nanne_1
door nanne_1 May 21, 2009 om 10:37
Geldzaken & recht

Heraansluiting Nuon laat op zich wachten

Hallo iedereen,

Een vriend van mij heeft zich nogal in de schulden gewerkt waarna zijn stroom is afgesloten. Zijn problemen zijn inmiddels onder controle en hij is tot zijn grote vreugde ruim een jaar geleden in de schuldsanering terecht gekomen. Maar inmiddels heeft hij nog steeds geen stroom en dus ook een erg koude winter zonder verwarming gehad.. Natuurlijk heeft hij talloze malen gebeld met het Nuon en genoeg aangetekende brieven gestuurd en meerdere malen de belofte gehad dat men hem weer zou aansluiten, het blijkt dus bijna anderhalf jaar later nog steeds niet voor elkaar. Hoewel dit natuurlijk vooral zijn probleem is kan ik het niet laten me ermee te bemoeien, ik hoop dat iemand mij aan een effectieve methode/ dreigement kan helpen om mijn vriend te helpen het Nuon aan het werk te zetten.

290 2 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 21, 2009 om 11:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heeft die vriend van jou wel het achterste van zijn tong laten zien? Met andere woorden, weet je het echte verhaal wel, of houdt hij bepaalde informatie voor jou achter.

ve
door verwijderd - May 21, 2009 om 12:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nuon wil natuurlijk eerst geld zien, voordat ze iemand weer heraansluiten. Schuldsanering of je vriend zal toch eerst een betrouwbare regeling met Nuon moeten afspreken. En terecht.