Tineke van der Waay
door Tineke van der Waay Dec 17, 2020 om 19:41
Geldzaken & recht

Paypal gekmakend onbereikbaar

Ik moet vanaf 4 januari gaan betalen voor paypal tenzij ik weer eens inlog op mijn rekening. Dat wil ik doen en heb mijn mail adres en wachtwoord ingevuld. Dan stuurt paypal een verificatiecode naar mijn huistelefoon. Die is helaas kapot dus ik wil mijn code liever op mijn mobiel ontvangen. Als ik dit wil wijzigen moet ik eerst inloggen en dat gaat niet want ik krijg een code op mijn huistelefoon. Ik vraag via de site om hulp maar dan moet ik eerst inloggen en dat gaat niet want ik krijg een code op mijn huistelefoon. Nu heb ik via de account van mijn man een bericht kunnen sturen waarin ik heb aangegeven dat ik mijn huistelefoonnummer wil laten wijzigen in mijn mobiele nummer. Krijg ik vandaag antwoord in mijn mailbox dat ze mij een bericht hebben gestuurd dat ik kan lezen als ik even inlog maar dat gaat niet want ik krij NOG STEEDS een code op mijn huistelefoon!!!!! Het is niet te geloven maar echt waar, ik word er gek van! Nu wil ik mijn account opheffen want met zo'n vreselijke organisatie wil ik niks meer te maken hebben. Maar u voelt hem al aankomen: dan moet ik eerst even inloggen..... als het niet zo triest was zou je er de slappe lach van krijgen. Maar wat kan ik hier nu echt aan doen??? HELP :-(

1691 2 Rapporteer

Kathinga
door Kathinga - Dec 17, 2020 om 20:02
1 Antwoorden / Vragen

Je kunt het beste de klantenservice even bellen om het probleem uit te leggen. Ze hebben een uitstekende nederlanse klantenservice.

https://www.paypal.com/nl/smarthelp/contact-us

heremietkreeft
door heremietkreeft Dec 18, 2020 om 10:01
16859 Antwoorden / 202 Vragen

https://www.paypal.com/nl/smarthelp/contact-us  @KATHINGA, de  link is eenvoudig te maken door het kettingschakeltje links boven aan te klikken en dan daar de url in te kopiëren. In het veld eronder kunt u dan zelfs de tekst inkorten/wijzigen door bijv. contact paypal

diumenge
door diumenge - Dec 17, 2020 om 20:07
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dan maar ergens even een huistelefoon lenen om dit klusje te klaren. Als ze deze maatregelen niet zouden hebben, dan lazen we hier weer vragen (klachten) van mensen waarvan hun PayPal is gekraakt.