Ze
door Zeil Jan 16, 2017 om 15:43
Geldzaken & recht

Iemand met niet werkende Isofloc warmte-/geluidsisolatie van Wesselink?

Isofloc wamte- / geluidsisolatie van Wesselink: Heeft iemand Isofloc warmte-/geluidsisolatie door Wesselink laten aanbrengen? Er is helemaal geen verschil met voor die tijd. Wesselink doet niets hiermee. Heb een advies van een onafhankelijke partij ingeschakeld: Bouwcentrum Advies. Deze meldt dat het inderdaad geldverspilling is Isofloc aan te brengen. Duurde enige tijd voordat dit geplaatst werd vanwege de werkzaamheden van de advocaat. Die meldt nu dat het buiten alle proportie is hiermee door te gaan tenzij meer mensen dezelfde klachten hebben. Ik had namelijk eerder een jurist voor andere klachten van dit bedrijf ingeschakeld.

4109 10 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jan 16, 2017 om 16:24
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat bedoelt u met "dat het buiten alle proportie is om door te gaan"?

Gerry1969
door Gerry1969 Jan 16, 2017 om 16:45
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Dat voorgenoemde firma nog zaken doet denk ik.

tijger1
door tijger1 Jan 16, 2017 om 18:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Lijkt me niet logisch gezien de rest van de zin. "Tenzij meer mensen dezelfde klachten hebben". Die gaan echt die advocaat niet betalen.

marita5
door marita5 Jan 16, 2017 om 19:26
11517 Antwoorden / 15 Vragen

@tijger1 , Ts heeft eerder het hele verhaal bij de conculega geplaatst , https://radar.avrotros.nl/forum/viewtopic.php?t=168345

tijger1
door tijger1 Jan 16, 2017 om 19:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@marita5. ik kan daar niet lezen.

tenormin
door tenormin Jan 16, 2017 om 21:07
16836 Antwoorden / 108 Vragen

@tijger1, niet daar lezen? Toch ook ingeschreven daar?

tijger1
door tijger1 Jan 16, 2017 om 21:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar ik mag niet meer inloggen.

marita5
door marita5 Jan 16, 2017 om 22:09
11517 Antwoorden / 15 Vragen

@tijger1 , ik zie nu pas uw reactie , ik kan daar niet lezen begrijp ik niet , is dit een grapje ?

tijger1
door tijger1 Jan 16, 2017 om 22:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@marita5. Nee hoor, geen grap. Als ik op uw link klik, kom ik niet op het forum, omdat ik daar geen toegang meer heb. Jammer voor hen.

marita5
door marita5 Jan 16, 2017 om 22:36
11517 Antwoorden / 15 Vragen

oh , dat betekent dan dat ze u daar geblokkeerd hebben , maakt ook niks uit  forums genoeg , laat u wijze antwoorden dan maar hier achter .

Cookies
door Cookies Jan 16, 2017 om 22:40
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@tijger1: je hoeft toch niet in te loggen om daar de topics te lezen.

tijger1
door tijger1 Jan 16, 2017 om 22:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nee, dat geloof ik ook niet, maar ik kan gewoon niet op het forum komen, dus verkeerd vermeld. Mijn IPadres is geblokkeerd. Dus als ik op de link van @marita5 klik, kom ik niet op het forum.

tijger1
door tijger1 Jan 16, 2017 om 22:50
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@marita5. Dank u voor de aardige woorden. Vind persoonlijk ook dat zij dus pech hebben.:-))

Cookies
door Cookies Jan 16, 2017 om 22:52
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Dan is je IP adres geblokkeerd. Mocht je dat willen, kun je IP veranderen http://nl.m.wikihow.com/Je-IP-adres-veranderen-(Windows)

Cookies
door Cookies Jan 16, 2017 om 22:54
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Tijger1, ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar de reden? Tja, mijn naam is vrouw ;-))

tijger1
door tijger1 Jan 16, 2017 om 22:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@carola.83. Jammer voor hen, maar ze zullen het zonder mijn bijdragen moeten doen. Ik vond het daar overigens vaak boter aan de galg gesmeerd.  Overigens dank voor die tip. Ga binnenkort verhuizen, dus ik neem aan dat ik dan sowieso een ander IP adres heb. Krijg het de aankomende weken zeer druk. Daar dus ook niet echt tijd voor.

tijger1
door tijger1 Jan 16, 2017 om 22:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@carola.83. De reden is het plaatsen van aanvallende berichten. Iemand zat de grootste onzin te beweren en dat vermeldde ik ook. Is ook al een flinke tijd terug. Ik weet eigenlijk niet eens meer waar het over ging, maar die iemand zette de TS wel voortdurend en volkomen op het verkeerde been, maar was daar een "oudgediende".

Cookies
door Cookies Jan 16, 2017 om 23:07
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ach, klinkt mij zeer bekend in de oren. Mensen voelen zich op hun p*k getrapt als fouten n.b. t.b.v. vragenstellers gecorrigeerd worden. Kan hun ego niet tegen. Spannend verhuizen. Wel zelfde stad?

tijger1
door tijger1 Jan 16, 2017 om 23:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nee, van Rotterdam naar Brabant, dorp.

