pe
door perfectangel Nov 15, 2004 om 15:33
Geldzaken & recht

Patricia holland!!

hallo allemaal!! ik heb gezien hier dat iedereen van die brieven binnen krijgen van de insacco burea inclusief mij maar ik ben er achteraan gegaan en heb het nummer gevonden van patricia holland en heb hun gebeld en hebben ze het doorgegeven aan het incasso burea en verwijderd hier is het klantenservice nummer: 09004564564

vriendelijke groet oya! en suc 6

507 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 15, 2004 om 20:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt voor de tip.

Vr. gr.

ve
door verwijderd - Nov 15, 2004 om 21:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Aldert, jij hebt zeker teletekst ? :-)

ve
door verwijderd - Nov 15, 2004 om 21:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

opruimwoede PML, zijle kan het waarschijnlijk niet aanzien dat er onbeantwoorde vragen blijven staan.

groet tuinfreak

ve
door verwijderd - Nov 15, 2004 om 21:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Tuinfreak, wat ik eigenlijk bedoel is dat je bij bovenstaande vraag ondertiteling nodig hebt om het goed te kunnen lezen en klaarblijkelijk is het Aldert gelukt :-) Groetjes - PML

ve
door verwijderd - Nov 15, 2004 om 21:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik snap jullie probleem niet. Perfectangel maakt een goeie opmerking. Hierover is als eens vaker geklaagd, net als over die toegestuurde onderbroeken (niet van Patricia overigens). Veel mensen klagen dan over die incassabureaus en kunne met deze opmerking er duidelijk van af komen. Nee, goeie hint!

ve
door verwijderd - Nov 15, 2004 om 22:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voor jullie een vraag voor mij een weet waarom ik heb gereageerd.

Vr. gr.

Aldert