ka
door katja54 Nov 5, 2010 om 10:50
Geldzaken & recht

Kaarten huishoudbeurs

Ik heb via de site van de huishoudbeurs twee kaarten voor de beurs in februari besteld en betaald.
Nu moet ik de kaarten downloaden en uitprinten maar dat lukt dus niet.
Ik heb het aan mijn kinderen gevraagd om het te doen en aan mijn ex-man maar bij hun lukte het ook niet.
Hoe kom ik nu aan mijn kaarten????

854 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

getty
door getty - Nov 5, 2010 om 10:57
4179 Antwoorden / 10 Vragen
0

Misschien even bellen?? Op de site zie ik diverse telefoonnummers staan.
T 020 549 22 01 (Dit nr is van een sales manager van de beurs, probeer die eens)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

p.
p.j.de leur - Apr 29, 2024 om 16:31
Voeding & gezondheid

Krimpflatie

Hr.- mevr. Hoogvliet Wij doen altijd onze boodschappen Bij Hoogvliet in Houten wat mij al een tijd opviel dat de eieren kleiner werden krimpflatie, ik koop altijd de L  qua grootte zitten ze tussen de M en de S geen verschil ik heb ze thuis nagewogen als ik in de winkel ga kijken in de dozen L zie ik qua grootte ook geen verschil. [edit-red.]   Eieren zijn verkrijgbaar in vier gewichtsklassen ... Lees meer

Ni
Niet-op-vakantie - May 2, 2024 om 11:05
Vakantie & reizen

Mag corendon dit zomaar doen?

Goedemiddag,

Op 30 april boekten wij een last minute bij Corendon. We kozen een rondreis Spanje, last minute, met vertrekdatum 11 mei. Op 10 en 11 mei was de prijs van deze reis goedkoper: 446 euro pp maar vlucht vanaf Eindhoven. Geen vreemde prijs voor een last minute met 3* hotel (Logies) over 10 dagen, dachten wij. Met de koffers en alle andere extra kosten erbij kwamen we op een bed ... Lees meer

Va
VanJetje - May 2, 2024 om 20:48
Auto & vervoer

NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren

In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen. 
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke ... Lees meer