ge
door ger57 Feb 4, 2011 om 23:02
Geldzaken & recht

Opzeggen Postcodeloterij

Rond Oud en Nieuw besloot ik wat losse loten te bestellen via de website van de Postcodeloterij. Na alle gegevens ingevuld te hebben klikte ik een 'accoord met de voorwaarden' aan. Ik kreeg hierop een mail dat ik mezelf met 3 loten geabonneerd had voor maandelijkse deelname aan de loterij. Balen dus... Ik was er ingetrapt. Bij de voorwaarden stond inderdaad dat ik vanaf nu 3 loten per maand zou kopen. Ik hóefde dat vinkje dus niet te zetten. Maar het stond er wel alsof.... Slim van die gasten. Ik heb daarop direct een brief geschreven met het verzoek om mjn abonnement per direct stop te zetten... geen reactie. Een kennis waarschuwde mij dat ik de automatische afschrijving moest blokkeren. Dat heb ik gedaan. Vandaag, 4 februari 2011 ontving ik een brief dat ze geen geld afkonden schrijven en daarom mijn deelname zouden stoppen. Gelukkig.. En geen woord over mijn schriftelijke opzegging hè. Ik heb geprobeerd te bellen. Eerst 5 minuten in de wacht... 1 euro. Op het moment dat je neer wilt leggen hoor je klik... en is het muziekje weg. Je denkt dat je zo aan de beurt bent. Mooi niet. Weer 5 minuten zonder muziekje. 1 euro. Na 10 minuten maar neergelegd.

Never.. never nooit weer Postcode Loterij. Zelfs al die ongevraagde geadresseerde post gaat linea recta retour.

1259 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

börgemeister
door börgemeister - Feb 5, 2011 om 00:58
506 Antwoorden / 25 Vragen
0

Ja, ik doe zo iets nog per telefax: 020 6753866.

tdehond
door tdehond - Feb 5, 2011 om 07:35
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

Zoiets zeg ik op schriftelijk aangetekend liefst met ontvangstbevestiging.
Het was even aandringen om een schriftelijke bevestiging einde deelname van dit bedrijf los te peuteren. Maar hij zit nu in mijn map.

mamsie68
door mamsie68 - Mar 2, 2011 om 19:53
9 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=ger57 schreef op vrijdag 4 feb 2011, 23:02]Rond Oud en Nieuw besloot ik wat losse loten te bestellen via de website van de Postcodeloterij. Na alle gegevens ingevuld te hebben klikte ik een 'accoord met de voorwaarden' aan. Ik kreeg hierop een mail dat ik mezelf met 3 loten geabonneerd had voor maandelijkse deelname aan de loterij. Balen dus... Ik was er ingetrapt. Bij de voorwaarden stond inderdaad dat ik vanaf nu 3 loten per maand zou kopen. Ik hóefde dat vinkje dus niet te zetten. Maar het stond er wel alsof.... Slim van die gasten. Ik heb daarop direct een brief geschreven met het verzoek om mjn abonnement per direct stop te zetten... geen reactie. Een kennis waarschuwde mij dat ik de automatische afschrijving moest blokkeren. Dat heb ik gedaan. Vandaag, 4 februari 2011 ontving ik een brief dat ze geen geld afkonden schrijven en daarom mijn deelname zouden stoppen. Gelukkig.. En geen woord over mijn schriftelijke opzegging hè. Ik heb geprobeerd te bellen. Eerst 5 minuten in de wacht... 1 euro. Op het moment dat je neer wilt leggen hoor je klik... en is het muziekje weg. Je denkt dat je zo aan de beurt bent. Mooi niet. Weer 5 minuten zonder muziekje. 1 euro. Na 10 minuten maar neergelegd.

Never.. never nooit weer Postcode Loterij. Zelfs al die ongevraagde geadresseerde post gaat linea recta retour.

mamsie68
door mamsie68 - Mar 2, 2011 om 20:01
9 Antwoorden / 1 Vragen
0

Blijkbaar is mijn reactie niet meeverzonden.

Enkele jaren geleden heb ik voor mijn moeder (81) haar deelname aan de postcodeloterij opgezegd, dit geheel zonder problemen. Totdat ze gebeld werd met de aanbieding om nog voor 2 maanden mee te spelen, omdat de kanjer van tig miljoen binnenkort zou vallen en wie weet zou zij daar wel bijzitten. Nounou!! Voor die 2 maanden wilden ze nog wel meedoen. Maar ook in de 3e maand werd haar deelnamegeld gewoon afgeschreven. Ik heb dit direct gestorneerd bij de bank en met de postcodeloterij gebeld. Daar het verhaal uitgelegd. De telefoniste zei dat ze helemaal niet voor 2 maanden mee kan spelen, je zit er weer gelijk 1 jaar aan vast. Telefonisch opzeggen kon uiteraard niet en ik moest maar weer een brief schrijven, dan was ze na een jaar er weer vanaf!! "Mooi niet dus", dacht ik, er is misbruik gemaakt van een dame op leeftijd die het allemaal niet meer helemaal begrijpt. Ik heb een en ander duidelijk in de brief gezet en ook gezegd dat elke euro die nog afgeschreven werd, direct gestorneerd zou worden en dat ze niet meer gebeld wilde worden en ook geen post meer wilde ontvangen van de postcodeloterij. Tot mijn verbazing kreeg ze heel snel een schrijven terug waarin stond dat haar deelname per direct gestopt was. Voor dit keer was gelukt.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

aj
ajay - May 29, 2024 om 09:27
Huishouden & energie
Lekkage bij de buren via onze schoorsteen?

Lekkage bij de buren via onze schoorsteen?

Onze buren hebben lekkage in de nok van hun huis. Volgens hen komt dit water via onze schoorsteen.
Nu heb ik een appje gekregen waarin de buren mij vragen om hier wat aan te laten doen omdat het onze schoorsteen is.
Maar wie is nu verantwoordelijk. Zou de lekkage via mijn schoorsteen kunnen komen? Slecht voegwerk.
Of moeten de buren dit oplossen? Loodslabben van hun dak? Lees meer

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

Si
Sita B - May 31, 2024 om 20:42
Geldzaken & recht

Mijn ex-man is in 2014 overleden en ik moet nog steeds zijn schuld betalen omdat

Omdat sociale dienst van Den Haag ze dat ik moet betalen. 9 jaar geleden betaalde ik €20 per maand. Daarna hebben ze zelf besloten dat het vedrag van €33,17 per maand moest. En nu heb ik brief van sociale dienst ontvangen dat ik vanaf juni moet €80 per maand moest betalen. 

terwijl niet mijn schuld is waarom moet ik betalen. En hij had recht op bijstand en kreeg zo'n €200 per maand 

Lees meer