Ca
door Cassius Jun 8, 2018 om 11:03
Geldzaken & recht

Inwisselen American travellers cheques als erfgenaam

ING , indertijd Postbank verkocht ze, stuurt erfgenaam naar GWK, die weigert inwisselen, wat nu ?

9522 5 Rapporteer

door 14peter - Jun 8, 2018 om 11:09
567 Antwoorden / 2 Vragen

Travelers Cheque's verkregen uit een erfenis

Travelers Cheque's die zijn verkregen uit een erfenis kunnen nog steeds in geld worden omgezet. Hiertoe dien je de cheque's eerst ongeldig te maken door een diagonale streep over de voorkant te zetten, met hier overheen het woord 'VOID'. Vervolgens stuur je de cheque's op naar American Express in de Verenigde Staten samen met een verklaring van erfrecht, je rekeningnummer en bijbehorende gegevens (IBAN, BIC, tenaamstelling, woonplaats), je telefoonnummer en een kopie legitimatiebewijs. Verstuur een dergelijke zending voor de zekerheid altijd aangetekend!

BRON

marita5
door marita5 - Jun 8, 2018 om 11:41
11517 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Cassus ,

Misschien heeft u hier iets aan , klik op de rode regel .

http://www.aetclocator.com/TCLocator/search.do?lang=us

Kan een aflossingslocatie niet vinden?

Als u geen in de buurt zijnde locatie kunt vinden of bezoeken om te verzilveren, belt u het telefoonnummer van de klantenservice voor aanvullende ondersteuning.

Als u een financiële instelling, handelaar of particulier bent en moeite hebt om geaccepteerde reischeques te deponeren, kunt u ook het telefoonnummer van de klantenservice bellen voor assistentie.

Inruil van uw Travellers-cheques per telefoon, rechtstreeks met American Express, kan meer dan 30 dagen duren, afhankelijk van de omstandigheden van het verzoek. Er kunnen beperkingen gelden voor de valuta en de methode van inlossing, en de waarde van Travellers cheques die kunnen worden ingewisseld. Bepaalde kosten kunnen van toepassing zijn.

Voor vragen klantenservice Nederland :

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 8, 2018 om 11:46
7194 Antwoorden / 3 Vragen
edrick3
door edrick3 - Jun 8, 2018 om 12:38
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Terug naar Postbank/ING

Jeannetims
door Jeannetims - Jun 11, 2018 om 17:35
51 Antwoorden / 3 Vragen

De Postbank heeft ze destijds wel verkocht, maar namens Americain Express. Bij die laatste zul je toch echt moeten zijn om hier nog geld voor te krijgen.