el-zorro
door el-zorro Nov 18, 2014 om 22:46
Geldzaken & recht

Info datings sits

pas geleden hoorde ik dat ze bij kassa binnen kort een uitzending hebben
over de betrouwbaarheid van al hun onderzoeken van dating site
ik merk wel dat ze steeds nieuwe trucs bedenken om mensen te misleiden om lid te worden
heel lang geleden had ik als is onderzoeken gedaan
vaak zijn de profielen nep
het gebeurt vaak zodra ze merken dat je lid ben is de ander opeens niet meer geïnteresseerd omdat ze al geld hebben ontvangen
soms krijg ik mail zie ik van wie het is

als ik hun naam in type op site
hebben al deze mensen via zelfde soort sites van afkomstig zelfde eigenaar meer dan 20 profielen met zelfde foto vind dit al verdacht
zie paar namen zoek een ander naam via de zelfde site
zie je wat ik bedoel
Alia36

LatinaIvon

Fenny86

staat er bij de voorwaarde Gebruikers van de website dienen zich er vervolgens van bewust te zijn dat verschillende profielen en bijdragen een entertainende bedoeling hebben en fysieke contacten dan ook niet in alle gevallen mogelijk zijn
daar steek ik geen geld in
zijn allemaal geld wolven

ik had als is een keer een bericht gelezen van iemand die een bericht had geplaats op internet dat hij bij zo.n bedrijf had gewerkt om alleen geld te verdienen smoesjes steeds verzon om onder date steeds te komen
vaak zijn het mensen die meerderen profielen hebben je weet ook niet zeker of het een man of vrouw is
ben wel benieuwd of ze wel alles bij de bron hebben na getrokken

mensen van silverstreet maken en leveren spullen aan dit soort sites zodat je voor elke bericht moet betalen
dit geld ook voor sms box
heb ze zelf vroeger gesproken

zij kunnen deze sites blokkeren
als blijkt dat ze zich niet aan regels houden

er is nog nooit tijdens een eerder onderzoek via tv geweest waaruit bleek dat ze deze mensen hebben benadert voor meer info heb het idee dat ze deze info nooit hebben uitgezocht zij zijn de bron

als ik goed zoek vind ik ook altijd alles wat ik wil weten
ben benieuwd als de uitzending komt of er info wordt verteld dat ik niet wist
ik sta niet ziet zo gauw meer van iets te kijken

support@silverstreet.com
[Skype]: silverstreet.support
[WWW]: www.silverstreet.com

•Silverstreet Group Pte Ltd
12A Sago Street
059014 Singapore

Tel +65 316 102 20

•Silverstreet International Pte Ltd (Apac HQ)
12A Sago Street
059014 Singapore

Tel +65 316 102 20

•Silverstreet BV (Europe HQ)
Karolusstraat 20a
4903 RJ Oosterhout
The Netherlands

Tel +31 13 4690886
Fax +31 13 4690887

•Silverstreet Russian Federation
Office 1434
52 Udaltsova Street
119607 Moscow
Russian Federation

Tel +7 495 721 10 13

•Silverstreet Malaysia Sdn Bhd
809, 8th Floor, Wisma Lim Foo Yong
86 Jalan Raja Chulan
50200 Kuala Lumpur
Malaysia

Tel +60 32 144 3340
Fax +60 32 178 4434

•PT Silverstreet Indonesia – Bali Branch
Jalan Majapahit 55
Kuta, 80361, Bali
Indonesia

Tel +62 361 877 88 17

•PT Silverstreet Indonesia – Jakarta Branch
Jl Raden Saleh Raya No. 53
Graha Mobil Kom Lt 2
Cikini, Jakarta 10330, Indonesia

Tel +62 21 462 846 84

•Silverstreet Poland
Wielopole 17/31
31-072 Krakow
Poland

Tel +48 12 394 5825

•Silverstreet United Kingdom
United Kingdom

Tel +44 207 060 5480
Fax +44 207 785 9105

510 15 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Nov 19, 2014 om 00:33
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Nooit aan beginnen, u krijgt alleen maar ellende hier van, dat kan u zo gelijk zien.. Als u hier mee in zee gaat, zoek maar eens op het net, dan komt u veel van dit soort ellende tegen.

sjjoppy
door sjjoppy - Nov 19, 2014 om 09:38
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Ben het eens met wat @Valerius-2 schrijft.Ze zijn wel eerlijk om in hun voorwaarden te vermelden: Gebruikers van de website dienen zich er vervolgens van bewust te zijn dat verschillende profielen en bijdragen een entertainende bedoeling hebben en fysieke contacten dan ook niet in alle gevallen mogelijk zijn
Vr. gr.

aurora1
door aurora1 - Nov 19, 2014 om 11:59
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Daar is al vaker onderzoek naar gedaan: klik hier w.b. Nederlandse datingssites.
Al die buitenlandse sites zijn overwegend natuurlijk helemaal dubieus en valt weinig tot niets van te controleren.

rots92
door rots92 - Nov 19, 2014 om 13:40
157 Antwoorden / 3 Vragen

In mijn jonge jaren was het gemakkelijk, je ging naar een café en na enkele uren had je 'verkering'........................

valerius-2
door valerius-2 - Nov 19, 2014 om 15:51
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=rots92 schreef op woensdag 19 nov 2014, 13:40]In mijn jonge jaren was het gemakkelijk, je ging naar een café en na enkele uren had je 'verkering'........................
In den haag was het de spuistraat waar we liepen te flaneren, en daar gewoon naast een leuk meisje gaan lopen en een gesprek aan gaan. Daar heb ik ook mijn vrouw 65 jaar geleden leren kennen.

