vo
door volkaan Feb 1, 2013 om 20:08
Geldzaken & recht

Opgelicht door Lecturama, cursus digitale fotografie ontvangen ipv een gewonnen prijs Digitale fotocamera!!

BEN OPGELICHT door LECTURAMA. Afgelopen zomervakantie 2012 heb ik in het vliegtuig een formulier ingevuld waarbij men prijzen kon winnen. Meteen na mijn vakantie werd ik gebeld en er werd mij gezegd dat ik een digitale fotocamera had gewonnen tegen verzendkosten van 6,95. Dit vond ik natuurlijk goed maar geen CURSUS!! (heb het druk zat op school!!) Gelieve te reageren degenen die dit ook hebben meegemaakt!

2262 11 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 1, 2013 om 21:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

En als er nu niemand is die op jouw oproep reageert, wat dan? Ik zie daar incassobureau staan bij je trefwoorden. Wil je dat iemand je helpt met je problemen, of wil je gewoon wat in het wilde weg lopen roepen?
En waarom kom je hier nu pas mee en niet toen je doorkreeg dat je aan een cursus vastzat?

ve
door verwijderd - Feb 1, 2013 om 21:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je hebt dus iets gewonnen waar je voor moest betalen en wat niet was dat je gedacht had. Zit je nu nog ergens verder aan vast, of ben je gewoon kwaad. Voortaan niet meer aan die flauwekul meedoen en eerst lezen voordat je iets invult.

ve
door verwijderd - Feb 1, 2013 om 22:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou denken dat u toch het verkeerd heeft gelezen, dat er werkelijk zoiets was wat zij zij altijd doen de tekst zo opstellen dat men er makkelijk over kan lezen wat werkelijk iets anders is.

ve
door verwijderd - Feb 8, 2013 om 11:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte heer Yener,

Wij delen geen flyers uit in vliegtuigen, deze staan dus los van onze aanbieding.
Hierbij het antwoord welke u reeds via klachtenkompas.nl heeft ontvangen:

Antwoord Bedrijf, geplaatst 05-02-2013
Status gewijzigd in: Afgehandeld
Geachte heer Yener,

Wij hebben het opgenomen gesprek beluistert.
U spreekt zelf over een digitale camera, de agent welke u sprak heeft het over een digitale fotografie cursus met gratis opbergmap en 75 gratis afdrukken in de kennismaking.
Tevens geeft hij uitleg over de camera, welke u aan het einde van de cursus zal ontvangen.
Helaas door een technische storing is er geen voicelog opgenomen.
Daardoor zullen wij het dossier sluiten en kunt u de rekeningen vernietigen.
Wij zullen u vandaag nog een mail sturen waarin het gratis retour adres staat vermeld, u kunt dan het 2e pakket kosteloos retourneren.
Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Lecturama

Wij zijn van mening dat we deze klacht al opgelost hebben, helaas vind u het nodig om deze nog een keer op internet te zetten.

Met vriendelijke groet,
lecturama

ve
door verwijderd - Feb 8, 2013 om 11:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Helaas door een technische storing is er geen voicelog opgenomen.

Tuurlijk, welke goedgelovigen denk jij hier tegenover je te hebben?
Wel allemaal heel toevallig toch?

Wij delen geen flyers uit in vliegtuigen, nee hoe komt TS dan aan het materiaal? Kwam uit de lucht vallen?

Totaal ongeloofwaardig relaas, geeft wel weer aan hoe dit bedrijf omgaat met mensen...

ve
door verwijderd - Feb 8, 2013 om 12:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

lecturama schreef op vrijdag 8 feb 2013, 11:46:
Helaas door een technische storing is er geen voicelog opgenomen.

Hoe kan je dan een opgenomen gesprek beluisteren?

pino123 schreef op vrijdag 8 feb 2013, 11:58:
Wij delen geen flyers uit in vliegtuigen, nee hoe komt TS dan aan het materiaal? Kwam uit de lucht vallen?

Niet bestaande enquete, maar ze zijn nu natuurlijk wel op een idee gebracht.

ve
door verwijderd - Feb 8, 2013 om 12:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

wittechoco schreef op vrijdag 8 feb 2013, 12:13:
lecturama schreef op vrijdag 8 feb 2013, 11:46:
Helaas door een technische storing is er geen voicelog opgenomen.

Hoe kan je dan een opgenomen gesprek beluisteren?

Wou ik ook net zeggen LOL

Overigens is Lectuurdrama al jaren op dergelijke manier in diverse programma's geweest. Ik heb zelf ook met ze vandoen gehad, een jaar of tien geleden. Als je dan contact zoekt via bijvoorbeeld Kassa kan alles ineens wel opgelost worden. Het wordt tijd dat dat criminele schorem eens wordt aangepakt!!!

ve
door verwijderd - Feb 8, 2013 om 12:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste,

Wij nemen alle gesprekken volledig op, tevens wordt aan het einde van het gesprek een voicelog opgenomen.
Wanneer deze voicelog niet correct, compleet of niet aanwezig is kunnen wij de bestelling niet bevestigen.
De gegevens van de heer Yener hebben wij via een internet enquête verkregen.
Wanneer wij geen fout hebben gemaakt en dit geheel aan de klant te wijten is zullen wij geen betalingen intrekken of klachten 'ineens' oplossen.
Helaas door het medium Internet, waarbij iedereen vaak ook ongegronde klachten uitzet, omdat dit ook anoniem kan, trekken wij vaak aan het kortste eind.

Met vriendelijke groet,
Lecturama

ve
door verwijderd - Feb 8, 2013 om 12:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

In het verleden heel veel boeken besteld bij Lecturama maar steeds een verzoek ingestuurd om geen boeken meer te ontvangen. En het ging altijd goed.

ve
door verwijderd - Feb 8, 2013 om 12:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

lecturama schreef op vrijdag 8 feb 2013, 12:33:
Helaas door het medium Internet, waarbij iedereen vaak ook ongegronde klachten uitzet, omdat dit ook anoniem kan, trekken wij vaak aan het kortste eind.

Met vriendelijke groet,
Lecturama

Niet lopen piepen, jullie hebben geen voicelog (om wat voor reden dan ook) en daarmee finito. Bovendien zijn er hier al diverse meldingen over ongewenste telefoontjes door Lecturama van mensen die nooit een enquête hebben ingevuld.
Gelukkig is er internet, anders zou men nooit die ongewenste praktijken publiekelijk aan de kaak kunnen stellen. Zonder internet zouden velen het bestaan van een voicelog niet eens kennen.
En bij deze heb je ook nog de naam van de vraagsteller vrijgegeven, dus zo anoniem gaat het er niet aan toe.
Zet je eigen naam dan ook even onder je verhaal.

ve
door verwijderd - Feb 8, 2013 om 13:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

lecturama schreef op vrijdag 8 feb 2013, 12:33: Beste,

Wij nemen alle gesprekken volledig op, tevens wordt aan het einde van het gesprek een voicelog opgenomen.
Wanneer deze voicelog niet correct, compleet of niet aanwezig is kunnen wij de bestelling niet bevestigen.

Dat is nog eens pech hebben. Je hebt het hele gesprek op band staan en dan precies bij de voicelog gaat het fout. Ongelooflijk dat juist zoiets jullie overkomt. Ik zou gelijk even mijn hele systeem nakijken, want dit gaat ongetwijfeld vaker gebeuren.