ja
door jacgeurts May 2, 2004 om 22:47
Geldzaken & recht

Ontbinden Koop overeenkomst

Ik heb getekend voor de koop van een tweedehandse auto bij een garage.

De auto zou over een week geleverd worden.

Ik wil deze koop laten ontbinden dit heb ik dezelfde dag nog bij de garage kenbaar gemaakt.

De garage wil echter 20%(€ 2500,-) van het aankoopbedrag

volgens de voorwaarden van de garage.

Ik ben echter niet op deze voorwaarden gewezen en heb ook geen documenten gezien waar dit staat vermeld.

Ik vind dit een absurd hoog bedrag, mag de Garage dit bedrag vragen?

Ik wil best een schadeloosstelling betalen maar dit moet in verhouding staan met de verrichte arbeid en kosten die de garage gemaakt heeft.

428 2 Rapporteer

se
door seamion - May 21, 2004 om 19:38
16 Antwoorden / 0 Vragen

Volgens deze pagina kan de garage dit inderdaad doen. http://www.staiksterk.nl/consumentenrecht#law20

Dit is bepaald in de wet consumentenkoop die op 1 mei 2003 in werking is getreden.

Niet leuk voor u, maar het ik ben bang dat het niet anders is.

Sterkte !

ba
door barbaraeli - Jul 25, 2012 om 12:25
8 Antwoorden / 2 Vragen

Webbrowser(s) selecteren

Snel, schoon en betrouwbaar. De populairste browser voor Windows... Gratis van Microsoft. Upgrade naar een betere browser. Opera is snel, vloeiend en eenvoudig in gebruik. Uw onlineveiligheid is voor Firefox de hoogste prioriteit. Firefox is gratis, en gemaakt om u het meeste uit het web te laten halen. Apple's Safari voor Windows, de meest innovatieve browser ter wereld. Een snelle nieuwe browser van Google. Probeer het nu! Ongeëvenaarde snelheid en eenvoudig te gebruiken met opties die u alleen in Maxthon 3 vindt. Eens gezien, is gebruiken! Met meer dan 600 miljoen downloads. K-Meleon is an extremely fast, customizable, lightweight browser based on the Mozilla Gecko engine and designed specifically for Windows. Snelle 3-in-1 browser ter bevordering van uw productiviteit. De beste combinatie van functies, snelheid en flexibiliteit. Gratis. De beste webbrowser: Klein, snel, simpel, in hoge mate configureerbaar en aanpasbaar. Perfect voor iedereen! Dragon voor Windows van Comodo, 's werelds meest veilige browser. Optimized for speed, safety and flexibility. See it for yourself! Facebook-integrated Social Browser. Add all your favorites including Twitter, YouTube and more.
Installeren Installeren Installeren Installeren Installeren Installeren Installeren Installeren Installeren Installeren Installeren Installeren
Meer informatie Meer informatie Meer informatie Meer informatie Meer informatie Meer informatie Meer informatie Meer informatie Meer informatie Meer informatie Meer informatie Meer informatie
Later selecteren

Meer informatie, gebruiksvoorwaarden en privacyverklaring.

Dit had ik vorig jaar al gekregen of misschien al eerder.
Het verhaal klopt dus niet
mvg.
Barbaraeli