cm
door cmerode Jun 23, 2017 om 19:23
Geldzaken & recht

Is seniorenvoordeelpas wel te vertrouwen

Op 12 juni jl. kreeg ik een leuke aanbieding van senioren voordeelpas ( klantenservice Senicom BV t.a.v. seniorenvoordeelpas.nl postbus 6037 5600 HA


Eindhoven. Tel: 085-0298517) om lid teworden met heel veel voordelen, uitstapjes, restaurants, musea, overnachtingen , jaarlijkse medische check up, gratis hotel overnachtingen. Wij betalen
23,95 euro pp. per jaar,  in het begin, daarna zou er een lichte verhoging volgen( na telefonisch contact) dit leek ons voor dat bedrag bijna onmogelijk, maar nog een keer telefonisch contact zijn wij dan toch lid geworden. wij hebben op hun site het bedrag overgemaakt, en zouden dezelfde week nog onze passen ontvangen. maar op 16 juni kwam er een mail, dat uiterlijk 23 juni alles, passen inlogcodes binnen zouden zijn , maar vandaag nog steeds niets.
Ik heb rond 17.00 uur telefonisch contact opgenomen, maar het nummer was niet meer te bereiken.Ik heb daarna contact opgenomen met KPN. De klanteservice van kpn vroeg i dit een nummer van kpn, maar dat wist ik niet, zij zijn gaan kijken en wisten ook niet wat er gaande was, kan een telefoonstoring Zijn? Maar ook het nummer van het vestigingsadres Senicom BV. Smalle Haven 57 5611 EH Eindhoven was plots op die site verdwenen.Ik wilde vandaag als de passen niet binnen zouden zijn het geld stoneren, maar er is niets meer op mijn afschriften te vinden (ING) . Ik ga morgen langs de bank of zij nog iets kunnen vinden, en ik ga ik aangifte doen. het verhaal van telefoonstoring geloof ik niet meer nadat beide nummers verdwenen zijn
[edit-redactie]

27743 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

panter22
door panter22 - Jun 23, 2017 om 19:39
6599 Antwoorden / Vragen
0

Haal eerst je adres en telefoonnummer van de site met de bewerkknop. Iedereen kan meelezen op dit openbare forum
Het telefoonnummer staat op de site: 085-0298517.  Om 5uur is mogelijk de klantenservice gesloten.
Misschien komen de passen morgen, Het is nu weekend en je toch niets meer doen,
Is het geld voor de passen nog niet afgeschreven? Dan valt er ook niets te storneren.
Er zijn al meer dan 19.000 leden. Dat is een klus om deze te verwerken. 
Of in het weekend een mailtje sturen:info@seniorenvoordeelpas.nl

tijger1
door tijger1 - Jun 23, 2017 om 20:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Volgens die site kan men achteraf betalen of via automatische incasso. U schrijft dat u het bedrag hebt overgemaakt. Aan de hand van wat dan als u nog helemaal niets ontvangen hebt.

En als u echt zelf het bedrag overgemaakt zou hebben, kunt u ook niet storneren.

aurora1
door aurora1 - Jun 23, 2017 om 20:20
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Zie de link van @sjoppie hieronder (op de rode regel klikken).
Als u nog gratis hiervan af kunt komen zou ik dat zo snel mogelijk doen.
Waarom zou u moeten betalen en dan ook nog met een duurder wordend lidmaatschap om kortingen te krijgen van allerhande waar u toch al korting voor zou krijgen en dan veelal ook nog voor zaken die u eigenlijk niet eens wilt?

Cookies
door Cookies - Jun 23, 2017 om 20:21
13336 Antwoorden / 36 Vragen
1

Bepaald niet bijdehand om je persoonlijke gegevens op het forum te zetten.

Je kunt mailen naar ruud@senicom.nl 
Dit e-mailadres is vermeld bij een reactie van Senicom, zie link van @sjoppie.

En zo vreemd is het natuurlijk niet dat om 17 uur een 'bedrijf' niet meer bereikbaar is. En als iets te mooi is om waar te zijn, dan is het dat ook.

