jo
door jongenvanjan Sep 13, 2017 om 19:05
Geldzaken & recht

Hoe kom ik van dat TAKERZ af??

heb dat TAKERZ opgezegd! kreeg begin dit jaar een aanmaning via ALVANDA INCASSO voor een bedrag van 147,80!! heb toen contact opgenomen! kreeg het advies te betalen, onder protest maar gedaan! daarna was het dan afgedaan! krijg nu opeens weer een aanmaning van 147,80!! waar komen ze nu opeens weer mee aanzetten? wat nu te doen? betalen of....?? graag advies hierover!! vr. groet. M.G. Weenk

2993 8 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Sep 13, 2017 om 19:11
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Nee natuurlijk niet betalen. Geef eens wat meer informatie als je echt een advies wenst.

tijger1
door tijger1 - Sep 13, 2017 om 19:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Geen idee wat dit is. Maar als u op de juiste wijze iets hebt opgezegd, is het natuurlijk dwaas om toch te gaan betalen. Ook al hebt u dat "onder protest" gedaan, dat krijgt u nooit meer terug.

Dus als u dat weer doet, bent u een aardige melkkoe.

Po
door Pontiac - Sep 13, 2017 om 19:12
131 Antwoorden / 5 Vragen

Als ik u een rekening stuur betaald u die dan ook aan mij ,laat het even weten !

marita5
door marita5 - Sep 13, 2017 om 19:15
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo JongenVanJan ,

Volledig negeren en vooral niet betalen , zie hier

Update: 14 januari 2016

De Consumentenbond ontvangt sinds een paar weken meldingen over Takersz.com. Dit bedrijf hanteert dezelfde methode als Megapot.nu, Win4you en Fictory.eu. Het advies van de Consumentenbond  is ook voor dit bedrijf: niet betalen, omdat er vanwege het ontbreken van een schriftelijke overeenkomst, geen betalingsverplichting is. Onrechtmatige afschrijvingen kunnen consumenten het best zo snel mogelijk storneren.

Voor verdere informatie , klik op de rode regel .

https://www.consumentenbond.nl/nieuws/2015/betaal-niet-voor-prijsvraagbureaus-megapot.nu-win4you-en-fictory.eu

ge
door gewicht - Sep 13, 2017 om 19:18
170 Antwoorden / 1 Vragen

Weer contact opnemen en uitleg vragen en eisen dat ze het schriftelijk en met bewijsstukken aantonen dat u ,en vooral waarom u, weer moet betalen.
Zeker niet zo maar betalen.

Zie de reactie boven van de consumentenbond, zie ik nu.

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 13, 2017 om 19:24
7195 Antwoorden / 3 Vragen

Is dit op u van toepassing?
KLIK

Do
door Doerak1969Rik - Dec 19, 2017 om 23:36
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb de administratie van mijn moeder overgenomen omdat haar geheugen haar regelmatig in de steek laat. Het viel mij op dat er maandelijks een bedrag van 24,95 euro werd afgeschreven. Het bleek van de firma Takerz afkomstig te zijn. Ik heb hun gebeld voor tekst en uitleg. Gevraagd waar dit maandelijkse bedrag voor bedoeld is en de dame wist mij te vertellen dat mijn moeder in december 2015 telefonisch accoord had gegeven. Het gaat hier om maandelijkse puzzels die ze voor mijn moeder insturen zodat ze kans maakt op diverse prijzen. Zo'n 300 verschillende per maand. Ik vroeg haar hoe het er voor stond maar daar kon ze mij niets over vertellen omdat zij dit zogenaamd hebben uitbesteed aan weer een ander bedrijf. Ik heb haar gevraagd om een bewijs dat mijn moeder dit heeft toegezegd. Helaas was dat niet mogelijk. Het was allemaal op band opgenomen maar dat kon niet meer opgevraagd worden. Dus geen bewijs! Ik was nog niet op de hoogte van het feit dat uw programma hier ook al aandacht aan heeft besteed. Daar ben ik zojuist achter gekomen. Ik heb tegen de mevrouw gezegd dat ik al het betaalde geld retour wil hebben en dat ik de zogenaamde openstaande posten ook niet betaal. Heb gevraagd naar de chef maar die was natuurlijk niet bereikbaar. Uiteindelijk bood ze mij aan om met haar superieuren te overleggen. Ik werd een moment in de wacht gezet en mevrouw wilde een uitzondering maken zodat mijn moeder de openstaande posten niet hoefde te betalen. De betaalde bedragen waren helaas niet meer terug te vorderen. Ik heb haar uitgelegd dat mij dit voelde als oplichterspraktijken en dat ik hier niet van gediend ben. Schaamteloos weerloze, dementerende oudere mensen geld uit hun portemonnee trochelen. Bah, wat een smerige praktijken! Tot mijn stomme verbazing ontving ik hierna nogmaals twee aanmaningen van Alvando Incasso. De eerste aanmaning gedateerd op 12 september 2017 waarbij openstaande facturen genoemd worden uit januari, februari en maart 2016. Anderhalf jaar na dato. Alvanda Incasso werkt dus voor oplichters. Daar wil je jouw naam toch niet aan verbinden zou je denken maar waarschijnlijk is het incassobureau ook van dezelfde oplichters. Dit gaan we zeker nog eens uitzoeken. Bij mij komen ze hier niet mee weg. Al zal ik het gejatte geld van mijn hoogbejaarde moeder persoonlijk bij de directeur van Takerz moeten ophalen. Mijn moeder heeft een prima pensioen, kan 24,95 euro moeiteloos missen maar zeker niet aan dit soort oplichters! Zij geeft haar leven lang graag aan liefdadigheidsinstellingen en de minderbedeelden onder ons maar zeker niet aan die gewetenloze schurken vanTakerz. Die zijn voorlopig nog niet van mij verlost!!!

tijger1
door tijger1 Dec 20, 2017 om 00:09
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U kunt simpel het afgelopen jaar laten storneren door een MOI procedure te starten bij de bank van uw moeder.

Gerry1969
door Gerry1969 - Dec 19, 2017 om 23:57
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Dat Takerz moeten we dus echt letterlijk nemen.