corv
door corv Jul 24, 2015 om 10:12
Geldzaken & recht

Hoe gek kan je het maken

Hebben jullie het volgende ook al eens ervaren ?
Veel bedrijven maken in hun webwinkel gebruik van "sterren"om hun klant tevredenheid aan te geven over product en/of website.
Ik heb al jaren weinig vertrouwen in dit systeem maar het failliet heb ik, denk ik, nu ervaren bij BLOKKER.
Een aantal maanden geleden gaf ik een 5 sterren aan een product en dat stond binnen een uur op hun site.
Deze week gaf ik 1 ster aan een product en je raad het al na 4 dagen nog niet op hun site.
Ben ik de enige die zich belazerd voelt ?

1505 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Jul 24, 2015 om 10:24
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo corv,

.....Ben ik de enige die zich belazerd voelt ?.....
Nee hoor.
Kijk maar eens hier bv. met klachten over trustpilot.

Met vr.gr.

jo
door jorisw - Jul 24, 2015 om 10:55
4340 Antwoorden / 1 Vragen
0

Het zegt meer over Blokker dan over het systeem. Een fatsoenlijke winkel laat iedere waardering gewoon staan. Helaas is het "kruideniersgehalte" van Blokker erg hoog en kunnen ze nog niet omgaan met de digitale wereld. Ze proberen het wel, maar ze snappen het (nog) niet.

Hier zie je een voorbeeld van een winkel die het wel snapt en dat is dan ook de reden waarom bedrijven als Blokker het erg moeilijk hebben.

valerius-2
door valerius-2 - Jul 24, 2015 om 12:42
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Ja je gaat toch je eigen bedrijf niet afkammen ook al moet men oneerlijk handelen.

victorrijnsberg
door victorrijnsberg - Jul 26, 2015 om 19:17
9 Antwoorden / 0 Vragen
0

Treurig dat het allemaal onafhankelijk lijkt maar niet zo is. Heb je wel eerst aan Blokker gevraagd hoe dit zit? Kan best zijn dat de mensen aan de top van de ladder er niet zo blij mee zijn. Veel bedrijven hebben ook een webcare die dit soort zaken kan oppakken.

Geeft misschien meer resultaat dan een topic op Kassa.

corv
door corv - Jul 26, 2015 om 19:54
41 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=victorrijnsberg schreef op zondag 26 jul 2015, 19:17]Treurig dat het allemaal onafhankelijk lijkt maar niet zo is. Heb je wel eerst aan Blokker gevraagd hoe dit zit? Kan best zijn dat de mensen aan de top van de ladder er niet zo blij mee zijn. Veel bedrijven hebben ook een webcare die dit soort zaken kan oppakken.

Geeft misschien meer resultaat dan een topic op Kassa.


Als je aan de TOP niet weet hoe jouw bedrijf te werk gaat, dan zit je m.i. niet op de juiste plek. Als ik naar de Top wil zal ik toch langs de afdeling marketing en communicatie moeten, die de veroorzakers zijn. Los daarvan voel ik mij niet geroepen het werk van andere bij Blokker te doen.
Mijn bedoeling is slechts om aan mede consumenten door te geven hoe dingen (te vaak) werken.

ho
door hopetobehelping - Jul 26, 2015 om 20:21
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste corv,

hoe triest ook, maar denk dat de meeste beoordelingssites en de 'mooie sterretjes' met een korreltje zout moeten worden genomen.
Ik let altijd wel op de beoordelingen en de 'sterretjes' maar als ik alleen maar positieve reacties zie dan weet ik dat het niet in de haak is. Niet al teveel waarde aan hechten dus.

19
door 1953 - Jul 27, 2015 om 00:33
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

Dit lijkt mij eerder iets voor discussies als een discussiestuk.

O.a. IENS doet eventuele negatieve review ook niet publiceren.

Voor mij geldt, althans gold, dat de mond-op-mond-reclame de beste publiciteit is.

zw
door zwaardvis - Jul 27, 2015 om 06:52
1525 Antwoorden / 51 Vragen
0

Mijn 1-ster beoordeling is wel gepubliceerd bij Blokker en staat er nog steeds.

diumenge
door diumenge - Jul 27, 2015 om 07:30
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

[quote=corv schreef op vrijdag 24 jul 2015, 10:12]Hebben jullie het volgende ook al eens ervaren ?
Veel bedrijven maken in hun webwinkel gebruik van "sterren"om hun klant tevredenheid aan te geven over product en/of website.
Ik heb al jaren weinig vertrouwen in dit systeem maar het failliet heb ik, denk ik, nu ervaren bij BLOKKER.
Een aantal maanden geleden gaf ik een 5 sterren aan een product en dat stond binnen een uur op hun site.
Deze week gaf ik 1 ster aan een product en je raad het al na 4 dagen nog niet op hun site.
Ben ik de enige die zich belazerd voelt ?

Is er nog tekst bij geschreven en zo ja, hoe luidde die?

fl
door flessebon - Jul 27, 2015 om 07:45
418 Antwoorden / 7 Vragen
0

Heb hetzelfde meegemaakt bij een andere winkel. Had iets besteld en plaatste een normaal geschreven review maar die voldeed volgens de winkel niet aan de richtlijnen. Stond enkel in dat het product niet beviel en dat ik mij niet kon vinden in de positieve verhalen. Zeggen dus niet veel meer die beoordelingen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Tetiana
Tetiana - Jun 26, 2024 om 09:51
Geldzaken & recht

Schadevergoeding voor Oekrainers

Als een Oekraïner materiële schade heeft geleden nadat hij is aangevallen door een onbekende persoon, is het dan mogelijk om via een verzekeringsmaatschappij een vergoeding voor de veroorzaakte schade te krijgen? RMO dekt dergelijke gevallen niet. Lees meer

Ma
Maximaal70 - Jun 26, 2024 om 12:15
Huishouden & energie

Portaal vernieuwt de ene badkamer wel en de andere niet. even oud, even slecht

Wij zien in onze wijk met Portaal sociale huurhuizen dat er rare verschillen worden gemaakt in het vernieuwen van de oude, schimmelige badkamers. Er is een schimmige selectie gaande waar we de vingers niet achter krijgen. Hetzelfde geldt voor de even oude keukens. Mag dat zomaar? 


Lees meer

M
M Bourgondien - Jun 21, 2024 om 11:57
Auto & vervoer

Scootmobiel ellende

21-06-2024   Goede morgen   Wij mijn man en ik rijden beide een scootmobiel vanuit de gemeente Heiloo WMO op zich zijn wij er blij mee dat die mogelijkheid bestaat .   Ik rijd al 26 jaar en mijn man 11 jaar   in het verleden bij Hulpmiddelencentrum ook het een en ander meegemaakt 3x een wiel verloren onder het rijden (3 wieler) en dat de scootmobiel of bij het sturen naar links of naa ... Lees meer