Cookies
door Cookies Jan 16, 2017 om 23:53
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Oeps, wel graag Nederlands blijven schrijven. ;-))

tijger1
door tijger1 Jan 16, 2017 om 23:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Houdoe:-))

Cookies
door Cookies Jan 17, 2017 om 00:00
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Jesses, begin je nu al?;-))

tijger1
door tijger1 Jan 17, 2017 om 00:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik heb van 1968 tot 1970 in een dorp gewoond vlak tegen Brabant aan.:-)) Dus weer even oefenen.

Cookies
door Cookies Jan 17, 2017 om 00:15
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zou me maar aanmelden voor een integratiecursus.;-) Grote stap, hoor van Rotterdam naar een dorpje.

tijger1
door tijger1 Jan 17, 2017 om 00:18
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien moet ik wel een taalexamen afleggen net zoals ik las over die Rotterdamse mevrouw:-))

Cookies
door Cookies Jan 17, 2017 om 00:24
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Dat verhaal ken ik niet?

tijger1
door tijger1 Jan 17, 2017 om 09:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Stond dag of 14 geleden in AD. Compleet Ned. Vrouw, deels bijstand, deels thuiszorg, voorbij de 40, kreeg oproep van gemeente voor taaltest ter bevordering van uitzicht op werk.

hansje klein
door hansje klein Jan 18, 2017 om 15:26
3037 Antwoorden / 62 Vragen

De vraagsteller bedoelde waarschijnlijk, dat de ingehuurde jurist niets met de klacht gaat doen, zolang @Zeil niet méér klachten kan bijbrengen om bewijs te kunnen voeren.

Klopt dat @Zeil?

hansje klein
door hansje klein - Jan 16, 2017 om 16:40
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Keurt hier de slager soms zijn eigen vlees......?

DUBOkeur wil laten zien dat een product met dit label tot de milieuvriendelijkste producten in zijn soort behoort. NIBE ontwikkelde een eigen methode om de milieubelasting vast te stellen. Die meetmethode is van goede kwaliteit, maar de toekenning van DUBOkeur aan producten en de controle van de producten gebeurt door NIBE, en niet door een onafhankelijke organisatie. Daardoor is dit keurmerk matig betrouwbaar.
BRON: Milieu Centraal

Ik raad u aan o.a. stappen te ondernemen tegen de uitgever NIBE van het keurmerk voor Isofloc:  Dubokeur

Gerry1969
door Gerry1969 - Jan 16, 2017 om 16:45
3449 Antwoorden / 25 Vragen

k had namelijk eerder een jurist voor andere klachten van dit bedrijf ingeschakeld

Beetje dom om dan nogmaals zaken met ze te doen.
Advies heeft u nu al van een bouwkundig adviseur gehad. Wat denkt u hier te bereiken?

hansje klein
door hansje klein - Jan 17, 2017 om 11:49
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Droog houden.......

Op de site polderhuis.nl staat een negatief ervaringsbericht, dat isofloc vooral niet nat mag worden.....anders wordt het papier maché, want het is uit cellulose gemaakt.

Ikzelf heb een isolatielaag in de zoldervloer laten inblazen. Het materiaal is glaswol duurzaam gemaakt van autoruiten.

hansje klein
door hansje klein - Jan 18, 2017 om 11:30
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Meer informatie hoe Isofloc (met werkzaamheidsvergelijking) verwerkt moet worden  HIER (D)

hansje klein
door hansje klein - Jan 20, 2017 om 09:09
3037 Antwoorden / 62 Vragen

@Zeil. Jammer dat u na het eindeloze off-topic geleuter hierboven uw topic niet meer volgt. Het is een irritante toestand om telkens via de e-mail te moeten vaststellen dat er wéér géén on-topic bericht is binnengekomen en dan haakt men dus uiteindelijk af. Ik had hierover graag meer gediscussieerd. Jammer dus, ik haak nu ook af.

ti
door tiope - Jan 21, 2017 om 10:27
11 Antwoorden / 11 Vragen

Voordat ondergetekende koos voor Isofloc heb ik o.a. bij Eigenhuis info ingewonnen. Toen het werk eenmaal bezig was, heb ik het laten afmaken, want dat leek me verstandiger dan met open gaten e.d. te zitten. Aangezien Wesselink zijn onkunde e.d. duidelijk liet blijken, heeft ondergetekende voor andere problemen met Wesselink Jurofoon in de arm genomen. Dit had al behoorlijk wat gekost voordat de onbekwaamheid van dit bedrijf bleek. Daarna dus een advocaat in de arm genomen, maar die moet natturlijk ook betaald worden. De leverancier van Isofloc, Warmteplan, is op de hoogte van de klachten, maar doen niets.

hansje klein
door hansje klein - Jan 22, 2017 om 12:00
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Krantenpapier isoleert NUL......  zegt een bouwkundige...

Ze
door Zeil - Feb 6, 2017 om 13:22
4 Antwoorden / 4 Vragen

Voordat ik Isofloc installeerde, had ik al bouwkundig advies gevraagd. Er is inmiddels een advocaat ingeschakeld.