ne
door nelmartien Apr 25, 2017 om 09:19
Geldzaken & recht

Mag ik a.u.b. zelf beslissen ,hoe ik betaal???

Niemand kan mij verplichten hoe ik betaal! Waarom denkt men dat het wel kan!! Ik ga niet meedoen !!!!!!!!!!!!!!

1619 15 Rapporteer

johanv1100
door johanv1100 - Apr 25, 2017 om 09:30
63 Antwoorden / Vragen

Wat jij wil,maar wat is je vraag??

Wi
door Willem1963 - Apr 25, 2017 om 09:30
8 Antwoorden / Vragen

Nee men kan u niet verplichten hoe u betaald. Maar men kan wel beslissen om dan bepaalde artiklen of diensten niet te leveren.

diumenge
door diumenge - Apr 25, 2017 om 09:41
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Goed standpunt Nel! Geen idee waar het over gaat, maar hou vast aan je idealen.

tijger1
door tijger1 - Apr 25, 2017 om 09:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Perfect, houd uw poot stijf.:-))

me
door mein33 - Apr 25, 2017 om 10:04
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Niemand kan mij verplichten hoe ik betaal! Waarom denkt men dat het wel kan!! Ik ga niet meedoen !!!!!!!!!!!!!!

Helemaal goed !!!! Zo mag ik het horen !!!!
Het maakt niet uit "hoe" je betaald, als je maar betaald, althans zo was het, zo is het, maar zo zal het niet blijven.
De dwarsliggers, ook in het betalingverkeer, zullen uiteindelijk mee moeten met de ontwikkelingen die bij deze en de komende tijd horen.
Er is, neem maar even voor het gemakde afgelopen 70 jaar, zoveel verandert op het betalingsgebied en met al die ontwikkelingen bent u vanaf een bepaald moment  blijkbaar gewoon meegegaan, zonder daartegen te protesteren.
Hoe u het ook wendt of keert u zult, net als wij allemaal, gewoon mee moeten in de stroom der ontwikkelingen en daarin hebben u en ik geen enkele keuze of inbreng.
En als u de ontwikkelingen toch niet wilt of kunt volgen dan blijft u niets anders dan op het houtje te bijten dat u heeft gevonden  ;-))
Ik sluit mij in iedergeval niet bij u aan, maar probeer de ontwikkelingen voor zover als mogelijk wel te blijven volgen aangezien er geen andere keuzemogelijkheid is.

emcede
door emcede - Apr 25, 2017 om 10:21
960 Antwoorden / 4 Vragen

Beste Nelmartien, dit is geen pleur-maar-raak-forum. Dit is een vraag-en-beantwoord-forum. U stelt een vraag in het wilde weg zonder dat iemand een idee heeft waar het over gaat.

Ja u mag bepalen hoe u betaalt. Maar dat kent beperkingen. U mag niet eenzijdig bepalen dat u in termijnen betaalt. En u mag tegenwoordig ook niet meer eenzijdig bepalen dat u met een acceptgirokaart wilt betalen zonder extra kosten.

Dus stel de vraag nog eens opnieuw, maar dan met wat meer info. Wie is de "men" die denkt dat ze voor u kunnen beslissen?

ne
door neodutchio - Apr 25, 2017 om 10:39
5164 Antwoorden / 12 Vragen

Het pleur je gezeur uurtje was vanmorgen tussen 8 en 9 uur. U was dus net te laat met uw bericht.

Maar goed, wel bedankt voor het delen, ik had het niet willen missen.

ficus
door ficus - Apr 25, 2017 om 10:40
147 Antwoorden / 2 Vragen

De klasieke W-vragen: wie,wat,waar, waarom,wanner

fa
door familyman - Apr 25, 2017 om 10:51
888 Antwoorden / 1 Vragen

De man met de geldtas die vroeger elke week 1 cent kwam halen is al een poosje dood.

wi
door wilhelmina59 Apr 25, 2017 om 11:07
519 Antwoorden / 0 Vragen

Heb laatst mijn stalgeld (uit nijd) met 1,2 en 5 centen betaald.
Daarna gezegd ...... iets met hard omvallen en de gevolgen ervan.

pi
door pieterwolters Apr 25, 2017 om 17:28
3610 Antwoorden / 0 Vragen

En lucht dat op, zulk kinderachtig gedrag door met kleine muntjes te betalen? Volgens mij maak je het vooral jezelf er moeilijk als je zo in het leven staat.

marita5
door marita5 - Apr 25, 2017 om 11:09
11529 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo NelMartien ,

Mag ik a.u.b. zelf beslissen ,hoe ik betaal???

Dit recht heeft u , als u maar betaald , hoe maakt niet uit .
Heeft het te maken met dit nieuws , klik op de rode regel .

https://kassa.vara.nl/nieuws/banken-voeren-mobiele-bethaalmethode-payconiq-in

gerbera
door gerbera - Apr 25, 2017 om 11:39
7371 Antwoorden / 14 Vragen

Niemand kan mij verplichten hoe ik betaal! Waarom denkt men dat het wel kan!!

Wordt dat hier gedaan dan?

edrick3
door edrick3 - Apr 25, 2017 om 12:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ja hoor.
Dat klopt.
Geen idee.
Mooi zo!

fa
door familyman - Apr 25, 2017 om 12:49
888 Antwoorden / 1 Vragen

U mag mij zoveel u wilt in elke valuta en coupures betalen hoor, geen probleem.

aurora1
door aurora1 - Apr 25, 2017 om 18:33
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Groot gelijk. Maar voortaan dit geschreeuw met al die overbodige leestekens liever beperken tot de eigen kring en niet op een forum dumpen.

ha
door halex - Apr 25, 2017 om 20:29
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Oh jawel hoor, dat kunnen anderen zeker. Wat denkt u wel niet: dat u een bedrijf even kunt gaan voorschrijven hoe zij betaald willen worden? Het moet toch niet mooier worden dat eenvoudige consumenten zich menen te mogen bemoeien met de bedrijfsvoering van een ondernemer. De enige vrije keuze die u hebt, is of u met de ondernemer in zee gaat, of u het product of de dienst aanschaft. Maar zodra u dat hebt gedaan, dient u zich te schikken naar de regeltjes van de ondernemer. Dat is niet kinderachtig (want dat bent u zelf), maar dat is zoals het gewoon gaat.
En hou die uitroeptekens ff lekker bij u. Ik meen me niet te herinneren dat wij vroeger hebben geknikkerd, dus ik wens een respectvolle benadering uwerzijds. Sterker nog, ik eis dat u zich respectvol gaat gedragen.