pi
door pietbull Dec 13, 2003 om 15:53
Geldzaken & recht

PAYBACK pakt Aegon Vliegwiel aan

Ben je er ook ingetrapt, in die mooie misleidende praatjes en heb je een Aegon Vliegwiel contract. Ben je nu al je geld kwijt en eventueel een restschuld?
Pik dit niet en kom in actie tegen dit onrecht

De vereniging PAYBACK probeert de krachten te bundelen en heeft één advocatenkantoor in de arm genomen om de rechtszaken tegen Aegon te laten behandelen. Hierdoor worden kennis en ervaring gebundeld en de kosten laag gehouden.
Deelnemers die recht hebben op gesubsidieerde rechtsbijstand(toevoeging) betalen eenmalig de eigen bijdrage.
De overigen betalen de overeengekomen kortingsprijs van 125 euro per uur(excl. 5% kantoorkosten en BTW).
Naar onze mening zijn er twee mogelijkheden, of je berust in het verlies van al je geld, veroorzaakt door het Aegon Vliegwiel contract, of je probeert via de rechtsgang je geld terug te eisen.
Wat de totale kosten zullen worden van een eventuele rechtsgang verschilt per geval en zal door de advocaat worden toegelicht.
Kijk op www.pay-back.nl voor lidmaatschap
Vragen, info@payback.nl

Groeten,
Piet

2553 8 Rapporteer

rz
door rzuidema - Apr 16, 2004 om 12:19
1 Antwoorden / 2 Vragen

Piet, geld dit ook voor SprintPlan? Zijn er al meer gedupeerden van SprintPlan aangesloten? Zou het trouwens niet beter zijn dit samen te doen met de Consumentenbond in een stichting, zoals ook gebeurt met Dexia?

pi
door pietbull - Apr 16, 2004 om 12:19
14 Antwoorden / 14 Vragen

Hallo R. Zuidema,
Het sprintplan hoort niet bij deze actie.
Het is alleen bedoeld voor aegon Vliegwiel (met alle variaties) gedupeerden.
Voor het sprintplan van spaarbeleg is de Stichting Consument en Geldzaken bezig met een collectieve actie: het Sprintplanclaim.
Telnr.: 070-3819384 Website: www.sprintplanclaim.

Voor zover ik weet is de consumentenbond alleen maar geïnteresseerd in de Stichtingen Leaseverlies en Eegalease.
De Vereniging PAYBACK heeft op het ogenblik niet de organisatie om een stichting te vormen om een aanbieder, zoals aegon, aan te pakken.
Ruim 30 mensen hebben zich inmiddels al opgegeven voor een zaak tegen aegon.
Groeten,
Piet

gu
door gubo - Apr 16, 2004 om 12:19
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik ben door Aegon vliegwiel gedupeerd. Ik wil er eigenlijk vanaf en had het formulier ingestuurt dat ik ineens de 4700 euro ineens wilde betalen. Mijn inleg 12900 gulden ben ik ook kwijt. Nu krijg ik steeds brieven om te mijn verlengd contract te betalen 48 euro per maand. Ik heb al zeker 5x getelefoneerd en ben woedend en ten einde raad. Natuurlijk heb ik interesse om gezamelijk in actie te komen.

pi
door pietbull - Apr 16, 2004 om 12:19
14 Antwoorden / 14 Vragen

Hallo Gubo,

Wil je hier iets aan doen dan heb je een advocaat nodig.PAYBACK heeft korting gekregen bij een advocatenkantoor en één advocaat is alleen met het vliegwiel bezig.
kijk op www.pay-back.nl bij Aegon/Vliegwiel en maak een keus, of je betaalt Aegon of je gaat met een advocaat de strijd aan tegen Aegon.
Meer als 20 Vliegwielers hebben hun zaak al bij deze advocaat liggen.
Ook Aegon zal zijn verantwoordelijkheid moeten nemen en ons, gedupeerden, schadeloos moeten stellen voor het wangedrocht wat ze ons verkocht hebben

Groeten,
Piet

ko
door kokkieorden - Dec 21, 2007 om 23:37
1 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Pietbull,
Ook ben ik eringetrapt.
Ik betaal aan aegon € 250.00 p/m.
Neem contact met mij op aub
[edit redactie]

rd
door rderksen - Mar 9, 2008 om 14:33
1 Antwoorden / 0 Vragen

hoi

ik heb ook een hoop geld met vliegwiel contract verloren ik heb echter alles al betaald en afgelost ik had gewoon geen zin meer om nog meer geld tebetalen  ik denk alles bij elkaar 15000 euro of meer

kom ik nog in aanmerking op terug gave van mijn geld ?

groet R Derksen Aalten

pi
door pietbull - Mar 9, 2008 om 16:22
14 Antwoorden / 14 Vragen

Hallo R. Derksen,

Of er nog mogelijkheden zijn is afhankelijk van een paar factoren, zoals wat in de formulieren stond die je hebt ingevuld bij het beëindiging van het contract.

Stuur even een e-mail naar info@platformaandelenlease.nl  en je krijgt z.s.m. antwoord.

Vele Aegon Vliegwiel gedupeerden zijn zo al geholpen door de grootste belangenbehartiger van aandelenlease gedupeerden.

Groeten,

Piet

www.platformaandelenlease.nl

zu
door zuyamutlu - Sep 23, 2010 om 23:57
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,
Wij hebben ook een Aegon Vliegwiel overeenkomst sinds 8 jaar .
Vorig jaar wilden we stoppen, maar we kreegen een brief dat we nog bij moest leggen om contract te kunnen beindigen.
Kunnen wij hiernog wat aan doen??
Graag een reactie, zonodig een advocaat.
[edit redactie]