wi
door wijnands_1 Dec 21, 2005 om 19:25
Geldzaken & recht

Geldigheid uitspraak callcenter agent?

Mijn contract met debitel liep op 7 november af. Omdat de
verlengingsaanbieding mij niet beviel besloot ik 3 weken later een
andere provider uit te kiezen. Tijdens het invullen van de papieren
moest ik de opzegtermijn weten van mijn contract. Ik kon de papieren
niet zo snel vinden en nam contact op met de klantenservice om dit na
te vragen. Een van de callcenter agents wist mij te vertellen dat dit
een maand zou zijn.

Ik heb nu een contract afgesloten bij de nieuwe provider. Het meenemen
van het nummer wil echter niet lukken. Zojuist met debitel gebeld en
die vertellen me nu dat de opzegtermijn 3 maanden is. Dit staat ook in
het contract wat ik gevonden heb.



Mijn vraag is nu, wat is de geldigheid van de uitspraak van de eerste callcenter agent? Is het mijn woord tegen dat van debitel?

572 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Dec 21, 2005 om 21:11
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik vrees dat u pech heeft. Het is inderdaad uw woord tegen dat van debitel en de voorwaarden van het contract blijven onverkort gelden.


groet


louisa2 

ve
door verwijderd - Dec 25, 2005 om 03:18
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Rechtspraak heeft al vele malen uitgewezen dat u zich niet kunt beroepen op uitspraken over de telefoon (vergissen is menselijk). Het contract is getekend en daarmee staat de opzegtermijn vast. Helaas.

ve
door verwijderd - Jan 3, 2006 om 19:11
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

het contract is bindend!

ve
door verwijderd - Jan 30, 2006 om 14:18
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb ook zoiets aan de hand. Contract liep af 1 december. 28 oktober meld ik niet door te willen met debitel. Krijg hier ook een bevestiging van. 28 november verzoek ik om portering 06 nr naar KPN. Dit weigert Debitel! en zij melden nu dat ik na de mislukte portering van nummer weer had moeten opzeggen en wijzen mij nu op 3 maanden opzegtermijn.


Mijn standpunt is ik heb tijdig opgezegd zie bevestiging: ik betaal niet en blijf faxen en brieven sturen!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Tetiana
Tetiana - Jun 26, 2024 om 09:51
Geldzaken & recht

Schadevergoeding voor Oekrainers

Als een Oekraïner materiële schade heeft geleden nadat hij is aangevallen door een onbekende persoon, is het dan mogelijk om via een verzekeringsmaatschappij een vergoeding voor de veroorzaakte schade te krijgen? RMO dekt dergelijke gevallen niet. Lees meer

Ma
Maximaal70 - Jun 26, 2024 om 12:15
Huishouden & energie

Portaal vernieuwt de ene badkamer wel en de andere niet. even oud, even slecht

Wij zien in onze wijk met Portaal sociale huurhuizen dat er rare verschillen worden gemaakt in het vernieuwen van de oude, schimmelige badkamers. Er is een schimmige selectie gaande waar we de vingers niet achter krijgen. Hetzelfde geldt voor de even oude keukens. Mag dat zomaar? 


Lees meer

M
M Bourgondien - Jun 21, 2024 om 11:57
Auto & vervoer

Scootmobiel ellende

21-06-2024   Goede morgen   Wij mijn man en ik rijden beide een scootmobiel vanuit de gemeente Heiloo WMO op zich zijn wij er blij mee dat die mogelijkheid bestaat .   Ik rijd al 26 jaar en mijn man 11 jaar   in het verleden bij Hulpmiddelencentrum ook het een en ander meegemaakt 3x een wiel verloren onder het rijden (3 wieler) en dat de scootmobiel of bij het sturen naar links of naa ... Lees meer