Rv
door Rvp2018 Jan 26, 2018 om 07:37
Geldzaken & recht

Offerte na 10 maanden nog niet klaar

Medio mei zijn wij accoord gegaan met een offerte voor een overkapping met zonnescherm en plaatsen van kunststof kozijnen.

Alles zou eind juni/begin Juli klaar zijn. 

Het is nu januari en een groot deel lijkt eindelijk klaar.
Echter hebben wij al 4 keer een toezegging gehad dat ons zonnescherm op korte termijn geleverd zou worden, echter is dit tot op heden niet gebeurd, en twijfelen wij of dit nog gaat gebeuren.

Kunnen wij deze nog van de offerte afhalen? Hoe moeten wij dit aanpakken?






436 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Jan 26, 2018 om 09:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen
11

Dus de offerte is wel klaar, maar de werkzaamheden nog niet? De overkapping en kozijnen zijn geplaatst? 

Geeft dat bedrijf ook nog een reden voor de problemen met het zonnescherm?

Geef ze schriftelijk nog een termijn, zeg 14 dagen, dat het zonnescherm geplaatst moet worden, en schrijf ook dat als dat niet gebeurt u dat deel van de opdracht annuleert.

Ik hoop dat u nog niet alles betaald hebt.

Rv
door Rvp2018 Jan 26, 2018 om 12:06
Antwoorden / 1 Vragen

Klopt idd dat de offerte klaar is.

Andere werkzaamheden na heel wat gedoe en vele malen uitstel uiteindelijk opgelost.

Zonnescherm is ons al meermaals toegezegd dat deze besteld zou zijn, maar tegen de tijd dat hij binnen zou moeten zijn, is er iets mis gegaan, daardoor deze er niet is.

2weken geleden een mail gestuurd dat we het zonnescherm uiterlijk februari willen hebben. Hierop na een week een reactie gekregen dat de eigenaar deze week langs zou komen om alles door te nemen. Dit is echter niet gebeurd.

hansje klein
door hansje klein Jan 26, 2018 om 12:25
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Ben het met de voorganger eens ...

Brief schrijven en het bedrijf nog maximaal twee weken de tijd geven als uiterste datum voor levering en montage alvorens van dit deel van de opdracht schriftelijk af te zien. Mogelijk is het scherm ook nog niet geleverd aan het montagebedrijf.

Wilt u in principe het scherm echter nog wèl hebben, dan maak er drie tot vier weken van ... daarna kunt u besluiten wat er gaat gebeuren. Alleen een bedrag voor het scherm en de montage aftrekken is juridisch niet genoeg. Had u alles al betaald, dan kunt u het niet geleverde deel terugvorderen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

si
simon1969 - Jun 17, 2024 om 16:00
Winkels & webshops
Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Ik heb op 19 mei 2024 100 stuks injectienaalden besteld en betaald bij Safe Products.nl. Krijg netjes na betaling een mailtje van de betaalde order en dat deze binnen 2- 5 werkdagen geleverd zou gaan worden. Tot op heden is er niets geleverd en ik had ze juist snel nodig voor mijn medicijnen iname. Mijn apotheek kan deze maat naalden niet leveren en ben dus aangewezen op een online winkel. Ik heb ... Lees meer

ni
nicmol - Jun 17, 2024 om 13:39
Vrije tijd & tuin

Hoeveel % hout mag ik aan houtopslag in mijn tuin leggeneggen

Ik  heb eenderde van in de  tuin hout liggen voor mijn houtkachel neergelecht
Het is een huurwoning
De woningbouw 
Ze zeiden dit

Goedemiddag, Ik liep vanmiddag achter uw huis voor een iets anders. Maar ik schrok mij rot wat ik in uw tuin zag. Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit op te ruimen. Los van de uitstraling, wil ik er niet aandenken dat hier brand ontsta ... Lees meer

Mu
Mureuswausss - Jun 13, 2024 om 01:46
Computers & telefonie

Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode

Goedenavond Kassa,

Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.

Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon. 
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.

Vanzelfsprekend heb ik een repa ... Lees meer