jp
door jpensenior Nov 15, 2013 om 14:16
Geldzaken & recht

Incasso.

Dit is geen vraag.

Als gepensioneerde is het mij bekend dat veel incassobureaus zich schuldig maken aan oplichting. Bij de berekening van de beslagvrije voet wordt de vakantie uitkering erbij opgeteld. Als de vakantiegelduitkering uitbetaald wordt valt deze ook volledig onder het beslag. Schandalig!

481 4 Rapporteer

kaasbroodje
door kaasbroodje - Nov 15, 2013 om 14:19
937 Antwoorden / 2 Vragen

als u al weet dat het geen vraag is plaats dit dan bij discussie of tips, of stuur het direct naar de redactie en niet op het forum.

tijger1
door tijger1 - Nov 15, 2013 om 14:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat heeft dat met gepensioneerde te maken? Incassobureaus rekenen niet met de beslagvrije voet, dat doet een deurwaarde.

Heeft niets met oplichting te maken.

mahadma
door mahadma - Nov 15, 2013 om 15:05
11619 Antwoorden / 51 Vragen

Los van alles wordt er naar alles gekeken, alle inkomsten.

edrick3
door edrick3 - Aug 24, 2014 om 14:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

.....Dit is geen vraag.......

Inderdaad!