2005 om 22:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Encarta

Tja, mijn vakbroeders en ik geven inderdaad niet al te veel rente over geld dat we moeten terugbetalen. Dat komt door "handige" contribuabelen. Die verzochten ooit bewust om hogere voorlopige aanslagen, zodat ze bij de definitieve aanslag een mooi bedrag terugontvingen met daar bovenop een zeer aantrekkelijk bedrag aan vergoede rente. Dat laatste bedrag was dan beduidend meer dan wat ze bij hun bank (die andere vreselijke duitendieven dus) over dezelfde som zouden hebben genoten. Beleggen bij ons belastingheffers loont dus niet. Gelukkig maar. Groet, M@rtin.

ve
door verwijderd - Jul 14, 2005 om 20:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je kan de belastingTelefoon bellen.

ve
door verwijderd - Jul 14, 2005 om 20:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

@anguyet - ik weet niet waar je dit wereldantwoord vandaan haalt maar als je even wat hoger kijkt, wat zie je dan......

ve
door verwijderd - Jul 14, 2005 om 21:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ encarta :

Dubbel genaaid houdt beter... ;-)