mo
door mosquitis Oct 6, 2019 om 17:32
Geldzaken & recht

Jort Kelder en Bitcoin

Is het verhaal van Jort Kelder waar?

4322 15 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Oct 6, 2019 om 17:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Gelooft u in sprookjes? Ga naar de Efteling, die toegangskaartjes zijn volgens mij al duur genoeg. Maar dan hebt u wellicht nog een leuke dag.

Of gooi uw geld uit het raam als er mensen langs lopen. Kunt u gniffelen als ze graaien.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 6, 2019 om 17:38
16869 Antwoorden / 202 Vragen

Vraag het aan Jort, voor zover ik kan vaststellen vertelt Jort geen onzin en voor zover ik het heb gevolgd was de inhoud ook bedoeld als waarschuwing.
Hoe dan ook is het volstrekt waar dat namen en foto's van bekende Nederlanders ongevraagd en volstrekt ongewenst, ook die van Jort, worden gekoppels aan 'positieve verhalen' om vooral aan het bicoinsprookje mee te doen. Het is aan u of u met bitcoins wenst te gokken of niet. Maar houd dan wel rejkening met het feit dat u mogelijk een hoop zakdoeken nodig heeft als uw geld 'foetsie is'.

tenormin
door tenormin - Oct 6, 2019 om 17:45
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Als dit het enige was wat ik hier lees, heb ik geen ander antwoord dan: veel B.N. rs worden onterecht aan de Bitcoin gelinkt en hebben er niets mee te maken. Maar ik ben aan het raden want ik ken het verhaal van Jort Kelder niet. Wel van anderen, nl o.a. Marco Borsato, Gerard Joling en meer mensen die op TV te zien zijn.

hutch
door hutch - Oct 6, 2019 om 17:46
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Uiteraard niet. Het zijn gewoon ordinaire oplichters die de goede namen van bekende Nederlanders misbruiken.

Lees maar eens * dit *.

Donuts
door Donuts - Oct 6, 2019 om 17:52
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Nee, is zeker niet waar. Veel namen van bekende Nederlanders worden door deze oplichters gebruikt, dat is o.a. hier te lezen https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/nepadvertenties-van-bekende-nederlanders-vormen-groeiend-probleem-1-7-miljoen-euro-schade-gemeld~b7b4b2e6/

sw
door swat1500 - Oct 6, 2019 om 17:57
3791 Antwoorden / 0 Vragen

Nee,  hetzelfde artikel wordt ook gebruikt met een foto van Ali B en John de Mol sr.

diumenge
door diumenge - Oct 6, 2019 om 17:59
11969 Antwoorden / 15 Vragen

NEE!

aurora1
door aurora1 Oct 6, 2019 om 18:09
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wat staat daar?

diumenge
door diumenge Oct 6, 2019 om 18:11
11969 Antwoorden / 15 Vragen

NEE!, maar dan in grotere letters ;-)

edrick3
door edrick3 Oct 6, 2019 om 18:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen

LOL

tenormin
door tenormin Oct 6, 2019 om 18:33
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Kan het niet lezen, sorry.

aurora1
door aurora1 - Oct 6, 2019 om 18:08
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Heeft u dat al aan onze Jort gevraagd?

pe
door peentjes - Oct 6, 2019 om 18:19
421 Antwoorden / 0 Vragen

Neeee. Hij bevestigde dat drie dagen geleden zelf. Maar blijf geloven....

jo
door jorisw - Oct 6, 2019 om 18:34
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Het verhaal dat hij die oplichters gaat aanklagen is waar. En al zou het waar zijn: je gaat toch niet iets aanschaffen alleen maar omdat een BN-er het aanprijst? Als dat wel zo is, dan moeten consumentenprogramma's als Kassa en Radar misschien terug naar de basis, en consumenten weer gaan opvoeden.

tijger1
door tijger1 Oct 6, 2019 om 18:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Paarlen voor de zwijnen zogezegd. Compleet vespilde moeite dus.

gerbera
door gerbera - Oct 6, 2019 om 22:11
7368 Antwoorden / 14 Vragen

Maar goed dat ik niet op "feestboek" zit anders hadden ze mijn foto ook gebruikt. En ik kom best wel zeer vertrouwd over op een foto.
Verklein hem, knip er een kartelrandje om en u heeft een zeer zeldzame postzegel.☺  Wat ik dus wil zeggen geloof niet alles ook niet van bn'ers.

Ya
door YannickF - Mar 11, 2020 om 13:24
1 Antwoorden / Vragen
newmikey
door newmikey - Mar 11, 2020 om 13:27