Cookies
door Cookies - Jun 23, 2017 om 20:25
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Ik zie overigens op de site gewoon het telefoonnummer staan  https://seniorenvoordeelpas.nl 085-0298517. Dat het niet meer op de site zou staan, klopt dus niet.

Aangifte doen waarvan?

marita5
door marita5 - Jun 23, 2017 om 20:30
11521 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo CMerode , 

Ik heb het tel. nr geprobeerd , krijg de melding het door u gekozen nummer is tijdelijk niet bereikbaar , kan zijn omdat u om 17.00 uur heeft gebeld 
Op de site heb ik geklik op algemene voorwaarden , krijg ik het inlogscherm Facebook en Registreren te zien .
Het tel.nr van Senicom. BV is afgeschermd .

Het kan zijn dat ze problemen hebben met de site , overal waar ik op klik o.a. veelgestelde vragen e.d . krijg ik ook het inlogscherm van FB en Registreren te zien .

Probeer eens een e-mail te sturen naar ruud@senicom.nl 

tenormin
door tenormin - Jun 23, 2017 om 21:20
16837 Antwoorden / 108 Vragen
1

Lees ook dat de lanceerdatum afgelopen 14 Juni was. Best veel leden al ¿ wat betekent dat het Nationaal Ouderenfonds al ruim € 14.000,00 ontvangen zou moeten hebben. Lijkt me een vriendelijke site maar zou geen pas willen hebben. En "wel €500,00 voordeel p.j. p.p."?Dan zou men van alles gebruik moeten maken plus: gaat men automatisch meer uitgeven "omdat je zo  voordelig uit zou zijn".

wi
door willem de vos - Sep 27, 2017 om 15:57
1 Antwoorden / Vragen
2

Voor iedereen die van plan is de pas aan te schaffen....niet doen!  De voordelen en kortingen zijn nergens te verifiëren,bv 10% korting op zorgverzekering is bedrog en de communicatie is ellendig.  Ik had de pas  impulsief aangevraagd en ben toen een rondgang gaan maken op internet en heb dezelfde dag de pas geannuleerd,dan begin de ellende,mails hoe jammer het is van verschillende medewerkers/sters,vervolgens moet je een formulier invullen en uiteindelijk na diverse bevestigingen van ....weer diverse medewerkers/sters dat ik de pas heb geannuleerd. Verrassend genoeg ontving ik de pas toch en heb weer gemaild,krijg je weer een mail van....weer iemand anders dat je het formulier waarmee je de pas annuleert niet hebt ingevuld pfff.  Ik heb gelukkig niet betaald(achteraf betalen)en uiteindelijk ontving ik vandaag een mail dat ik de pas en de hotel cadeaukaart diende terug te sturen en dat dan de zaak is afgedaan....

gerbera
door gerbera Sep 27, 2017 om 16:34
7368 Antwoorden / 14 Vragen

Doe dat dan wel aangetekend, heeft u in elk geval bewijs dat u de boel heeft teruggestuurd. Anders krijgt u het bericht dat het nooit is ontvangen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mi
Michael Smeer - May 6, 2024 om 00:16
Huishouden & energie

Gaat de energiemij rekening houden met gehuurde zonnepannelen?

Ik heb een huurhuis van Ymere. Door hen werd mij zonnepannelen te huur aangeboden via Iederzon. Dat was de enige mogelijkheid om zonnepannelen te nemen. In het kader van de groene energie heb ik deze genomen. Dit is een wel  een contract van 30 jaar en daar betaal ik momenteel elke maand ruim 36 euro voor. Deze pannelen leveren overigens lang niet de beloofde opbrengst (Ik verwacht nog niet een ... Lees meer

Quirine van Steijn
Quirine van Steijn - Oct 4, 2023 om 13:50
Geldzaken & recht

Boete betalen bij abbostop

Ik heb per ongeluk via Abbostop.nl mijn koboplus abonnement laten stopzetten. Ik dacht dat ik rechtstreeks bij Koboplus opzegde.
Kreeg direct een mail met een betalingsverzoek van 29.95. Direct gemaild dat het een vergissing was. Viel geen discussie over te voeren. Heb de afschrijving terug laten boeken. Dag later een mail met eis dat ik binnen 7 dagen 29,95 + 12,95 boete moest betalen. Via e ... Lees meer

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer