wo
door wolters_1 Nov 13, 2009 om 18:40
Geldzaken & recht

Geld storten bij SNSbank niet meer mogelijk

Contant geld op je rekening laten bijschrijvenGeld storten aan de balie kan niet meer. Voor deze service is er een alternatief: contant geld op je rekening laten bijschrijven.

Je verstuurt zelf je geld
Heb je papiergeld dat je op je betaal- of spaarrekening bij SNS Bank wilt laten bijboeken? Je kunt maximaal € 5.500 in papiergeld verzekerd en aangetekend naar SNS Bank verzenden. Binnen 4 werkdagen wordt dat bedrag op je betaal- of spaarrekening geboekt. Je kunt alleen eurobiljetten versturen.

Kosten
Deze service kost € 12. Dit bedrag reken je af bij de TNT-vestiging Dit bedrag reken je af bij de TNT-vestiging waar je het geld verstuurt. Het bedrag bestaat uit:

Sealbag: € 2
Waardeverzending: € 10
Als tegemoetkoming in de kosten maakt SNS Bank € 2,25 over op je rekening. We storten dit bedrag tegelijk met het door jou gestorte bedrag.

wordt ik voor de tweedemaal geflest?
wat kan ik hier tegen doen

3254 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 13, 2009 om 18:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een andere bank nemen.
De rabobank laat 6 keer per jaar een gratis storting toe. Storting 7 en hoger kost geld.

Groetjes ,labswans

ve
door verwijderd - Nov 13, 2009 om 18:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo dombo,je stort het geld via de pinautomaat op je eigen rekening.Deze automaat staat bij iedere bank.

ve
door verwijderd - Nov 13, 2009 om 19:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Helaas wil de SNS zijn klanten kwijt. Ook ik zal volgende week overstappen naar de Rabo!

ve
door verwijderd - Nov 13, 2009 om 19:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een ing betaalrekening openen stoten op eigen rekening is gratis daar vandaan kan je dus overschrijven naar rekening bvan sns bank.
Ik kan bij mijn internet spaarekening ook niet gelijk met contant geld betalen maar wel via de Betallrekening vna ing.
Groet

ve
door verwijderd - Nov 13, 2009 om 19:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

arend99 men noemt een ander of vraag steller geen dombo. bij de rabo kun je via de pas geld storten in hun automaat. daar kost storten met je eigen pas niets als het op je eigen rekening is. is het op een ander nummer dan 5 euro. maar het komt omdat bijna iedereen aan de bank vast zit .gewoon de banken links laten liggen en weer contant gaan betalen maar dat doet bijna niemand tja het gemak he dat zal ons in de toekomst nog veel gaan kosten

ve
door verwijderd - Nov 13, 2009 om 19:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

arend93 schreef op vrijdag 13 nov 2009, 18:57: Hallo dombo,je stort het geld via de pinautomaat op je eigen rekening.Deze automaat staat bij iedere bank.
Sorry voor de naam dombo

ve
door verwijderd - Nov 14, 2009 om 07:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag wolters,

Uit zeer goede bron weet ik, dat deze bank in de toekomst uitsluitend en letterlijk een pure internetbank wordt. Het niet cash kunnen storten is ook weer een stapje in die richting.

Met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Nov 14, 2009 om 07:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

@

Toevoeging:

Mijn advies is dus: zoek een andere bank.

Groetjes, ReadAC

ve
door verwijderd - Nov 14, 2009 om 14:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik weet je hebt er nu niets aan, maar ik sluit me bij velen hier aan. Stap over. Na dat we binnen 13 jaar 5 verschillende vestigingen van de SNS moesten opzoeken omdat iedere keer weer een gesloten werd, zijn we overgestapt naar een andere bank. Wij hebben dat bijna 1 jaar geleden gedaan naar de Rabo en mijn collega ging me na. Ik heb nu nergens meer problemen mee. En vooral moet ik de eerste paar keren dat ik geld op me eigen rekening wil storten niet betalen.