me
door mercedes_stela Jun 19, 2012 om 13:35
Geldzaken & recht

PAYPAL!

Hallo Kassa,

Ik wil hier een klacht melden.

16 mei heb ik 5 producten besteld bij "dvdheaven", een online winkel uit zuidkorea.
Paar dagen later kreeg ik email van dvdheaven dat ze 2 producten niet leveren. "Wilt u andere producten kiezen of het zo laten?"
Ik heb email terug gestuurd dat laat het maar.
Paar dagen later weer email gekregen van dvdheaven dat ze weer 1 producten kan niet leveren."Wilt u andere producten kiezen of het zo laten?"
Ik heb weer email gestuurd dat ik laat het maar en stuur maar producten die jij kan leveren.

Tussen tijd: Ik heb al voor 5 producten + verzendkosten betaald. Ik heb het via paypal betaaald. Het moest ook via paypal. Ik heb vanaf mijn bank rekening geld terug geboekt naar mijn bank en ik heb alles uitgeled aan paypal. En ik wacht eerst af van dvdheaven voor betaalverzoek. MAAR PAYPAL HEEFT GELIJK MIJN PAYPAL REKENING BEPERKT GEZET!!
IK heb weer email gestuurd en alles uitgelegd, maar paypal snapt niet. Maar met dvdheaven is wel goed gegaan.
Vanaf 22 mei hebben ze mijn paypal rekening beperkt gezet!! Ik heb weer email gestuurd dat het is maar één keer gebeurd dat ik vanaf mijn bank rekening geld terug geboekt. Als het meerdere malen geweest, kanik begrijpen dat paypal rekening beperkt zet.
Ik heb eerder 'nog nooit problemen gehad met paypal, ik gebruik ook bijna paypal niet.

Ik heb duizend keer uitgelegd maar het helpt niet, ze sturen alleen maar automatische email.
ZE vragen wijzig je wachtwoord, ik wou mijn wachtwoord wijzigin maar het lukt niet op hun site. Ik weer email gestuurd over wachtwoord dat het niet lukt!

ZE sturen weer email dat ik moet koppie van mijn paspoort, maandelijkselasten bankafschrift of koppie van rijbewijs!
Toen heb ik wel koppie van mijn bakafschrift... toen kreeg ik emal dat het is niet acceptabel omdat we kunnen u naam niet zien!
Vervolgens sturen ze weer zelfde email dat ik moet koppie van mijn paspoort, maandelijkselasten bankafschrift of koppie van rijbewijs!

Ze sturen 2 keer email dat koppie van mijn bankafschrift niet acceptabel is... Na eerste email heb weer een nieuw koppie gestuurd, maat ze begrijpen niet of ze nemen mij niet serieus.

IK HEB GEEN RIJBEWIJS!! IK WOON NOG BIJ MIJN OUDERS ZE BETALEN MAANDELIJKSE LASTEN!

Op mijn paypal rekening staat € 25,75 EUR, die dvdheaven terug gestuurd.
ZE HEBBEN MIJN GELD!

ZE NEMEN MIJN PROBLEEM NIET SERIEUS!!

WAT KAN IK NU DOEN?

MOET IK VIA RECHTER???

met vriendelijke groet,

Mercedes

1596 3 Rapporteer

tdehond
door tdehond - Jun 19, 2012 om 15:10
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Heeft u alle stappen doorlopen zoals op de site van Paypal beschreven staat bij hoe de beperking is weg te werken?
klik hier

klik op
- snelle antwoorden
- beperkte rekeningtoegang
- Hoe kan ik de beperking van mijn rekening verwijderen?

ca
door casuarisvogel - Mar 27, 2013 om 12:27
50 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=tdehond schreef op dinsdag 19 jun 2012, 15:10]Heeft u alle stappen doorlopen zoals op de site van Paypal beschreven staat bij hoe de beperking is weg te werken?
klik hier

klik op
- snelle antwoorden
- beperkte rekeningtoegang
- Hoe kan ik de beperking van mijn rekening verwijderen?

ca
door casuarisvogel - Mar 27, 2013 om 12:30
50 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=tdehond schreef op dinsdag 19 jun 2012, 15:10]Heeft u alle stappen doorlopen zoals op de site van Paypal beschreven staat bij hoe de beperking is weg te werken?
klik hier

klik op
- snelle antwoorden
- beperkte rekeningtoegang
- Hoe kan ik de beperking van mijn rekening verwijderen?

Dat brengt je geen stap verder.
Het zijn links die je steeds weer naar de zelfde pagina's sturen, waar geen antwoord op problemen met Paypal te vinden is. Je kunt er alleen een klacht over andere Paypal gebruikers starten.

Je kunt Paypal wel een email sturen via een email formulier. Maar dan krijg je een standaard email antwoord, dat niet ingaat op je probleem.