komsja
door komsja - Nov 19, 2014 om 19:06
1064 Antwoorden / 218 Vragen

Het blijkt dat bepaalde lieden een beetje in de ouwe tijd zijn blijven hangen,maar de tijden zijn veranderd en dat wat bepaalde lieden zeggen gaat niet meer op alles gaat tegenwoordig anders,als je nu (zoals die twee ouwe zeggen) zomaar naast een meisje gaat lopen en een gesprek aan wil gaan bestaat er een hele grote kans dat je een knal voor je kneiter krijgt of dat ze naar de politie stapt.

komsja
door komsja - Nov 19, 2014 om 19:11
1064 Antwoorden / 218 Vragen

En tegenwoordig kan je in de kroeg ook binnen no-time verkering hebben,maar dat kost je meestal een hoop geld en de verkering is vaak een wasse neus en van zeer korte duur.

aurora1
door aurora1 - Nov 19, 2014 om 21:15
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Tja, als je verkering wilt kópen...? Het café, feesten, en zovele andere gelegenheden werken nog net zoals vroeger en als je je opdringt kan je dat geld gaan kosten....

valerius-2
door valerius-2 - Nov 19, 2014 om 21:22
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=komsja schreef op woensdag 19 nov 2014, 19:11]En tegenwoordig kan je in de kroeg ook binnen no-time verkering hebben,maar dat kost je meestal een hoop geld en de verkering is vaak een wasse neus en van zeer korte duur.

Daar zal ik nooit een vrouw naar mijn smaak vinden.
Een betere kans heeft men op dansles te gaan.

target
door target - Nov 20, 2014 om 00:17
297 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=rots92 schreef op woensdag 19 nov 2014, 13:40]In mijn jonge jaren was het gemakkelijk, je ging naar een café en na enkele uren had je 'verkering'........................

100 bonuspunten voor jou!!!

Dat was ook véél leuker dan achter een schermpje. :-)

target
door target - Nov 20, 2014 om 14:25
297 Antwoorden / 3 Vragen

Zo zeg. Rustig ineens. Iedereen op een idee gebracht en naar de kroeg gerend? xD

komsja
door komsja - Nov 20, 2014 om 17:20
1064 Antwoorden / 218 Vragen

Proost Hik.

el-zorro
door el-zorro - Dec 2, 2014 om 21:15
9 Antwoorden / 33 Vragen

afgelopen zaterdag hadden ze het over de verschillende dating sits
ik vond het erg tegen vallen waar ze het over hadden dat had ik eigenlijk al verwacht
een handje vol mensen van 50 plussers die diversen datings sits testen op betrouwbaarheid en of ze de voorwaarde makkelijk kunnen vinden met de prijzen
ze hadden beter meer verschillende mensen van verschillende leeftijden mee moeten laten doen dat was veel betrouwbaarder geweest we weten allemaal dat op veel van deze sits vaak nep profielen zijn de sits waar je per bericht moet betalen daar zitten de meeste geld wolven
als een site kiest waar je een abonnement voor een jaar kunt kiezen of voor een korte periode
daar kun je onbeperkt berichten sturen daar krijg je niet elke dag een bericht van iemand die je wil leren kennen
maar veranderen ze hun beleid en je moet op eens per bericht gaan betalen
dan krijg je opeens dagelijks vaak wel heel veel berichten van andere dan is opeens het tienvoudig in je geïnteresseerd ook al heb je geen profiel foto geplaats
dat vind ik dan weer verdacht
dit geeft aan dat het ze alleen om het geld doen

in het verleden bij trosradar hebben ze wel een aantal van dit soort situaties al een aantal keren uitgezonden en uitgelegd hoe ze te werkt
ze hadden het beter niet hoeven uit te zenden ik ben er niet wijzer van geworden vraag me af of er meer zo over denken

aurora1
door aurora1 - Dec 3, 2014 om 16:55
15645 Antwoorden / 6 Vragen

U denkt toch niet dat die datingsites bestaan als leuke gratis hobby van de exploitanten?
Jammer dat u niet wijzer van de uitzending bent geworden.
Houdt u niet van hoofdletters (en punten en komma's e.d.)?

komsja
door komsja - Dec 3, 2014 om 16:57
1064 Antwoorden / 218 Vragen

@el-zorro
In het progamma van kassa hebben ze niet een goed totaal beeld van de 50plus datingsite,s weergegeven,ze hebben alleen een aantal (bekende)site,s behandeld waar men zich wel o.a gratis kan inschrijven maar dat er daarna wel degelijk kosten aan verbonden zijn,en die ene vent van .... zat gewoon zijn datingsite te verkopen,met z,n geslijm over het feit dat ze het allemaal gaan veranderen en duidelijker gaan maken Bhwuhee wat een gladjanus.
Maar als men op internet wat beter zoekt is er zowiezo 1 50plus dating site waar je je gratis kan inschrijven en je gratis kan zoeken en gratis met de man of vrouw van iemands voorkeur kan chatten en gratis berichten van elkaar kan ontvangen en verzenden.
En Tja,zoals ook op alle datingsite,s zullen er op die site ook mannen en vrouwen zich aangemeld hebben waarvan hun profiel beschrijving niet in overeenstemming is met hoe ze daadwerkelijk zijn,oftewel op wat voor een datingsite men zich ook aanmeld het blijft oppassen geblazen.