pe
door peter oude hilbert Oct 30, 2016 om 14:17
Geldzaken & recht

Ik had abonnement op blad kassa,blad beëindigt zelf lidmaatschap vara blijft

ik heb jaren geleden abonnement genomen op het blad Kassa. het blad is toen opgespitst in abonnement en lidmaatschap Vara.
toen is het blad beeindigt maar het lidmaatschap blijft bestaan ik vind dat niet kunnen.
bijna een item voor het programma KASSA.

1121 8 Rapporteer

me
door mein33 - Oct 30, 2016 om 14:30
5658 Antwoorden / 28 Vragen

U vindt het "bijna" een onderwerp voor het programma VARA-Kassa en daarmee behoeft er dan ook verder geen aandacht aan te worden besteed.
U kunt uw lidmaatschap van de VARA overigens gewoon opzeggen als u daar behoefte toe voelt.
U kunt hiervoor bellen met VARA Publieks ledendenservice 0900-0123

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 30, 2016 om 14:32
16861 Antwoorden / 202 Vragen

Als u geen lid wilt zijn vab BNN VARA dan is dat 'gewoon' een kwestie van opzeggen.

ha
door halex - Oct 30, 2016 om 16:33
1374 Antwoorden / 4 Vragen

En waarom vindt u dat niet kunnen?

eclipse
door eclipse Oct 30, 2016 om 16:41
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@ Halex, dat is de vraag niet. , verder rest peter d  o  niets anders  dan het advies  van @mein of  @gerraltena te volgen, zou er verder geen punt  van maken, :-) gr....

Cookies
door Cookies - Oct 30, 2016 om 16:36
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ja, als nou iedereen dat VARA lidmaatschap op gaat zeggen, kan Van Nieuwkerk niet meer betaald worden. ;-))

Je zit er trouwens nog wel een tijdje aan vast:

Wat is mijn opzegtermijn?
Voor het beëindigen van uw ondersteunend lidmaatschap voor onbepaalde tijd geldt dat u uiterlijk een maand voor het ingaan van een nieuwe periode dient op te zeggen. Het lidmaatschap is per jaar opzegbaar.

zoekster1
door zoekster1 - Oct 30, 2016 om 19:41
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Het onderscheid tussen lidmaatschap en abonnee van de gids zijn is nu definitief. Ik werd opgebeld door de VPRO of ik naast mijn abonnement ook lid wilde blijven. Dat ging eerst automatisch. Dan moest ik wel 12,50 extra per jaar betalen. Daar had ik niet veel zin in. Maar ik vond het wel netjes van de VPRO dat ze me expliciet vroegen of ik lid wilde blijven.

tenormin
door tenormin Oct 30, 2016 om 19:51
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Chapeau voor de VPRO. Dat rijmt, fonetisch. ;-)

Cookies
door Cookies Oct 30, 2016 om 20:23
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Dit ging niet om de gids, maar om het Kassa Magazine. Wel goed dat het is ontkoppeld en netjes van de VPRO. Zo had de VARA het ook kunnen doen en n.m.m. ook moeten doen. Wel zo fatsoenlijk.

zoekster1
door zoekster1 Oct 31, 2016 om 10:07
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Je hebt gelijk, het gaat niet om de gids. Had ik zo snel niet gezien.

pi
door pieterwolters - Oct 31, 2016 om 07:51
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Wat stond er in de voorwaarden toen je abonnee en lid werd?

(de kans dat Kassa hier aandacht aan gaat besteden lijkt me minimaal; dat zouden ze alleen doen als anderen het zouden doen)

zoekster1
door zoekster1 Oct 31, 2016 om 10:07
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Zou wel van lef getuigen als ze het wel deden.

Cookies
door Cookies - Oct 31, 2016 om 10:26
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik ben het wel met topicstarter eens. Als je een abonnement nam op dat Magazine werd je - gratis en automatisch - lid van de VARA. Dan stoppen ze zelf met dat Magazine, dan zou dus ook automatisch het lidmaatschap moeten stoppen. Nu is het dus eenrichtingsverkeer. Natuurlijk wel een manier om leden binnen te halen.

zoekster1
door zoekster1 Oct 31, 2016 om 10:30
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Komt vast in de nieuwsbrief vandaag ;-))

Cookies
door Cookies Oct 31, 2016 om 10:36
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Mail jij de redactie even om dit topic in de Nieuwsbrief op te nemen?

zoekster1
door zoekster1 Oct 31, 2016 om 10:51
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Ik denk dat de nieuwsbrief al gereed is. Maar als hij er vandaag niet in staat, dan mail ik ze dinsdag. Kunnen we even lachen...

tijger1
door tijger1 Oct 31, 2016 om 11:25
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Doet me beetje aan Pretium denken. Telefoonabonnement met "gratis" blad. Telefoonabonnement opgezegd, dan stiekem betalen voor blad.

Cookies
door Cookies Oct 31, 2016 om 11:28
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Oh, hebben ze daar de truc van afgekeken?;-)

zoekster1
door zoekster1 Nov 2, 2016 om 12:26
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Helaas hebben ze mijn suggestie om deze vraag in de nieuwsbrief te plaatsen niet ter harte genomen. Ook geen reactie gehad, snikkie snik.....(niets anders verwacht)

Cookies
door Cookies Nov 2, 2016 om 12:30
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Jammer dat @Kassa het lef niet heeft het handelen van hun eigen organisatie in de schijnwerpers te zetten.

Cookies
door Cookies Nov 2, 2016 om 12:31
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Gewoon regelmatig dit topic even uppen?

reflecs
door reflecs - Nov 2, 2016 om 13:32
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Dit stond in de mail die je ontving:
...Kassa magazine is exclusief voor VARA-leden. Bij opzegging van uw VARA-lidmaatschap wordt de toezending van Kassa magazine automatisch stopgezet. Kassa magazine gaat dus niet zonder een VARA-lidmaatschap, maar een VARA-lidmaatschap kan wel zonder Kassa magazine. U ontvangt jaarlijks twee verschillende facturen: één voor het VARA-lidmaatschap en één voor Kassa magazine..
http://www.klacht.nl/koppelverkoop-13/

Cookies
door Cookies Nov 2, 2016 om 13:34
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Het was eerst anders. Als je een abo nam op dat Magazine, werd je GRATIS lid van de VARA.