An
door Anne1952 Aug 13, 2024 om 14:43
Geldzaken & recht
Loterijverlies 13-08-2024

Vandaag 13-08-2024 wederom een brief gekregen van Loterijverlies, die weten echt niet van ophouden en waarom stopt niemand deze oplichterij.
De vraag was om € 27.50 over te maken.
Ook kon ik me afmelden met 2 codes, maar dat durf ik niet eens aan.
Ik heb trouwens lang geleden al eens een brief geschreven dat ik van alles afzie, maar dat snappen ze dus blijkbaar niet.
Vraag me overigens af hoeveel brieven die versturen, want dat moet toch ook een kapitaal kosten.

Trap er niet in.

4598 7 Rapporteer
sjjoppy
door sjjoppy - Aug 13, 2024 om 15:28
7377 Antwoorden / 3 Vragen

Klacht indienen

Ontvang jij ongewenst brieven van Loterijverlies en lukt het niet om je af af te melden? Dan kun je een klacht indienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens. Hoe je dat doet, lees je hier.

https://radar.avrotros.nl/artikel/loterijverlies-blijft-bedelbrieven-sturen-gegevens-mogen-hier-niet-voor-gebruikt-worden-54819

marita5
door marita5 - Aug 13, 2024 om 15:33
11663 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Anne1952 ,

U kunt ook de brief negeren , voorkomt een hoop ergenis .

sira
door sira - Aug 13, 2024 om 17:16
2553 Antwoorden / 24 Vragen

Alle mensen die zich niet hebben aangemeld, krijgen ook geen brieven.

Het is bekend dat procederen tegen de staat eindeloos kan duren.

id
door idaeon - Aug 14, 2024 om 15:19
22 Antwoorden / Vragen

Ja, ik heb de brief ook gekregen en deze direct in de vuilnisbak gemikt.
Heb mij hier vele jaren geleden voor ingeschreven en toen een éénmalig bedrag betaald om mee te doen.
Ik weiger dus ook consequent om een verdere bijdrage te doen. Er zijn al best wat van die bedelbrieven geweest die om meer geld vragen.

Gewoon lekker negeren en af blijven wachten.
Mochten ze het ooit voor elkaar krijgen om die claim daadwerkelijk ten gelde te maken verdienen ze er genoeg aan.

Engelse drop
door Engelse drop - Aug 16, 2024 om 14:18
64 Antwoorden / 5 Vragen

Ik heb vandaag terug gemaild dat ik een woord wilde hebben op de vraag. Hoe lang gaat dit nog duren. De staatsloterij is al opgezegd om dat ik het geld voor de deelname niet kan missen. Deze 27,50 is ook weer een hap uit mijn budget. Wil ik dus ook niet missen.

Ja
door JannyBoe Aug 16, 2024 om 14:45
583 Antwoorden / Vragen

@SJOPPY gaf in de eerste reactie al een link naar de website van Radar van Avro/Tros.
Hier een aanvulling met een overzicht van alle items op die site.
Als je dat allemaal leest dan zou ik er persoonlijk geen cent dan wel energie meer insteken.

Er
door Erikkkk - Aug 16, 2024 om 15:36
15 Antwoorden / Vragen

Ik kreeg deze week ook een brief van loterij verlies.
Geopend gelezen naam en adres er af gescheurd en de rest bij het oud papier gedaan.
Weg ergenis.

Ri
door Rianne Veen - Aug 30, 2024 om 15:23
1 Antwoorden / Vragen

Helaas, mijn vader van bijna 90 heeft het gevraagde bedrag van € 27,50 overgemaakt aan loterijverlies.nl
Ik zou deze organisatie graag voor de rechter zien! Ben er zo boos over.