mo
door moone199 Nov 13, 2017 om 12:43
Geldzaken & recht

Is de seniorenvoordeelpas betrouwbaar?

seniorenvoordeelpas maakt reclame, maar als ik hem aanvraag, komt er niets.
Is deze pas wel betrouwbaar?.
ik kan er nu nog vanaf als er uberhaubt  nog bericht komt van hen.

4686 6 Rapporteer

panter22
door panter22 - Nov 13, 2017 om 12:49
6599 Antwoorden / Vragen

https://seniorenvoordeelpas.nl/aanmelden/adw/?gclid=EAIaIQobChMI36-H4ry71wIVirftCh2OcAV6EAAYASAAEgJylfD_BwE

Je kunt direct starten en krijgt de pas later thuisgestuurd. Als je de pas ontvangen hebt, heb je nog 14 dagen om af te zeggen.
Je moet wel een klein bedrag voor het gebruik betalen.
Ga chatten met iemand van de seniorenvoordeelpas en stel daar je vraag.. Kijk rechtsonder op bovenstaande site.

sjjoppy
door sjjoppy - Nov 13, 2017 om 12:49
7194 Antwoorden / 3 Vragen
tijger1
door tijger1 - Nov 13, 2017 om 12:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Stel uzelf eerst de vraag: “Wat moet ik er mee?”.

Se
door Seniorenvoordeelpas.nl - Nov 14, 2017 om 15:33
4 Antwoorden / Vragen

Beste lezers,

Bedankt voor jullie reacties op het Kassa Forum. Wij zijn de Seniorenvoordeelpas. [edit redactie, teksten en links van commerciële of promotionele aard zijn niet toegestaan] Zou u contact op kunnen nemen via klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl? Dan kunnen wij direct controleren waar uw Seniorenvoordeelpas op dit moment is. Wij lossen deze situatie graag voor u op!

Met vriendelijke groet,

Wouter
Seniorenvoordeelpas

marita5
door marita5 - Nov 14, 2017 om 16:00
11518 Antwoorden / 15 Vragen

@seniorenvoordeelpas ,

Word het niet eens tijd dat u de voorwaarden aanpast , daar klopt geen bal .

5.4 Senicom heeft het recht eenzijdig de prijs van het lidmaatschap (zie artikel 2.3 van deze Voorwaarden) te wijzigen, mits het lidmaatschap sinds de totstandkoming ervan teminste drie ( 3 ) maanden heeft geduurd  Een wijziging van de lidmaatschapsprijs wordt uiterlijk zes (6) weken voordat deze van kracht wordt, op de website www.seniorenvoordeelpas.nl gepubliceerd en in de aan de Voordeelpas verbonden maandelijkse e-mailing.

Art 2.3 ,

2.3 : 48 uur na registratie zet Senicom de procedure in gang waardoor Lid binnen 12 werkdagen na registratie de gepersonaliseerde fysieke voordeelpas ontvangt, alsmede het op de inschrijfpagina niet voor restitutie vatbare welkomstgeschenk.

Waar doneert u nu aan , iig niet meer aan het Nationale Ouderenfonds ?

Per pas doneren wij €1,- om het leven van senioren leuker te maken .