pi
door piekie1 Mar 1, 2014 om 02:39
Geldzaken & recht

Ik wil een schrijven over wat er in 2010_2012 betaald is aan de schuldeisers.

Ik had een ontract getekend voor schuldhulp regeling.in 2010 begon het.ik had er al 2 jaar opzitten, maar door boetes en een schuld is het tussentijds beëindigd. Kwijtschelding van het restant kreeg ik niet.maar ik wil van die 2 jaar graag zwart met op wit een papier hebben wat er is betaald aan schuldeisers, dat is toch gewoon. Maar ik vind het wel raar als me dat niet gegeven word doormijn bewindvoerster .dan moet dr iets aan de hand zijn..vorig jaar wou ik met digid naar mijn site.maar got mijn verbazing zag dat mijn bewind het gesloten voor me heeft.ik van nd het raar.had ze de dan geheimen wat ik niet zien en weten mochten.

1027 9 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Mar 1, 2014 om 09:27
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Stel deze vraag aan je schuld hulp verlener. Die heeft alle cijfertjes. Dit is de kortste weg.

pi
door piekie1 - Mar 1, 2014 om 10:13
20 Antwoorden / 9 Vragen

Nou als dat mogelijk zou zijjn.ik sta onder bewindbvoerster, maar ben niet te spreken over haar.ik wil ook een copie hebben van de schuldeisers. Noi is dat het probleem. Ik denk dat ze het niet doet.gewoon me mijn bewijs gdven dat die schuldeises 2 jaar hun geld hebben gekregen. En ik wil een lijst van de eisers,.+het geld wat ze hebben gekregen. Maar dan moet ik ook een lijst hebben van de eisers.en nu naar 8 maand mag ze mij vertellen en uitleggen waarom ik niet eens bij mijn digid in ka u komen, ze heeft het versleuleld voor me.dan mag ze vertellen wat daar zo geheimzinnig over is.

zoekster
door zoekster - Mar 1, 2014 om 10:52
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Juridisch loket

klik HIER

mahadma
door mahadma - Mar 1, 2014 om 10:54
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Als je in de schuldhulpverlening zit bestaat er een lijst, ook voor de cliënten waar alle schuldeisers + bedragen op staan. Als er een minnelijke schikking is geweest of een uitspraak, dan is er in elk geval 2 jaar afgelost. Dring er op aan, je hebt er gewoon recht op te weten hoe de stand van zaken is.

martin-de-hoogh
door martin-de-hoogh - Mar 23, 2014 om 16:47
2 Antwoorden / 0 Vragen

Beste piekie1,

Jou bewindvoerster is verplicht om op het einde van de rit een schulduitdelingslijst aan je toe te zenden waarop precies staat waar aan betaald is en hoeveel er betaald is.En je bent uit de schuldhulpverlening verwijdert begreep ik dus dat betekent dan zonder een schone lei,dus alle schuldeisers krijg je weer op je dak die niet volledig zijn afgelost maar zorg ervoor dat je zelf een goed overzicht hebt van waar aan je moet betalen en hoeveel je nog moet betalen en dan is de schulduitdelingslijst wel makkelijk ;-)

pi
door piekie1 - Mar 27, 2014 om 11:13
20 Antwoorden / 9 Vragen

Aan zoekster, als ik wil klikken dan klik ik ergens anders op....Geef eens een antwoord waar we wat aan hebben. Met je klik hier. Populair zijn is niet altijd gemakkelijk. De groeten, doeiii

Redacteur
door Redacteur - Mar 27, 2014 om 14:37
1063 Antwoorden / 62 Vragen

Graag inhoudelijk en op normale toon reageren, anders sluiten we dit topic.

De redactie

pino123
door pino123 - Mar 27, 2014 om 14:49
2766 Antwoorden / 14 Vragen

@piekie1,

Als je er op klikt kom je bij het juridisch loket. Deze mensen kunnen je juridisch verder helpen. Het heeft weinig met populiar zijn te maken, maar juist met je verder willen helpen.

Het juridisch loket kan je kosteloos bijstand/helpe, als dat noodzakelijk is. Misschien eerst even erop klikken, dan pas oordelen.

pi
door piekie1 - Mar 27, 2014 om 20:57
20 Antwoorden / 9 Vragen

Ik waardeer jou advies pino, maar ik heb een advocaat. En die onderzoekt alles. Heb gezien dat op mijn reageren een soort waarschuwing heb gekregen. Ik heb besloten deze topic te beëindigen. Groetjes piekie.